Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1562)

Vierailija
1541/1562 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tässä Emmentalissa on nykyään 20-luvulla monia kauniita naisia. Kiva kun on meille miehille silmänruokaa. 😉

Vierailija
1542/1562 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä Rossin näyttelijä ole oikeasti amerikkalainen tai ainakin puoliksi amerikkalainen? Eikös myös sen muinaisen Declan Maceyn näyttelijä ollut amerikkalainen ja taisi tuo hahmokin olla?  

Äiti on amerikkalainen, kaksoiskansalaisuuskin on. 

Rossin näyttelijä on hyvä mutta en pidä Rossista sarjassa. Öykkäri ja rikollinen. En myöskään pidä näyttelijää erityisen hyvännåköisenä tai hottiksena.

Aprilille on kiva ja kiltti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1562 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Caleb on unohtanut kokonaan että hänen piti napata Kimiltä Kartano itselleen.

No voi rakentaa oman kartanonsa, maata riittää kylän ympärillä.

Vierailija
1544/1562 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö Donna jotain itsemurha kirjettä tms., että onko todisteita, että hän semmoista pohti.. Itse en silloin seurannut sarjaa, joten aukko sivistyksessä, vaikka tuon putoamisklipin olen useasti nähnyt.

Hän oli rikollisessa kiinni, joten olisi voinut puhua myös, että sankarina kuoli.

Vierailija
1545/1562 |
30.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättikö Donna jotain itsemurha kirjettä tms., että onko todisteita, että hän semmoista pohti.. Itse en silloin seurannut sarjaa, joten aukko sivistyksessä, vaikka tuon putoamisklipin olen useasti nähnyt.

Hän oli rikollisessa kiinni, joten olisi voinut puhua myös, että sankarina kuoli.

Tuskin jätti sillä oli paha poliisi ja oli kuolemansairas. Sankarikuolema on vähän liioiteltu kun se oli itsemurha, toki tämä Gary uhkaili Aprilia jne joten Donnn ratkaisu oli sinällään oikein.

Vierailija
1546/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jätti sillä oli paha poliisi ja oli kuolemansairas. Sankarikuolema on vähän liioiteltu kun se oli itsemurha, toki tämä Gary uhkaili Aprilia jne joten Donnn ratkaisu oli sinällään oikein.

SYÖPÄÄN OLISI KUOLLUT PIAN 

Vierailija
1547/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aprilhan on biologisen isänsä puolelta puoliksi Dingle. Varmaan ne Dinglen geenit ottavat vielä tässäkin tapauksessa vielä vallan, vaikka Marlon käyttäytyminen sukulaisiaan hillitymmin.

Onko April ainoa Dingle ilman rikosrekisteriä?

Vierailija
1548/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aprilhan on biologisen isänsä puolelta puoliksi Dingle. Varmaan ne Dinglen geenit ottavat vielä tässäkin tapauksessa vielä vallan, vaikka Marlon käyttäytyminen sukulaisiaan hillitymmin.

Toivottavast  nyt tulee ja lähtee pois. Maanvaiva kun jutut jatkuu yhä Marlon Rhona ym. Ei kiinnosta tylsiä hahmoja aina..20 30v samoja ei haksa rumia ja Cain mennä lämpsyttää aina vaikka mitä tekee. Dingleja olisi karsittava. Tuottaja sekoilee liikaa

Vierailija
1549/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarah jr, Tina lienee, Samsonin lapsi (kun on vauva), Vinny, Moira, Chasin ja Charityn lapset, Paddy.

Vierailija
1550/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kirjoitta vielä isommalla, takarivistä ei saa selvää tuosts.

Vierailija
1551/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tuo Liamin ja Cainin suhde kun Liam torui Cainia siitä ettei ole vaimonsa tukena ja Cain selitti hänelle että miten hän kokee tilanteen. Jos joku toinen olisi ollut Liamin paikalla, niin olisi saanut varmasti turpaan Cainilta, sanottuaan samat asiat kuin Liam.

Vierailija
1552/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarah jr, Tina lienee, Samsonin lapsi (kun on vauva), Vinny, Moira, Chasin ja Charityn lapset, Paddy.

Ai Tina joka tuli jalkapannassa Zakin hautajaisiin ja rikkoi siten liikkumisrajoitustaan ja poliisi haki mukaansa haudalta😂.

Vierailija
1553/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moira tappoi Emman muttei jäänyt kiinni. 

Vierailija
1554/1562 |
31.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Aaronilla ole mitään tuomioita? Noah sai ainakin jonkun tuomion stalkkaamisesta. 

Vierailija
1555/1562 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron istui vankilassa, mutta en muista miksi.

Billy kuului Aaronia kiusanneeseen jengiin. Sen takia tulehtuneet välit yhä.. vaikka lämpenemään päin.

Vierailija
1556/1562 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kohtaus kirjoitettiin näyttelijän toiveesta. Donnaa esittänyt näyttelijä sairasti syöpää ja oli siihen myös kuolemassa.

Vierailija
1557/1562 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kohtaus kirjoitettiin näyttelijän toiveesta. Donnaa esittänyt näyttelijä sairasti syöpää ja oli siihen myös kuolemassa.

IMDb:n mukaan on vieläkin hengissä

Vierailija
1558/1562 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Sulla on nyt väärää tietoa . Lähti sarjasta koska siirtyi teatterin puolelle ja musikaaleihin. 

Vierailija
1559/1562 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaas pilkkua kunnolla: Donnahan oli lähtenyt jo sarjasta ja nyt oli vierailemassa, kun toi Aprilin.

Vierailija
1560/1562 |
01.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dinglet wt ja elämänkoululaisia? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi