Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (822)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun elämääni ei kuulu yhtään feministiä. Vain ihan normaaleja naisia.
Mun v.tuttaa näiden feministien asenne. Kaikki miehet ovat sikoja ja ne tulisi kuohita. Sitten ne vielä oikeasti luulee asian olevan tuolla tavalla.
Niin, tuossa ylen jutussahan miesten sanoneen, että tasa-arvo on mennyt liian pitkälle! Mitä se muka tarkoittaa, jos jaksat ajatella....Ettå ei saa olla liian tasa-arvoinen(ko).
Minä olen ihan feministi, mutta en vihaa miehiä enkä pidä sikoina kuin vain oikeita paskiaisia, ja kuohitsemistakaan en toivo. Olen naimisissa ja lapsiakin on. Elätän muuten suurummaksi osaksi miehenikin, sillä mulla on paljon enemmän omaisuutta kuin miehelläni. Mulla on myös paljon miesystäviä, oikeesti, ja kaikki pitävät minusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun v.tuttaa näiden feministien asenne. Kaikki miehet ovat sikoja ja ne tulisi kuohita. Sitten ne vielä oikeasti luulee asian olevan tuolla tavalla.
Höpsistä. Vietät vain liikaa aikaa netissä. Miehet vain itse lietsovat tuota feministi vihaa ja trollaavat siitä. Elävässä elämässä ei juurikaan tapaa tuollaisia feministejä tai näitä raivokkaita miehiä jotka vihaavat heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsistä. Vietät vain liikaa aikaa netissä. Miehet vain itse lietsovat tuota feministi vihaa ja trollaavat siitä. Elävässä elämässä ei juurikaan tapaa tuollaisia feministejä tai näitä raivokkaita miehiä jotka vihaavat heitä.
Juu, puskistahan on hyvä huudella! Se on muuten melkoisen pelkurimaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joku jo kävi painamassa alapeukkua. Niin tyypillistä, niin vaan täytyy tehdä kun mies on, ja vastustaa siis pitää sanoi nainen mitä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä kuohitsijat voivat painau v.ttuun. Ihan samaa sontaa, kun ne sovinistitkin.
Eri vehje vaan jalkojen välissä. Tasa-arvo on hieno asia, mutta feminismi on syöpä. Ja sen seuraukset ovatkin jo alkaneet näkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joku jo kävi painamassa alapeukkua. Niin tyypillistä, niin vaan täytyy tehdä kun mies on, ja vastustaa siis pitää sanoi nainen mitä hyvänsä.
Onko täällä eri peukut miehille ja naisille jossain?
Minulla on vähän ristiriitainen suhtautuminen naisiin. Elämäni tärkeimmät ja rakkaimmat ihmiset ovat naisia ja heitä arvostan ja kunnioitan suuresti. Mutta parisuhteissa olen tullut usein mitätöidyksi ja jätetyksi, vaikka kuinka olen pyrkinyt kohtelemaan kumppaneitani hyvin. Lisäksi tämä palsta kertoo mitä monet naiset pohjimmiltaan ajattelevat miehistä ja saa tuntemaan negatiivisia tuntemuksia naisista. Siksi vastailen täällä provosoiden ja puran parisuhdekumppaneideni aiheuttamaa pahaa oloa kirjoittelemalla.
Jännä juttu, kun sovinisteja saa haukkua, mutta feministejä ei. No normi päivä vauva palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän ristiriitainen suhtautuminen naisiin. Elämäni tärkeimmät ja rakkaimmat ihmiset ovat naisia ja heitä arvostan ja kunnioitan suuresti. Mutta parisuhteissa olen tullut usein mitätöidyksi ja jätetyksi, vaikka kuinka olen pyrkinyt kohtelemaan kumppaneitani hyvin. Lisäksi tämä palsta kertoo mitä monet naiset pohjimmiltaan ajattelevat miehistä ja saa tuntemaan negatiivisia tuntemuksia naisista. Siksi vastailen täällä provosoiden ja puran parisuhdekumppaneideni aiheuttamaa pahaa oloa kirjoittelemalla.
Luuletko, ettei täällä ole naisia, joita iehet eivät ole oikeaasti satuttaneet monin tavoin. MM itseäni, mutta en sitä kosta muille miehille. Voisin sanoa, että ihme että olen elossa, ja tämän voi oikeasti ajatella kahdellakin tapaa. Olen selvitynyt ihan teho-osastolta elämään. Se on kyllä antanut perspektiiviä.
"Aika ristiriitainen viesti. Miksi et vain rohkeasti myönnä, että vihaat miehiä. Eikös teidän feministien pitänyt olla vahvoja ja itsenäisiä? Miksi siis on tarvetta vielä valehdella?"
Eri, enkä ole itse edes kohdannut seksuaalista väkivaltaa, mutta öö 🤔
Miten on miesvihaa jos on varovainen uusien miesten kanssa? Itsekin olen? Kun nainen ei ole varovainen miesten kanssa tai vaikka olisikin ja tulee väkisin seksityksi (en tiiä mikä sana täällä ei jäisi sensuuriin 😄) niin syytetään että miksi et ollut varovainen, kyllähän tuo olisi pitänyt tietää, ei saa mennä miehen luo treffeille tai lataamaan puhelinta ei saa kävellä kauppaan illalla jne.
En vihaa miehiä, mutta tiedän että oman miehen valinta on tosi tärkeä koska se oma poikkis tai mies on iso riski jos sillä on väkivaltaisia (kontrollointi esim) taipumuksia ja tiedän että vieras mies voi olla riski. Toki vieras nainenkin, mutta hän ei ole lähtökohtaisesti rai.... riski.
Jos tapaan vieraan koiran jota kukaan tuttunikaan ei tunne eikä tiedä niin olen senkin kanssa tosi varovainen, koska se on koira ja koirat voi purra. Se voi olla häiriintynyt tai vaan puolustusviettinen tai kipeä tai jotain. Rakastan koiria mutta varon niitäkin. Ja ne eivät sentään tee samanlaista pahaa kuin jotkut ihmiset.
Jos mies uhriutuu siitä, että naiset suhtautuu järkevällä varovaisuudella KAIKKIIN miehiin, koska seassa on 2-15% eri tavalla haitallisia tai jopa hengenvaarallisia miehiä niin musta se on vähän yksinkertaisesta, koska eihän naiset TIEDÄ ketkä niitä tasapainoisia on?? Ja ne muutamat häiriintyneet ei ahdistelee vain jotain yhtä naista kerran elämässään vaan aktiivisesti kohdistavat väkivaltaansa miehiin sekä naisiin niin että ehtivät levittää paljon pahaa.
Mun mies ei ainakaan koskaan ole uhriutunut näistä vaikka ei mikään kovin feministi tai muukaan isti ole vaan suhtautuu silleen että juu en tajua kaikkia naisten elämän nyansseja mutta tietty pitää varoa vieraita miehiä vähän. Ihan itsestään selvää eikä mitään miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
"Aika ristiriitainen viesti. Miksi et vain rohkeasti myönnä, että vihaat miehiä. Eikös teidän feministien pitänyt olla vahvoja ja itsenäisiä? Miksi siis on tarvetta vielä valehdella?"
Eri, enkä ole itse edes kohdannut seksuaalista väkivaltaa, mutta öö 🤔
Miten on miesvihaa jos on varovainen uusien miesten kanssa? Itsekin olen? Kun nainen ei ole varovainen miesten kanssa tai vaikka olisikin ja tulee väkisin seksityksi (en tiiä mikä sana täällä ei jäisi sensuuriin 😄) niin syytetään että miksi et ollut varovainen, kyllähän tuo olisi pitänyt tietää, ei saa mennä miehen luo treffeille tai lataamaan puhelinta ei saa kävellä kauppaan illalla jne.
En vihaa miehiä, mutta tiedän että oman miehen valinta on tosi tärkeä koska se oma poikkis tai mies on iso riski jos sillä on väkivaltaisia (kontrollointi esim) taipumuksia ja tiedän että vieras mies voi olla riski. Toki vieras nainenkin, mutta hän ei ole läh
Mihin koiralajiin miehesi vertautuu?
Kyllä miehenikin on feministi. Oikein, ja rakastan häntä ja kunnioitan myös.
Vierailija kirjoitti:
Haukutteko yhdessä kaikki muut miehet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ne, jotka täällä törkeesti haukkuvat tuntemattomia naisia, mm. haiseviksi, tyhjäpäiksi, klitorishulluiksi, tunnottomiksi paskiaisiksi, pihtareiksi, messuhalleiksi jne jne
Eli he kyllä saavat osana. Molemmilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain ne paskiaiset, jotka sen ansaitsevat. Heitä onkin raiskureista lähtien täällä naisia halventaviin ääliöihin.
Vaimoni on oma kultani, poikamme ulkomainen vaimo ja lapsenlapsemme äiti ihastuttava, viimeiseksi jääneessä työsuhteessani oli leskirouva perheyrityksen toimitusjohtaja ja OK jne. Arkisessa elämässä metsä vastaa kuten sinne huudetaan, mutta en voi sietää demareiden rakopyrstöisiä raateluhampaisia dobermann-narttuja jotka ovat epäkohteliaita ja rääväsuisia kielenkäytöltään.
No en ihan naisvihaa lähtisi, mut täytyy sanoa että on jonkun verran naisia nykyään kellä on ehkä liian vahva "minä" "minä" "minä" asenne.
Itse kun koitan ajatella että on se mies tai nainen niin kunnioitus aina tavalla tai toisella toista kohtaa täytyy olla, muuten alkaa oleen aika hiljaista tällä pallolla.
:M51
Vierailija kirjoitti:
No en ihan naisvihaa lähtisi, mut täytyy sanoa että on jonkun verran naisia nykyään kellä on ehkä liian vahva "minä" "minä" "minä" asenne.
Itse kun koitan ajatella että on se mies tai nainen niin kunnioitus aina tavalla tai toisella toista kohtaa täytyy olla, muuten alkaa oleen aika hiljaista tällä pallolla.
:M51
Naiset eivät siis saisi vaatia itselleen mitään? Vain mihet voisivat ja se on sallittua, vai? Korkea aika naistenkin vaatia kaikkea, seksissä ja palkassa ja arvostuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
feminismi ja metoo.
viha synnyttää vihaa.
Käännös: miesten naisia kohtaan tekemien vääryyksien nostaminen esille synnyttää miehissä lisää vihaa niitä asian esiin nostaneita naisia kohtaan, sen vihan lisäksi mikä aiheutti sen alkuperäisen teon. Naisten pitäisi vain pitää turpa kiinni miesten naisvihasta niin sitten miehet... vihaisivat naisia vähän vähemmän? Joo, aivan varmasti.
Ehkä miehet tulevat katkeriksi tästä epäkohtien nostosta, eivätkä tiedä mitä tehdä sen tunteen kanssa. Koska edelleen katsovat naista heikoksi, luontaisesti sellaisen kimppuun hyökätään vielä enemmän ja kuvitellaan että se on oikeutettua, koska "miehen tunteet". Naisvihaisilta miehiltä puuttuu itsereflektioita, mikä on aika narsistista.