Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1564)
Jotenkin epäuskottavaa että Angel uskoo tomia, pitikö tuohon nyt vielä tommoinen juonenkäänne vääntää 🙄 . Pitkitetään ja pitkitetään jatkuvasti.
Chloe tarvitsee mukamas rahaa, lähti kylästä ns. säkillisen kanssa rahaa ja lisäksi se mitä isäukko jätti perinnöksi. On "todella" köyhä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin epäuskottavaa että Angel uskoo tomia, pitikö tuohon nyt vielä tommoinen juonenkäänne vääntää 🙄 . Pitkitetään ja pitkitetään jatkuvasti.
Ei tämä pääty ennenkuin Tom saa tuomion. Angel tuntee sympatiaa koska itsekkin on tarkkailun alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eric oli tämän päivän jakson aikana pariin otteeseen punainen, kuin tomaatti. Pitäisi varmaan jäädä jo eläkkeelle. Vanha mies kumminkin jo.
Vastahan (tammikuussa 2023) ohitti Annie Sugdenin ennätyksen esiintymisissä.
No, ihan tätä en tarkoittanut, että onko Eric esiintynyt eniten. Vaan sitä, että kestääkö näyttelijän kondis? Jatkakoon minun puolesta. Itseppähän tietänee jaksamisensa.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ärsyttävää. Eikö siitä jätkästä jo olisi voinut päästä?
Voi, kun mun kävi Brenda sääliksi. Toi olis ihan hirveetä. Puolisolta huijataan toisenkin kaikki rahat. Vois v__ taa loppuelämän tuommoinen rahojen menetys. Saas nyt nähdä meneekö puoti myyntiin?
Angelica ei ole näköjään oppinut mitään. Heti alkoi toimia äitinsä vastaan. Ja isäänsä myös.
Kyllä jengi kohta tajuaa, että McKenziellä tuntuu olevan vähän ylimääräistä rahaa käytettävissä.
Se Jade on yllä kaunis nainen mutta ei mikään erityisen mukava.
Vierailija kirjoitti:Jatkakoon minun puolesta. Itseppähän tietänee jaksamisensa.
Jatkaa varmaan yli 40 vuotta sarjassa mukana olleena tai sitten ns. hautaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun mun kävi Brenda sääliksi. Toi olis ihan hirveetä. Puolisolta huijataan toisenkin kaikki rahat. Vois v__ taa loppuelämän tuommoinen rahojen menetys. Saas nyt nähdä meneekö puoti myyntiin?
Ei Eric sitä myy. ainoa muisto Davidistä.
Vierailija kirjoitti:
On ja erikoinen asuvalinta, muilla on toppatakkeja niin tällä oli lyhyt minihame.
Vierailija kirjoitti:
Chloe tarvitsee mukamas rahaa, lähti kylästä ns. säkillisen kanssa rahaa ja lisäksi se mitä isäukko jätti perinnöksi. On "todella" köyhä.
Siitäkö oli kyse? Mac vaan halusi lähettää lapselleen rahaa ja tämän tarpeisiin. Semmoista ihan tavallista isätoimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Jatkakoon minun puolesta. Itseppähän tietänee jaksamisensa.
Jatkaa varmaan yli 40 vuotta sarjassa mukana olleena tai sitten ns. hautaan asti.
Cainikin kohta ollut sarjassa tuon 40 v. Jatkanee 80 sarja-vuoteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Eric sitä myy. ainoa muisto Davidistä.
Vaan David ei ole kuollut. Muistoja voi olla muitakin kuin roikkua jossain kaupassa väkisin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cainikin kohta ollut sarjassa tuon 40 v. Jatkanee 80 sarja-vuoteen asti.
Ei ihan vielä. Maaliskuussa tulee täyteen 26 vuotta!
Brendan ja Ericin jutustelusta kävi ilmi, että kahvilan yläkerrassa on yhä asunto. Asuihan Viv ja Bob siellä kaksosten kanssa, mutta mitä ihmettä onko se vaan jätetty näiksi vuosiksi mätänemään?
Kingit toisinaan rahapulassa ja Bredakin ollut.. Eikö sitä voisi kunnostaa ja vuokrata? :D Aivan absurdeja toisinaan nää jutut, että pidetään kämppää tyhjillään, mutta seinän taakse ladataan kaikki katon tarvitsijat.
Mä en tunnistanut Amya, kun MacKenzie niitä rahoja antoi. Vasta kun silmät kiinni laitoin, nin puhe paljasti.
Vierailija kirjoitti:
Brendan ja Ericin jutustelusta kävi ilmi, että kahvilan yläkerrassa on yhä asunto. Asuihan Viv ja Bob siellä kaksosten kanssa, mutta mitä ihmettä onko se vaan jätetty näiksi vuosiksi mätänemään?
Kingit toisinaan rahapulassa ja Bredakin ollut.. Eikö sitä voisi kunnostaa ja vuokrata? :D Aivan absurdeja toisinaan nää jutut, että pidetään kämppää tyhjillään, mutta seinän taakse ladataan kaikki katon tarvitsijat.
Mä en tunnistanut Amya, kun MacKenzie niitä rahoja antoi. Vasta kun silmät kiinni laitoin, nin puhe paljasti.
Jännää, että tunnistat jotkut ihmiset paremmin silmät kiinni. "Katsotko" telkkaria pääasiassa silmät kiinni litistettynä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ja erikoinen asuvalinta, muilla on toppatakkeja niin tällä oli lyhyt minihame.
Joo, sillä naisella oli vaatteet ihan, kuin eläisi eri vuodenaikaa, kuin muut.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään vaiheessa ole annettu ymmärtää että Anthony on hyväksikäyttänyt Rubya. Se on ihan muusta syystä vihainen isälleen. Mutta spoilaus kielletty täällä joten en enempää asiasta kirjoita.
No sitten sinun pitäisi tietää, miten asia on. Ja valitettavasti se juonikuvio jatkuu kauan. Yhtä ärsyttävä pitkitetty kuvio kuin Tom. Ei tarvitse hetkeen Emmeä katsoa ennen kuin nämä kuviot on käyty läpi.
Vastahan (tammikuussa 2023) ohitti Annie Sugdenin ennätyksen esiintymisissä.