Sikailu karaokeravintolan tanssilattialla maksoi miehelle yli 2000 euroa
Uhri oli ollut siskonsa kanssa viettämässä iltaa baarissa, kun mies oli istunut näiden pöytään. Mies ei tuntenut naisia entuudestaan.
Naispuolinen uhri oli siirtynyt tanssilattialle siskonsa kanssa, kun mies oli tarttunut kovakouraisesti kiinni naisesta. Mies oli kiskonut naisen takaapäin syliinsä.
Kommentit (10)
Varmaan jokaisesta baari-illasta, jonka 18-25 vuotiaana vietin, olisi voinut istua samanlaiset käräjät asianomistajana. Ei sitä oikein edes osannut ajatella, että tämä ei ole ok, vaikka tosi ahdistavia tilanteita välillä olikin. Hyvä, että yhteiskunta menee eteenpäin.
18 vuotiaana olin baarin tanssilattialla kun +40 isonisäinen blondi asetti käteni tisuilleen ja sanoi
"Sä haluut panna mua eiks nii?"
No sitten mentiin mimmin kämpille ja temput tehtiin, mansikkaliukkarinmakuinen muisto jäi.
Olisipa tuolloin tiennyt että käräjien kautta tuostakin olisi voinut tienata.
Markku82
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun tanssilattialla tarrasin naisen takamukseen, seurauksena oli yhdyntä hyttikäytävällä.
Suomi ei ole oikeusvaltio.
M41
Sinulle kelpaa siis vaikka oma äitisi, ja äidillesi oma poika. Erikoinen suku sinulla.
Ihme narttuja kun ei leikkiä ymmärrä.
Peruspera yritti chadin liikkeitä.
"Oo vaan itsevarma ja spontaabi bro. Ei naiset oo sokerista tehty bro...BRO!"
Korvaussummaan nolla lisää perään, niin alettaisiin olla oikeudemukaisissa summissa.
Vierailija kirjoitti:
Korvaussummaan nolla lisää perään, niin alettaisiin olla oikeudemukaisissa summissa.
Minua lyötiin nyrkillä yökerhossa. Tekijän piti maksaa valtiolle 20e ja minä en saanut mitään.
Viimeksi kun tanssilattialla tarrasin naisen takamukseen, seurauksena oli yhdyntä hyttikäytävällä.
Suomi ei ole oikeusvaltio.
M41