Naisviha, mistä se johtuu?
Tuli vaan mieleen, kun just telkussakin todettiin, että tosiasia se on. Käsittämätöntä kyllä.
Kommentit (822)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaikuttimesi röllätä täällä?
Haluan auttaa miehiä voimaantumaan ja saamaan itsellemme kuuluva paikka takaisin tässä maailmassa.
Mikä paikka sulle kuuluisi?
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuuluu olla nopeita kuin vinttikoirat, sitkeitä kuin nahka ja kovaa kuin Kruppin teräs, eikä tällaisia pullamössöpoikia, jotka puolustelevat heikomman astian mukaoikeuksia, luullen pääsevänsä siten heidän hameidensa alle.
Vahvoilla kavereilla ei ole tarvetta yrittää pönkittää omaa huteraa asemaansa painamalla muita alas. Reiluus on iso osa perinteistä miehekkyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten kuuluu olla nopeita kuin vinttikoirat, sitkeitä kuin nahka ja kovaa kuin Kruppin teräs, eikä tällaisia pullamössöpoikia, jotka puolustelevat heikomman astian mukaoikeuksia, luullen pääsevänsä siten heidän hameidensa alle.
Vahvoilla kavereilla ei ole tarvetta yrittää pönkittää omaa huteraa asemaansa painamalla muita alas. Reiluus on iso osa perinteistä miehekkyyttä.
Mene kouluun kasvamaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaikuttimesi röllätä täällä?
Haluan auttaa miehiä voimaantumaan ja saamaan itsellemme kuuluva paikka takaisin tässä maailmassa.
Mikä paikka sulle kuuluisi?
Nyt meni väärin. Minulle kuuluu (ei kuuluisi) seksiiorjieni Masterin asema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen tässä suoraa lähetystä G2 maiden tapaamisesta, ja inoa nainen jonka näen, on hän joka avaa limuusinin ovet miehille. Ei ole tosiaan feminismille mitään jakoa. Ja tälläkin palstalla vain irvaillaan.
Maailmassa on vielä toivoa. Ei masennuta, eikä antauduta, veljet.
Heikkoja olette, jos naisten näkyminen muutenkin kuin panopuina ja synnyttäjinä kaivelee niin paljon, että pitää iloita tuosta kokouksestakin.
Itse sinä heikko olet, jos et omaa paikkaasi ymm
Miesviha tuntuu silti maistuvan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm, nyt on kyllä niin huonot tarjoukset, että taidan valita vaihtoehdon e. Olen tavallinen mies, joka vain ei pidä naisvihasta.
Eli b. et ole rehellinen edes itsellesi.
Eli e. Olen tavallinen mies, joka ei pidä naisvihasta - ja näköjään tuottaa sillä järkytystä jollekin.
Ei järkytä. Epärehellisyys itseään kohtaan lähinnä säälittää ja surettaa. Löydä ja ala kunnioittaa itseäsi.
Niin teenkin, päivästä toiseen. Entä itse?
Kyllä, ylpeästi ja aidosti voin todeta etten ole mikään pullapoikafemakk0
Ei feministit välitä faktoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähän teet itse juuri tuota. Et vaan itse tajua sitä.
Tämä on kyllä ihan loistava ketju. Tuo hyvin ilmi sen, että miesviha on ihan hyväksyttävää. Nää angstiset lepakko feministit (lausutaan miesvihaajat) kuvitttelevat jotenkin edistävän naisten asioita. Reisille menee. Tasa-arvoa kannatan, mutta se arvostus on vaan itse ansaittava. Ei sitä vaatimalla saa.
Mutta antaa näiden huutaa ja vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kyllä ihan loistava ketju. Tuo hyvin ilmi sen, että miesviha on ihan hyväksyttävää. Nää angstiset lepakko feministit (lausutaan miesvihaajat) kuvitttelevat jotenkin edistävän naisten asioita. Reisille menee. Tasa-arvoa kannatan, mutta se arvostus on vaan itse ansaittava. Ei sitä vaatimalla saa.
Kerrankin viisasta puhetta tällä palstalla.
Raakasti sanottuna. Siitä että 99% naisista on huor.a kun tilanne on oikea. Ja loputtoman tyhmiä antavat miesten huijata itsensä tuohon tilanteeseen. Koska ovat heikkoja ja haluavat vaan hyväksyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on ihan näiden onnettomien miesten omaa keksintöä, joiden pää ei kestä sitä, että naiset voivat olla pätevämpiä, fiksumpi ja enemmän tienaavia ja jotka ei pärjää henkisesti näiden naisten kanssa. Eivät raukat kestä sitä, ettei heillä ole naisilla auktoriteettiä vain siitä hyvästä, että ovat mieheksi syntyneitä, eivätkä pysty siten määräilemaan tai edes ohjaamaan naisia. Alemmuuden tunto saa keksimään miesvihaa kun ei muutakaan voi. Ennen voi sentään perustella uskonnolla, nykyään ei päde sekään pienimunaisille luusereille.
Meitä normaaleja naisia kunnioittavia ja naisten kunnioitusta nauttivia miehiä tuo ei koske, eikä vihaa edes ole olemassa. Monessa asiassa naiset ovay paljon pätevämpiä, mitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on ihan näiden onnettomien miesten omaa keksintöä, joiden pää ei kestä sitä, että naiset voivat olla pätevämpiä, fiksumpi ja enemmän tienaavia ja jotka ei pärjää henkisesti näiden naisten kanssa. Eivät raukat kestä sitä, ettei heillä ole naisilla auktoriteettiä vain siitä hyvästä, että ovat mieheksi syntyneitä, eivätkä pysty siten määräilemaan tai edes ohjaamaan naisia. Alemmuuden tu
Haloo, herää kohtaamaan elämän realiteetit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesviha on ihan näiden onnettomien miesten omaa keksintöä, joiden pää ei kestä sitä, että naiset voivat olla pätevämpiä, fiksumpi ja enemmän tienaavia ja jotka ei pärjää henkisesti näiden naisten kanssa. Eivät raukat kestä sitä, ettei heillä ole naisilla auktoriteettiä vain siitä hyvästä, että ovat mieheksi syntyneitä, eivätkä pysty siten määräilemaan tai edes ohjaamaan naisia. Alemmuuden tu
Mun puolisoni tienaa reilusti minua paremmin. Mitään alemmuuskompleksia mulla ei silti kyllä ole. Toivotan näille angstisille feministi lesboille hyvää matkaa suoraan h-lvettiin. Ette edistä tasa-arvoa ettekä naisten asioita millään tavalla. Haette pelkkää vastakkainasettelua.
Naisviha on näkyvää ja miesviha miesten keksimä asia, jota ei oikeasti edes ole olemassa. Ime munaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vitut..aa koko vastakkainasettelu. Olen sitä ikäryhmää missä asiat vielä myönnettiin. Nykyään faktat kielletään ettei kenellekään tule paha mieli.
Olen myös henkilökohtaisesti joutunut työelämässä kärsimään tästä paapomisesta. Miksi nainen joka palkattiin meidän työkaveriksi joka ei erityis-suojain vaatimusten takia selvinnyt työstään. Pääsi seuraavalle "tasolle " lisää liksaa kevyemmät duunit. Miehen ollessa kyseessä olisi tullut kenkää, mutta tasa-arvo
Miksi armeijassa naisille pitää olla vapautuksia ja eri oikeuksia. Sodan tullessa ei siellä muut raahaa naisten kamoja " sen takia ettei nainen jaksa. Tai ei siellä naisille järjestetä menkka p....n pesupaikkaa. Siinä samassa saakelin purossa peseytyy kaikki.
Tälläinen lietsoo naisvihaa. Miehet näkee monissa asioissa epäreilutta jota naiset eivät suostu myöntämään millään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi armeijassa naisille pitää olla vapautuksia ja eri oikeuksia. Sodan tullessa ei siellä muut raahaa naisten kamoja " sen takia ettei nainen jaksa. Tai ei siellä naisille järjestetä menkka p....n pesupaikkaa. Siinä samassa saakelin purossa peseytyy kaikki.
Tälläinen lietsoo naisvihaa. Miehet näkee monissa asioissa epäreilutta jota naiset eivät suostu myöntämään millään.
Korjaan se äänekäs kourallinen ei suostu tätä myöntämään. Älykkäät ajattelevat naiset myöntävät. Mutta maailmaa muutetaan liikaa tän äänekkään feministi porukan takia.
Miksi miehet päätyvät itsemurhaan useammin? Miesvihab takia ja koska nämä lepakkofemakot alistavat, olkaa tyytyväisiä aikaansaannoksiinne.
Työ elämästä esimerkki. Teen työtä jossa hyvin harvat naiset pärjäävät. En ole vielä nähnyt yhtäkään " parhaiten" on pärjännyt nainen joka treenannut punttia vuosikaudet. Jos kukaan meistä työntekijöistä/ esimiehistä saisi päättää yhtään naista ei tulisi meidän osastolle töihin.. Muttakun olemme valtion laitos meillä on joku kiintiö pakko. Naisia tulee ja menee..
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että me miehet joudumme paikkaamaan tätä naisten kykenemättömyyttä tiettyihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Työ elämästä esimerkki. Teen työtä jossa hyvin harvat naiset pärjäävät. En ole vielä nähnyt yhtäkään " parhaiten" on pärjännyt nainen joka treenannut punttia vuosikaudet. Jos kukaan meistä työntekijöistä/ esimiehistä saisi päättää yhtään naista ei tulisi meidän osastolle töihin.. Muttakun olemme valtion laitos I meillä on joku kiintiö pakko. Naisia tulee ja menee..
Käytännössä tämä tarkoittaa sitä että me miehet joudumme paikkaamaan tätä naisten kykenemättömyyttä tiettyihin asioihin.
Hyvät aikeet, mutta hirvittävät seuraukset. Siihen näiden femakkojen teot johtavat, kun ei ymmärretä tosiasioita myöntää.