Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro joku mukava lapsuus- tai aikuismuisto isästäsi

Vierailija
08.11.2025 |

Jos sulla semmoinen on ollut. Isiä on yhtä monenlaisia kuin on miehiä, mutta huonokin mies on voinut isänä tehdä hyvän mieleen jääneen jutun lapselleen. Että kertokaa hyvien ja huonojen miesten lapset, jos on isästä joku hyvä muisto jaettavaksi. 

Laitan itsekin kun mietin ensin, tähän aloitukseen en laita, ettei ala ketju pyörimään minun muistoni ympärillä. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun iskä ja äiti oli jo eronnut. 

Mentiin kaverin kanssa iskälle viikonlopuksi ja aamulla herätti meidät kantaen aamupalat sänkyyn. 

Kun hän imitoi esim julkkiksia xD 

Kun luin hänelle vitsikirjoja. :D

Kun mentiin mökille töyssytietä ja käskin iskää kaahaamaan, ja hän aina kiihdytti isoissa mäissä ja tuntui kun olisi lintsillä.

Kun mentiin iskän kanssa kahdestaan huvipuistojen hurjiin laitteisiin. 

Kun meikkasin iskän. 

Kun kävin iskän kanssa tukkukaupoissa jotka näytti niin jännille lapsen silmin. 

Tuhansia kivoja muistoja on lapsuudesta. :)

Hah, olen isämä tehnyt nuo kaikki, vaikka ollaan koko ydinperhe kasassa.

Paitsi ne julkkikset kun en tunne niitä. Roblox- ja brainrot-imitaatioilla pärjään. 

Huvipuistossa on aina ilo kiljuttaa lapsia, samoin jäällä takavetoisella autolla (toki turvallisuus huomioiden).

Kiva huomata, että muitakin samankaltaisia isiä löytyy, ja että lapsille ei jäänyt paskan maku suuhun. Sehän tässä lienee asian ydin.

Vierailija
42/44 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka isäni opetti minua kuorimaan appelsiinin kun olin kahdeksanvuotias. Isä opetti minulle paljon kaikkea muutakin järkevää ja meillä oli yhteinen harrastus: teimme pitkiä kävelylenkkejä aikoinaan. Vielä silloinkin kun isäni oli hoivakodissa menimme kiertämään lipputankoa jos isän vointi vain salli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se tappoi itsensä

Jep. Lapsuuden paras hetki.

Vierailija
44/44 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun se tappoi itsensä

Jep. Lapsuuden paras hetki.

Tiesi olevansa vihdoin turvassa kotona. Tiedän että sellainen ei voi ymmärtää joille se on itsestäänselvyys.