Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (822)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ihan naisvihaa lähtisi, mut täytyy sanoa että on jonkun verran naisia nykyään kellä on ehkä liian vahva "minä" "minä" "minä" asenne.
Itse kun koitan ajatella että on se mies tai nainen niin kunnioitus aina tavalla tai toisella toista kohtaa täytyy olla, muuten alkaa oleen aika hiljaista tällä pallolla.
:M51Naiset eivät siis saisi vaatia itselleen mitään? Vain mihet voisivat ja se on sallittua, vai? Korkea aika naistenkin vaatia kaikkea, seksissä ja palkassa ja arvostuksessa.
Miksi pitää aina vaatia jotain? Eikös vois vaan kunnioittaa toisia ihmisiä? (näin ainakin ennen opetettiin) Ja arvostuksen saa molemminpuolisella kunnioituksella kuntoon ja tähän mennessä saa palkkaa aina tehdystä työstä, eikä fiiliksestä. Seksiähän osa naisista saakin jo melkein liikaa kun osa eivät osaa enää normaali suhdetta rakentaakaan, toki harmittavasti tässä on vaan häviäjänä koko pallo.
:M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en ihan naisvihaa lähtisi, mut täytyy sanoa että on jonkun verran naisia nykyään kellä on ehkä liian vahva "minä" "minä" "minä" asenne.
Itse kun koitan ajatella että on se mies tai nainen niin kunnioitus aina tavalla tai toisella toista kohtaa täytyy olla, muuten alkaa oleen aika hiljaista tällä pallolla.
:M51Naiset eivät siis saisi vaatia itselleen mitään? Vain mihet voisivat ja se on sallittua, vai? Korkea aika naistenkin vaatia kaikkea, seksissä ja palkassa ja arvostuksessa.
Miksi pitää aina vaatia jotain? Eikös vois vaan kunnioittaa toisia ihmisiä? (näin ainakin ennen opetettiin) Ja arvostuksen saa molemminpuolisella kunnioituksella kuntoon ja tähän mennessä saa palkkaa aina tehdystä työstä, eikä fiiliksestä. Seksiähän osa naisista saakin jo melkein liikaa kun osa eivät osaa enää normaali suhdetta rakentaakaan, toki harmittavasti tässä on vaan häviäjänä koko pallo.
:M51
Voi pikkuinen pumpulissa eläjä, sinä siis tosissasi elät kuplassa ajatellen, että asiat vaan tapahtuu nätisti ilman vaatimista? Ja kaikki kunnioitavat toisiaan? Ja ettei vuosisatojen patriarkaalinen yhteiskuntamalli ole murentanut naisten asemaa niin, että se on jo miesten geeneihin koodattu? Ainiin, olet mies. Et tietenkään ole kokenut samaa kuin tänä päivänäkin elävä nainen, joka näkee päivittäin näitä syväänjuurtuneita käyttäytymismalleja ja rakenteita. Kaikki muu kommentissasi on niin typerää, etten edes vaivaudu.
Ajatelkaas miehet, siis te jotka täällä haukutte olan takaa naisia.
Miltä tuntuu, kun aamulla tai milloin vain avaat palstan, ja aina on sut naisena haukuttu ties miksi, Päivästä toiseen.
Mieti edes hetki, mies.
Voi pikkuinen pumpulissa eläjä, sinä siis tosissasi elät kuplassa ajatellen, että asiat vaan tapahtuu nätisti ilman vaatimista? Ja kaikki kunnioitavat toisiaan? Ja ettei vuosisatojen patriarkaalinen yhteiskuntamalli ole murentanut naisten asemaa niin, että se on jo miesten geeneihin koodattu? Ainiin, olet mies. Et tietenkään ole kokenut samaa kuin tänä päivänäkin elävä nainen, joka näkee päivittäin näitä syväänjuurtuneita käyttäytymismalleja ja rakenteita. Kaikki muu kommentissasi on niin typerää, etten edes vaivaudu.
Minusta oikein rakentava kommentti, vaihteeksi. En kyllä lyttäis. Terkuin Feministi
Naiset kuulemma (MTV3 uutiset)saavat huonompa terveydenhuoltoa kuin miehet. Naisten sairauksia tutkitaan vähemmän kuin miesten. Eli epätasa-arvo on myös tällä sralla.
Ja samalla jotkut miehet ovat sitä mieltä, että tasa-arvo on mennyt liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehenikin on feministi. Oikein, ja rakastan häntä ja kunnioitan myös.
Haukutteko yhdessä kaikki muut miehet?
Vain ne, jotka täällä törkeesti haukkuvat tuntemattomia naisia, mm. haiseviksi, tyhjäpäiksi, klitorishulluiksi, tunnottomiksi paskiaisiksi, pihtareiksi, messuhalleiksi jne jne
Eli he kyllä saavat osana. Molemmilta.
Jos naista kutsuu pihtariksi ja se oikeasti on sellainen, niin miehen täytyy olla sovinisti?
Ja kaikki jotka kutsuvat Klitoris Hullua Klitoris Hulluksi (koska hän nyt vaan on Hullu), ovat sovinisteja.
Normi päivä taas feministiklubilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkea aika olisi sun opetella kirjoittamaan. Taitaa miesviha sumentaa näköä niin kovasti, että teksti on mitä sattuu.
Palkka ja varsinkin arvostus ANSAITAAN. Niitä ei saa VAATIMALLA. Tiedätkö miksi sua ei palstalla kauheesti arvosteta? No juuri siitä syystä.
Naisia on yli puolet, ja silti näin. Miehille on 85 vuotta sitten jo keksitty, mutta sitä ei ole markkinoilla. Naiset saavat hoitaa asian ja syödä hormooneja, ja kestää vaikutukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, kun sovinisteja saa haukkua, mutta feministejä ei. No normi päivä vauva palstalla.
Sinä siis yrität normalisoida sovinismin, kai tiedät että se perustuu naisvihaan? Feminismi ei perustu miesvihaan. Se miksi koet feministien olevan miesvihaajia on sinun korviesi välissä, kuinka itse miehenä koet jonkin asian uhkaavana ja miksi? Se, että naiset vaativat tasa-arvon toteutumista, ei ole sinulta pois. Jokaisesta asiasta ei voi syyttää feminismiä, ilmiöitä tapahtuu myös sen ulkopuolella. Mutta sovinismi itsessään tarkoittaa yhtä ja ainoaa ilmiötä, naisvihaa, jolle on annettu termi.
Olen ehdoton tasa-arvon kannattaja. Feminismi ja sovinismi ovat molemmat syöpiä jotka pitäisi kuohita pois.
Tasa-arvo ja feminismi ei mahdu tänä päivänä samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaas miehet, siis te jotka täällä haukutte olan takaa naisia.
Miltä tuntuu, kun aamulla tai milloin vain avaat palstan, ja aina on sut naisena haukuttu ties miksi, Päivästä toiseen.
Mieti edes hetki, mies.
Mieti sinä riivinrauta tasan samaa asiaa, kun seuraavan kerran haukut taas kaikki mihet. Tämänhän teet lähes jokaisessa aloituksessa mihin osallistut. Kuten teit äskeisessäkin kommentissasi.
Mieti silloin mitä äsken kirjoitit.
ps. miksi et voi tajuta, että kun sulle vittuillaan (ja ihan syystä), sillä ei tarkoiteta kaikkia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Naiset kuulemma (MTV3 uutiset)saavat huonompa terveydenhuoltoa kuin miehet. Naisten sairauksia tutkitaan vähemmän kuin miesten. Eli epätasa-arvo on myös tällä sralla.
Ja samalla jotkut miehet ovat sitä mieltä, että tasa-arvo on mennyt liian pitkälle.
Jospa ovatkin käyneet naislääkärillä. Buhahahaa...
Vierailija kirjoitti:
Naisia on yli puolet, ja silti näin. Miehille on 85 vuotta sitten jo keksitty, mutta sitä ei ole markkinoilla. Naiset saavat hoitaa asian ja syödä hormooneja, ja kestää vaikutukset.
Kuka pakottaa. Eikö sullakaan ole omaa tahtoa?
Jos miehelle ei seksi kelpaa kortsulla, niin pidä jalkasi kiinni. Ongelma ratkaistu. Mutta taitaa pimperoa kutkuttaa niin kovasti, että ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehenikin on feministi. Oikein, ja rakastan häntä ja kunnioitan myös.
Haukutteko yhdessä kaikki muut miehet?
Vain ne, jotka täällä törkeesti haukkuvat tuntemattomia naisia, mm. haiseviksi, tyhjäpäiksi, klitorishulluiksi, tunnottomiksi paskiaisiksi, pihtareiksi, messuhalleiksi jne jne
Eli he kyllä saavat osana. Molemmilta.
Jos naista kutsuu pihtariksi ja se oikeasti on sellainen, niin miehen täytyy olla sovinisti?
Ja kaikki jotka kutsuvat Klitoris Hullua Klitoris Hulluksi (koska hän nyt vaan on Hullu), ovat sovinisteja.
Normi päivä taas feministiklubilla.
Tämä Klitoris Hullu onkin aivan loistava esimerkki tämän päivän femisististä.
Koska kaikki miehet!
Minä en koskaan hauku kaikkia miehiä, en koskaan.
Mutta täällä onkin muutama hullu mies, jotaka jauhavat mitä sattuu mieleen tulemaaan, vaikkei perustu yhtään mihinkään.
Yhdessä entisessä duunissa oli just tollanen saman henkinen hahmo, kun tää Klitoris Hullu. Kukaan ei pitänyt siitä. Ei miehet, ei naiset eikä asiakkaatkaan. Ja sitten se ihmetteli, miksi sitä ei arvosteta työmaalla. Kukaan ei istunut sen kanssa samassa lounaspöydässä. Sitten se porasi, että miksi minua dissataan. No sillä oli ollut sama ongelma edellisessäkin duunissa. Miksiköhän se joutui vaihtamaan duuniaan? No enpä osaa edes arvata.
Vierailija kirjoitti:
No miksi naiset eivät sitten tutki enemmän naisten sairauksia? Tämäkin miesten vika?
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan hauku kaikkia miehiä, en koskaan.
Mutta täällä onkin muutama hullu mies, jotaka jauhavat mitä sattuu mieleen tulemaaan, vaikkei perustu yhtään mihinkään.
Älä puhu paskaa. Kaikki tietää sun "kaikki mihet" kommenttisi.
Itsellesi voit valehdella, jos se tuntuu susta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Tämäkin asia on miesten syytä.
Pitäisköhän teille sun henkisille hahmoille perustaa ihan oma reservaatti, jossa kaikki olisi niin ruusun tuoksuista eikä siellä olisi ensimmäistäkään konfliktia eikä riitaa, koska kaikki reservaatin asukkaat olisivat naisia. Voi sitä harmoniaa ja sielujen yhteen sulamista. Ei ongelmia, koska EI MIEHIÄ!
Voit heittää nyt sen sun puumerkin, eli alapeukun. Ne kun merkkaa sulla niin paljon.
"femisististä." - opettele incell itse kirjoittamaan!
Sinä siis yrität normalisoida sovinismin, kai tiedät että se perustuu naisvihaan? Feminismi ei perustu miesvihaan. Se miksi koet feministien olevan miesvihaajia on sinun korviesi välissä, kuinka itse miehenä koet jonkin asian uhkaavana ja miksi? Se, että naiset vaativat tasa-arvon toteutumista, ei ole sinulta pois. Jokaisesta asiasta ei voi syyttää feminismiä, ilmiöitä tapahtuu myös sen ulkopuolella. Mutta sovinismi itsessään tarkoittaa yhtä ja ainoaa ilmiötä, naisvihaa, jolle on annettu termi.