Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1564)
Donna palasi Aprilin kanssa kylään vähän ennen kuolemaansa, koska halusi vielä tekemisiin isäpuolensa Bobin kanssa ja koska halusi jättää Aprilin biologiselle isälleen Marlonille. Tuota ennen April ei ollut edes nähnyt isäänsä, eikä Marlon tainnut tietää koko lapsesta. Bob taisi tietää. Tuossa vaiheessa April oli aivan kiinni äidissään. Toki pienet lapset tarvitsevat äitiään ja haluavat aina olla lähellä äitiään, mutta tuo oli silti jotenkin pakkomielteistä ja herätti huomiota. Pienenä lapsena April pukeutui lisäksi vain lasten naamiaisasuihin, joita oli iso matkalaukullinen.
Aprilhan on biologisen isänsä puolelta puoliksi Dingle. Varmaan ne Dinglen geenit ottavat vielä tässäkin tapauksessa vielä vallan, vaikka Marlon käyttäytyminen sukulaisiaan hillitymmin.
Tästä olikin jo puhetta, mutta keskustelu jäi vähän kesken. Salatuissa elämissä esim. homojen intiimikohtaukset ovat järjestelmällisesti rohkeampia kuin Emmerdalessa.
Kyllä Emmerdale on huippu sarja! Suosittelen.
Jotenkin huvittava kohtaus kun Ross tuli Stephin luokse kylään ja luikahtivat siitä yläkertaan kuin jotkut teinit. Mitä lie menivät sinne Stephin huoneeseen tekemään. Aikuisia ihmisiä kuitenkin kumpikin, Ross varmaan jotain 40-50 välillä, joten aika noloa mennä tyttöystävän vanhempien kotiin tuolla lailla vierailulle. Eivätkö mitään muuta paikkaa keksineet? Missä Ross edes asuu? Cain heitti Rossin pihalle, eli asuiko heillä siihen asti?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Emmerdale on huippu sarja! Suosittelen.,
Miksi kaikillla miehillä aina turpa verilla?
Miksi kaikillla miehillä aina turpa verilla?
Emmerdalessa kaikki ongelmat ratkaistaan nykyään väkivallalla, jos ihan paha niin otetaan kivi avuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin huvittava kohtaus kun Ross tuli Stephin luokse kylään ja luikahtivat siitä yläkertaan kuin jotkut teinit. Mitä lie menivät sinne Stephin huoneeseen tekemään. Aikuisia ihmisiä kuitenkin kumpikin, Ross varmaan jotain 40-50 välillä, joten aika noloa mennä tyttöystävän vanhempien kotiin tuolla lailla vierailulle. Eivätkö mitään muuta paikkaa keksineet? Missä Ross edes asuu? Cain heitti Rossin pihalle, eli asuiko heillä siihen asti?
Ehkä Ross jää majailemaan Stephin huoneeseen, Cain heitti sen jo pihalle eikä sillä muuta paikkaa taida olla. Caleb ei kyllä tykkää.
Jos mun äidillä olisi ollut parantumaton syöpä ja se olisi tehnyt itsarin, kun olin pieni, en välttämättä haluaisi tietää.
Muutenkaan mielestäni jonkun kuolinsyy, oli se itsari tai ei, ei kuulu muiden riepoteltavaksi.
Mun pointti on, että jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä halua, eikä toisten tarvitse kriiseytyä siitä. Syöpä tai itsari. Se oli game over kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Jos mun äidillä olisi ollut parantumaton syöpä ja se olisi tehnyt itsarin, kun olin pieni, en välttämättä haluaisi tietää.
Muutenkaan mielestäni jonkun kuolinsyy, oli se itsari tai ei, ei kuulu muiden riepoteltavaksi.
Mun pointti on, että jokaisella on oikeus tehdä elämällään mitä halua, eikä toisten tarvitse kriiseytyä siitä. Syöpä tai itsari. Se oli game over kuitenkin.
Näin se on. Oikeastaan on hyvin itsekästä ajatella, että joku ei saisi tehdä elämällään jotain asiaa vain kun joku siitä järkyttyy ja vastustaa sitä, eikä pidä siitä tai aiheuttaa epämieluista juoruilua. Toki laittomuudet, hämärähommat jne. ovat asia erikseen, mutta kun tämä voi koskea jo ihan perusasioita. Se, mihin joku kuolee ei kuulu ulkopuolisille. Liian paljon on näitä uteliaita ihmisiä, jotka haluavat vain tuomita, arvostella ja kauhistella, mutta mitään oikeaa apua eivät halua antaa. Liian moni unohtaa sen, että jokainen täysivaltainen on vastuussa vain itsestään. Huoli sitten on asia erikseen, mutta se eri asia, eikä se, mitä moni väittää ja naamioi huoleksi ole oikeasti kuin kyttäämistä, puuttumista ja jopa manipulointia.
Vierailija kirjoitti:
Tämä vahvisti ajatukseni. Kiitos. Elämä on pelkkää kärsimystä.
t: syöpää sairastava
Eikös Englannissa kuitenkin ole oikeasti kovemmat tuomiot näistä rikoksista, joihin sarjassa on syyllistytty kuin mitä Suomessa on? Sarjassahan on toki kiinnijääneille annettukin kunnon tuomioita. Suomessa tuollaisia ei olisi annettu.
Tuohon aikaisempaan vielä jatkona, että sitten kun sitä apua oikeasti tarvitsisi ja haluaisi niin sitä ei edes saa, eikä ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ross on syntynyt 1990 eli on meillä nyt näkyvissä 2024 lopun jaksoissa 34 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ross on syntynyt 1990 eli on meillä nyt näkyvissä 2024 lopun jaksoissa 34 vuotias.
Okei, ajattelin vanhemmaksi, kun on Charitynkin kanssa seukkaillut, mutta onhan Charity nytkin nuoremman miehen kanssa.
Charity on nyt Suomessa nähtävissä jaksoissa 48-vuotias. Tänä vuonna Charity täyttää 50 vuotta. Kamala ajatella, että Debbiekin täyttää tänä vuonna jo 37 vuotta.
Vierailija kirjoitti: Ehkä Ross jää majailemaan Stephin huoneeseen, Cain heitti sen jo pihalle eikä sillä muuta paikkaa taida olla. Caleb ei kyllä tykkää.
Moira antanee jäädä joksikin aikaa.
Donnakin oli Rossia vanhempi.
Ihan turhaa Rossin syyttely. Mack vei roistojen rahat ja vaaransi näin Aprilin ja muut. Mack on aina ollut vain itseään ajatteleva tollo.
Terve lapsi huomioi ympäristönsä, aistii kyllä salaisuudet. Sanotaan että pienillä padoilla on korvat, vai miten se sanonta menikään. Vuosikausia salaillaan ja peitellään, kunnes tulee päivä jolloin totuus pamautetaan päin naamaa🤔Itse en salailisi.