Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1099)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän että Jimmy haluaa pitää Tomin puolia mutta meinaako oikeasti asettaa Tomin perheensä edelle.
Liamista kirjoitetaan ihan ylikilttiä. Eipä tuottanut aiemmin ongelmia siirtyä Bernicestä Leylaan Bernicen selän takana. Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Eikä tuottanut ongelmia köyriä Wendyä Bobin selän takana.
Liam on aika ällö enkä ymmärrä mitä Chas siinä näkee. Mies on täysin moraaliton ja vietti vie, kaiken lisäksi ei osaa ottaa vastuuta eli kertoa suoraan esim. Ellalle että on pihkassa Chasiin. Valehtelija. Siinä ei paljon auta vaikka harrastaa murhamysteereitä, ei tule sympatiaa täältä. Ylikiltti se ei ole vaan täysin selkärangaton.
Mun mielestä Liamin ihastus Chasiin ei kuulu Ellalle tai muillekaan. Hän kantoi vastuunsa ja laittoi Ellaan välit poikki hitasti, mutta ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan Bernice ja Liam kuvion niin päin että Bernice lähti auttamaan ex miestään koska heidän alaikäinen tytär Dee Dee ei selvinnyt yksin. Bernicen piti palata ja Liamin piti odottaa olivat kihloissa. Sitten tapahtui Leyla ja vasta sitten Bernice kokeili uudestaan exsäänsä.
Hyvä että en ole ainoa jolla menee Gabby ja Ella sekaisin.
Voi olla eri tilanne, mutta mulle on jäänyt mieleen se Bernicen pettymys, kun tuli takas auttamasta. Siellä olikin ollut uusi nainen huusholleeraamassa. Sen takia mä ajattelin, että elätteli toiveita suhteen uudelleen lämmittelystä. Liam kyllä jäi kuin nallikalliolle, kun Bernice lähti. Ei sanaakaan, edes äidille tai tyttärelleen. Sitten vasta soitteli perään.
Mua nyt jää vaivaamaan tää. :D Pitää etsiä jaksot tubesta. En siis yritä Liamista mitään ihanaa prinssiä leipoa, se juna on mennyt jo ajat sitten.. Liam on davidin kaltainen reppana naisten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut tuhannen taalan paikka vaihtaa Angelican näyttelijä kun oli poissa vähän eläväisempään. Nykyisellä on tasan yksi ainoa ilme, on kuin mäyrä joka unisena kurkistelee kolonsa suulta kohti aurinkoa nenäänsä hieman kurtistellen.
Minä taas tykkään tästä näyttelijästä. Tosi nätti ja niin nuori että onkohan vielä alan koulutusta minkäänlaista.
Siinä on koulutusta tarpeeksi kun ollut sarjassa pienestä lapsesta asti. Ensin oli joku toinen ekat vauva ja taaperovuodet sitten tuli tämä nykyinen.
Kuuntelin taannoin Danny Millerin (aaron) haastatteluita ja tämä kertoi, kun aloitti sarjassa 17 vuotiaana, niin se oli paras teatterikoulu hänelle. Ei ollut juuri näytellyt aiemmin, mutta kiinnostusta alalle oli, että haki jotain roolia.
Hän ylisti Lucya, Jeffiä ja Domia (chas, cain ja paddy) kuinka paljon hän on heiltä oppinut ja silloiselta vanhalta kaartilta. Vuosikymmenten (jopa satojen) kokemus, ei sitä saa jättää hyväksikäyttämättä.
Sen takia hän toisinaan pitää taukoa Emmerdalesta, että käy jossain teattereissa näyttelemässä (oppimassa uutta).
Silläpä olen ihmetellyt, että mitä noille sarjassa taaperosta saakka olleille oikein tapahtuu teini-iässä, että heistä tulee kamalia yhden ilmeen pökkelöitä Esim Bellen näyttelijä on yksi näistä ja nyt tämä Angelican. Belle on vielä jäänyt sille pökkelö asteelle, vaikka omaakin kaksi ilmettä. Surullisen puhisevan ja surullisen iloisen. Miksei nämä lapsesta saakka olleet ota mallia opi ja ime itseensä. Siellä on ollut myös shakespearilaisia näyttelijöitäkin, joilla järjetön arvostus. Papin isä ja nyttemmin tämä Rhonan äiti Mary.
Hyvää uutta vuotta kaikille emmeläisille! Vähän nostalgiaa ja hupaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän että Jimmy haluaa pitää Tomin puolia mutta meinaako oikeasti asettaa Tomin perheensä edelle.
Liamista kirjoitetaan ihan ylikilttiä. Eipä tuottanut aiemmin ongelmia siirtyä Bernicestä Leylaan Bernicen selän takana. Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Eikä tuottanut ongelmia köyriä Wendyä Bobin selän takana.
Liam on aika ällö enkä ymmärrä mitä Chas siinä näkee. Mies on täysin moraaliton ja vietti vie, kaiken lisäksi ei osaa ottaa vastuuta eli kertoa suoraan esim. Ellalle että on pihkassa Chasiin. Valehtelija. Siinä ei paljon auta vaikka harrastaa murhamysteereitä, ei tule sympatiaa täältä. Ylikiltti se ei ole vaan täysin selkärangaton.
Kelashan Chasille Alkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut tuhannen taalan paikka vaihtaa Angelican näyttelijä kun oli poissa vähän eläväisempään. Nykyisellä on tasan yksi ainoa ilme, on kuin mäyrä joka unisena kurkistelee kolonsa suulta kohti aurinkoa nenäänsä hieman kurtistellen.
Minä taas tykkään tästä näyttelijästä. Tosi nätti ja niin nuori että onkohan vielä alan koulutusta minkäänlaista.
Siinä on koulutusta tarpeeksi kun ollut sarjassa pienestä lapsesta asti. Ensin oli joku toinen ekat vauva ja taaperovuodet sitten tuli tämä nykyinen.
Kuuntelin taannoin Danny Millerin (aaron) haastatteluita ja tämä kertoi, kun aloitti sarjassa 17 vuotiaana, niin se oli paras teatterikoulu hänelle. Ei ollut juuri näytellyt aiemmin, mutta kiinnostusta alalle oli, että h
Kai ne ilmeet on aika paljon kiinni käsikirjoituksestakin. Ei se tunnu luonnolliselta, että nauraa samalla kun heiluttelee kirvestä.
Vierailija kirjoitti:
Angelica? Eka näyttelijä ehti olla mukana vain 2ssa jaksosssa ennen vaihtoa nykyiseen.
Ääh! Taas tää lainaussysteemi bugittaa! Just olin edellisessä päässyt jyvälle, niin ne muutti sen..
"Kai ne ilmeet on aika paljon kiinni käsikirjoituksestakin. Ei se tunnu luonnolliselta, että nauraa samalla kun heiluttelee kirvestä."
Näyttelijä ilmentää hahmoa, kässäreissä nyt jokaista ilmettä ole. Ohjaaja voi pyytää ilmehtimään eri tavalla tai syventämään ilmettä. Kaikista vaan ei saa irti, eikä ole osaamista.
Kuvailit yhden elokuvahistorian parhaimmista kohtauksista. Jack Nicholson heiluttaa kirvestä pahat mielessä ja vitsailee "here is Johnny". Elokuvasta Hohto. Löytyy tubesta.
Vierailija kirjoitti:
Ääh! Taas tää lainaussysteemi bugittaa! Just olin edellisessä päässyt jyvälle, niin ne muutti sen..
"Kai ne ilmeet on aika paljon kiinni käsikirjoituksestakin. Ei se tunnu luonnolliselta, että nauraa samalla kun heiluttelee kirvestä."
Näyttelijä ilmentää hahmoa, kässäreissä nyt jokaista ilmettä ole. Ohjaaja voi pyytää ilmehtimään eri tavalla tai syventämään ilmettä. Kaikista vaan ei saa irti, eikä ole osaamista.
Kuvailit yhden elokuvahistorian parhaimmista kohtauksista. Jack Nicholson heiluttaa kirvestä pahat mielessä ja vitsailee "here is Johnny". Elokuvasta Hohto. Löytyy tubesta.
Kuitenkin kaikitenkin niihin ilmeisiin ovat vaikuttamassa muutkin kuin näyttelijä.
Dawn ja tämän suuret suunnitelmat.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä suunnitelma. Dawn on fiksu, miehensä ei niinkään.
Vierailija kirjoitti:
Outoa ja sekavaa. Jade kävi Dawnin kanssa viinillä, sit käveli Cainille sisään. Uhkaili Mosesta ja Billyn lapsia.
Miten niin mennään vain jonkun latoon ottelemaan???
Liam voisi avata sen turpansa ja kertoa Ellalle syyn eroon, ilmi se tulee kuitenkin.
Jatkuuko ketju täällä huomennakin 2026???
Vierailija kirjoitti:
Jatkuuko ketju täällä huomennakin 2026???
Jatkuu. Miksi Emmetdalessa 2025 kertoo vain ketjun alkamisvuoden.
Milloin tuo Bellen ja Tomin kuvio oikein loppuu? Piinaavaa, eikä toisaalta enää jaksakaan sitä, se on jo niin lypsetty loppuun, että Tom saisi jo paljastua. Tietääkö joku kauanko vielä?
Tomi oli jo alussa kun tuli jossain vaikeuksissa kun auto varastettiin ja varastaja näytti naamansa.Vai oliko se tuo sama juristi joka nyt on näytillä en naamaa enään muista.Sekin outoa että sisko ja äiti eivät olleet häissä.Sairas ollut jo päästään ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Liam voisi avata sen turpansa ja kertoa Ellalle syyn eroon, ilmi se tulee kuitenkin.
Munanpää edellä se Liamkin näyttää liikkuvan. Sitten, kun pitäisi jotain asiaa reilusti käsitellä tai tässä tapauksessa kertoa Ellalle suoraan uudesta suhteesta niin sehän ei sitten onnistu. Ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo Bellen ja Tomin kuvio oikein loppuu? Piinaavaa, eikä toisaalta enää jaksakaan sitä, se on jo niin lypsetty loppuun, että Tom saisi jo paljastua. Tietääkö joku kauanko vielä?
Moneen otteeseen kerrottu että joulukuussa on tuomiolla.
Onhan niitä likaisiakin juristeja. Esim mafialla jne. Koska Tom on ihan mafiaan rinnastettava tapaus. ;) Tää Tomin juristihan halus ulos jutusta, mutta Tom nalkutti sen takas. Että oliko tosiaan niin, että kyseessä oli "hienovarainen" kiristys.