Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (827)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites olisi se, että tytöt ja naiset ovat aina yrittäneet tehdä elämästäni helvetin. Minulla on harrastuksia, joissa oli pääosin naisia, ja koska olin aina paras, kaikki akat olivat kateellisia ja juorisivat ja mustamaalasivat minua selän takana minkä ehtivät.
Taitavaa toki sinulta mutta.
Oletko ajatellut ikinä oikeasti elämässä edistyä ilman että tarvii senheikommansukupuolenkaa vain päteä.
Oletko ottanut itseäsi omistapalleistakii ja lähtenyt ottamaan erää vain ja jatkuvasti itseäsi paljon isompien painavampien ja vahvempien kanssa?
(Niiden miestenmiesten..kannattaa kokeilla).
Oletko ajatellut ikinä oikeasti elämässä opetella kirjoittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Naisistahan se johtuu. Jos ei olisi naisia, ei olisi naisvihaakaan.
Jos ei olisi naisia, ei olis sitten miehiäkään. Ja enne oli miehet rautaa...mitähän löllöhousuja nykyään just palstalakin.
Itse en arvosta naisia jotka vihaavat minua pelkän sukupuolen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että sinua vihatan? En usko että vihataan.
Mutta lueppa tuo edellinen miehen postaus. Nainen joka vastaaa miehelle, ei ainoastaan ansaitse vihaa, mutta myös haukkumista.
Raukkamaisia miehiä täällä nyt. Tajuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat että sinua vihatan? En usko että vihataan.
Mutta lueppa tuo edellinen miehen postaus. Nainen joka vastaaa miehelle, ei ainoastaan ansaitse vihaa, mutta myös haukkumista.
Miksi? Sellaiseen käsitykseen olen tullut että feministit vihaavat minua pelkästään syntyperäni perusteella, eräänlainen perisynti siis. Kiva uskonnollinen oppirakennelma teillä arvon naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisviha ilmeisesti johtuu siitä, että on miehiä/poikasia, jotka eivät osaa tai edes halua lähestyä naisia oikealla tavalla. Näin he jäävät ilman naisseuraa. Siitä katkeruus. Viha. 😵💫
pidempi juttu,osin maailmsnlaajuknen miehet oikealle naiset vasemmalle, erkaantuvat, paria ei löydy. miehen biol. tarve naisen naisella ei niinkään. media, aivolohkojen erot, suomessa yläasteella sukupuolierot. isän malli pojilla, adhd, vaikuttaminen,syrjäytyminen jengiytyminen, onhan näitä.
Opettele kirjoittamaan, v*tun vammainen.
Täällä vaan jatkuu luomakunnan kruunujen viisaus.
Tais olla aloittajan "telkku" itänaapurin trolliohje.
Minä vihaan ainoastaan tyhmiä naisia.
Silti aina kinuat naista - taidat olla vinoutunut,
Onneksi mulla terveppäinen mies.
Jotkin naisetkin vihaavat naisia... varmaan vihaavat myös itseään kun on p*llu jalkojen välissä.... en tajua.
Naisten seksuaalisen ylivallan vuoksi.
En jaksanut lukea kommentteja sillä olen aivan varma, että ne on pelkkää vihaa puolin ja toisin. Naisviha on ihan yhtä totta kuin miesvihakin eikä kumpaakaan ole yhtään sen enempää kuin toista ja molemmat ruokkii toisiaan. Sen olen kuitenkin huomannut, että tuolla oikeassa elämässä, netin ulkopuolella kumpaankin törmää lopulta aika harvoin, voi toki törmätä ihan päivittäin jos oikein etsimällä etsii, mutta jos esimerkiksi miehenä kohtaat päivän aikana muutaman katseen jonka voi tulkita syväksi raivoksi ja vihaksi niin saatat myös tulkita väärin ja vaikka niin ei olisikaan niin mietipä kuinka monta naista päivän aikana ei katsonut sinua raivon sokaisemana. Aika pienestä ryhmästä puhutaan, mutta näillä palstoilla sun muilla se vaan korostuu ikävästi. En tiedä, mutta jotenkin musta tuntuu, että noi kovimmat vihat naisten puolelta tulee 30-40-vuotiailta, miesten puolella ikähaarukka on varmaan laajempi, mutta määrällisesti silti sama.
Naiseksi kutsutaan ihmisiä joilla on tavara ja kuukautisensa ovat alkaneet. Miehet eivät vihaa heitä, vaan himoitsevat ja siksi piirittelevät heitä, mikäli naiset ovat nuoria kauniita, hoikkia, ynnä tatuoimattomia.
Miehet eivät vihaa myöskään fémakkoja, katkeroituneita ikänaisia tai wanhusnaisia, eivätkä edes rumapainoisia naisia, mutta pysymme visusti erossa sellaisista. Emme edes vihaa heidän utopioitaan tai muulla tavoilla järjettömiä "ajatuksiaan", ne lähinnä säälittää meitä.
Sanokaa nyt saatana, mikä on seasia joka feminismissä hiertää?? Aina samaa jodlausta, mutta ei kunnollista vastausta koskaan....Tasa-arvoko? Samapalkkausko? vai mikä helvetti? Minä olen mutta en vihaa miehiä, paitsi näitä täällä jotka halveksivat naisia ihan huvikseen ja räkyttävät mitä halveksivimmin sen parempi. Eihän terve nainen sellaista hyväksy pulisematta.
Uskon, että moni louskuttaja on ihan pelkkä provoilija.
Tosielossa ei minua kukaan vihaa, paitsi mieheni veli, joka ei minua saanut vaikka halusikin, meni siinä sitten veljesten välit tosi kylmiksi. Mutta en minä siihen ollut syyllinen!
Vierailija kirjoitti:
Naiseksi kutsutaan ihmisiä joilla on tavara ja kuukautisensa ovat alkaneet. Miehet eivät vihaa heitä, vaan himoitsevat ja siksi piirittelevät heitä, mikäli naiset ovat nuoria kauniita, hoikkia, ynnä tatuoimattomia.
Miehet eivät vihaa myöskään fémakkoja, katkeroituneita ikänaisia tai wanhusnaisia, eivätkä edes rumapainoisia naisia, mutta pysymme visusti erossa sellaisista. Emme edes vihaa heidän utopioitaan tai muulla tavoilla järjettömiä "ajatuksiaan", ne lähinnä säälittää meitä.
Tiedän että provoilet vaan, mutta oletko koskaan miettinyt miten ahdistavaa ja raivostuttavaa on se väkivalta jota miehet ja naisetkin kohdistavat tyttöihin ja naisiin puhtaasti uhrin sukupuolen takia?
Oma isäni on jauhanut tuollaista vähän sinun spämmiesi tyylistä sontaa niin kauan kun jaksan muistaa. Hän ei sentään ole tietääkseni koskaan ahdistellut ketään, mutta on kyllä lyönyt naisia ja ollut henkisesti tosi väkivaltainen. Meillä kuitenkin äiti oli se todella naisvihamielinen. Hän piti itsestäänselvänä, että miehet nyt on miehiä ja pojat poikia. Minua ja siskoani saivat pojat ja miehet nipistellä, kommentoida ja kun siskoni tuli hyväksikäytetyksi ala-asteikäisenä, äiti antoi hänelle selkäsaunan ja oli aivan hysteerinen että asiaa ei viedä eteenpäin koska se olisi noloa. Äitini on itse kokenut seks. väkivaltaa lapsesta asti ja tiedän ettei hän ole ilkeyttään tuollainen. Mutta en silti voi kunnioittaa häntä.
Kun uusi isäpuoleni yritti ahdistella minua ollessani teini niin muutin alkoholisoituneen isäni luokse ja siitä itsenäistyttyäni pesin käteni koko lapsuudenperheestäni. Mutta en kyllä mitenkään voi leikkiä eläväni maailmassa jossa naisvihaa ei muka olisi. Veljiäni kohdeltiin aivan eri tavalla ja asenne oli tosiaan se että naisen tai pikemminkin tytön arvo on ulkonäössä, miesten miellyttämisessä ja iässä. Ehkä siinä että voi synnyttää, mutta siinäpä se. Ja tähän asenteeseen olen ajoittain törmännyt muuallakin. Mätiä omenia on paljon.
En vihaa miehiä enkä vihaa naisia. Mutta naisvihamielisistä ja eriarvoisuutta kannattavista asenteista pysyn mielelläni kaukana. Oikeasti tasa-arvoa kannattavaa miestä ei ole minulle löytynyt vaikka sellaisiakin tunnen (varattuja, eikä ihmekään) joten en sitten ole miehiin sekaantunut sen enempää koska arvostan itseäni liikaa että olisin naisia halveksivan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt saatana, mikä on seasia joka feminismissä hiertää?
Ajatuspieru jonka pieraisi maailmanlaajuisesti tunnettu suurfemakko Susan "ruskeanjauhaja" Brownmiller "Mies joko on raískaaja taikka sitten potentiaalinen raskaaja" jonka hän pieraisi kuraauurtavassa kirjassaan "Against Our Will: Men, Women, and Rapé" sekä kaikki muut vastaavat fémakonpierut.
pidempi juttu,osin maailmsnlaajuknen miehet oikealle naiset vasemmalle, erkaantuvat, paria ei löydy. miehen biol. tarve naisen naisella ei niinkään. media, aivolohkojen erot, suomessa yläasteella sukupuolierot. isän malli pojilla, adhd, vaikuttaminen,syrjäytyminen jengiytyminen, onhan näitä.