Tuen saajilta viedään pienet veikkausvoitot, marjatulot, bonukset
Ja kaikki. Tiesittekö että silloin viedään jo toivokin. Köyhimmät sitä paitsi laittaa ylimääräiset rahansa heti kiertoon ja kulutukseen, toisin kuin muut.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Jos on rahaa, ei kuulukaan saada tukia.
Työssäkäyvät verotetaan teidän takia kurjuuteen.
Tapa itsesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Kiitos samoin, mua ei kenenkään tarvitse elättää toisin kuin sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Sinä eka mä sit peräs
Se on sairasta että köyhä jolla on eniten rahantarvetta ei saa saada yhtään ns. ylimääräistä. Palkasta ei vähennetä esimerkiksi niitä satasten lottovoittoja. Kokoomussuomessa köyhiä kuritetaan kaikin tavoin.
Kyllä pitäisi pieni yritteliäisyys sallia. Esim. alle 100€ satunnaiset tulot per kk ei saisi vaikuttaa tukiin. Eli ei ihan ihmisarvoa tarvitsisi viedä jos joudut köyhäksi vaikka ihan tilapäisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Sinä eka mä sit peräs
Ei kun sinä meet ensin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Mikset ole töissä vaan palstalla klo 12:42?
Vierailija kirjoitti:
Se on sairasta että köyhä jolla on eniten rahantarvetta ei saa saada yhtään ns. ylimääräistä. Palkasta ei vähennetä esimerkiksi niitä satasten lottovoittoja. Kokoomussuomessa köyhiä kuritetaan kaikin tavoin.
Lue perustuslaki. Siinä kerrotaan selvästi seuraavaa: 19 Oikeus sosiaaliturvaan. Jokaisella, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon. Lailla taataan jokaiselle oikeus perustoimeentulon turvaan työttömyyden, sairauden, työkyvyttömyyden ja vanhuuden aikana sekä lapsen syntymän ja huoltajan menetyksen perusteella.
Mikäli kykenet hankkimaan tuloja marjastamalla tms. niin silloin ei tarvitse tukea.
Vierailija kirjoitti:
Palkka on korvaus työstä, tuki sen sijaan ei ole korvausta yhtään mistään, koska se on vastikkeetonta.
Kannattaa mennä töihin niin ei tarvitse kitistä tukien pienuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Mikset ole töissä vaan palstalla klo 12:42?
Kesäloma, katsos,
Pidä marjatienestit, lottovoitot sun muut. Ja jätä tuet. Hyvä niin.
Ensin leikataan muita tukia niin että toimeentulotukeen syntyy syvä riippuvuus ja sitten toimeentulotukea leikataan jotta ei kannata tehdä yhtään mitään ja kaikki armonpalat viedään pois. Kohta lienee Kelan täti tulee kyttäämään ruokajonoon ja tekee arvion ruokakassien arvosta ja vähentää tukia saman verran. Kuulostaa hyvin kokoomuslaiselta politiikalta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee tämä luulo, että köyhälle kuuluu yhteiskunnan ylläpitämä elintaso? Ei kuulu, vaan tuki on HÄTÄapua, ei muuta. Jotta selviät pahimman yli tienaamaan itse oman palkkasi., vaikka kontaten lähimpään oppilaitokseen opiskelemaan kunnon tutkinto.
Voisivathan työläisetkin olla maksamatta veroja. Kelpaako?
No ei, ei ole sama asia...
Millä rahalla ap lottoaa?
Käytä sekin ruokaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei me palkansaajatkaan mitään tukia saada, vaan ne vähennetään pois. Miksi mun omasta rahasta pitäisi vielä vähentää omat lottovoitotkin? Siitä palkasta kun vähennetään jo tuensaajalle menevät rahat. Eli tuplamenetys siis, en saa tukia itselleni, mutta joudun maksamaan omista rahoistani ne sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa itsesi.
Sinä ensin. Toiset tekee töitä suurimman osan vuodesta, köyhät kitisee kun keräävät mustikoita viikon sitten pitäisi vielä yhteiskunnankin siitä maksaa. Ja älä edes yritä aloittaa että työssäkäyvät on saanut lapsilisät ja koulutuksen, niin on köyhätkin
Tuet ovat liian hyvät, jos raha riittää lottoon.