Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1099)
Liamhan olisi ottanut Charitynkin jos nainen olisi lähtenyt leikkiin mukaan, mutta Charity vaan käytti Liamia yksill treffeill tehdäkseen Mackin mustasukkaiseksi. Tohtori on paljastunut varsinaiseksi casanovaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo Bellen ja Tomin kuvio oikein loppuu? Piinaavaa, eikä toisaalta enää jaksakaan sitä, se on jo niin lypsetty loppuun, että Tom saisi jo paljastua. Tietääkö joku kauanko vielä?
Moneen otteeseen kerrottu että joulukuussa on tuomiolla.
Tänään on kylläkin jo joulukuun viimeinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tuo Bellen ja Tomin kuvio oikein loppuu? Piinaavaa, eikä toisaalta enää jaksakaan sitä, se on jo niin lypsetty loppuun, että Tom saisi jo paljastua. Tietääkö joku kauanko vielä?
Moneen otteeseen kerrottu että joulukuussa on tuomiolla.
Tänään on kylläkin jo joulukuun viimeinen päivä.
Mutta Emmerdalessa marraskuun 8 päivä (tai jotain sinnepäin, Guy Fawkes night - kun heitetään nukkea kokkoon - on 5 marraskuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dawn ja tämän suuret suunnitelmat.
Outoa ja sekavaa. Jade kävi Dawnin kanssa viinillä, sit käveli Cainille sisään. Uhkaili Mosesta ja Billyn lapsia.
Miten niin mennään vain jonkun latoon ottelemaan???
Häikäilemätön rikollinen tekee niin. Sitten ihmettelee, että mistä se poliisi muka vihjeen sai. :D Harvoin rikolliset kuitenkaan ovat älykkäitä.
Mua häiritsee tämä Jaden näyttelijä, se on ollut jossain muualla jossain ihan äskettäin, mutta en vaan saa päähäni, että missä.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsee tämä Jaden näyttelijä, se on ollut jossain muualla jossain ihan äskettäin, mutta en vaan saa päähäni, että missä.
Nähtin täällä jo marras/joulukuun jaksoissa (hienossa limusiinissa (johon sarjan budjetista upposi osa), 10 vuotta (pieni iäisyys) sitten oli Hollyoaksisa (en tiedä nähtiinkö noita jaksoja täällä) vuoden verran ja piipahti yhdessä TV-sarjassa (Soulmates) 5 vuotta sitten ja lyhytelokuvassa (omakustanteinen) 3 vuotta sitten ja pääaosallinen työ on country-pop laulaja (näyttelemisen ohessa), Twinnie-Lee Moore on oikea nimi.
Vierailija kirjoitti:
Häikäilemätön rikollinen tekee niin. Sitten ihmettelee, että mistä se poliisi muka vihjeen sai. :D
Joku (kenties Ma.............) vihjasi asiasta kytille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häikäilemätön rikollinen tekee niin. Sitten ihmettelee, että mistä se poliisi muka vihjeen sai. :D
Marlon, Mandy, Mary ?
Rebecca siis jätti saliketju Rossin ja kuoli myöhemmin ja Sebastian 7v on Bristolissa isotäti Angelan hoivissa. Robertin kuulumisia tiedetään ensi 25 keväänä meillä. Aaronin posket kaventuivat kesä syksy 25. Näyttää taas nuoremmalta kuten vuosia sitten kun partakin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marlon, Mandy, Mary ?
Mack?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marlon, Mandy, Mary ?
Mack?
Oisko näin. Suojellakseen Billya joka ei noudattanut sovittua suunnitelmaa jonka fiksu vaimonsa teki ja johon aluksi suostui ja Rossinkin saivat mukaan juoneen. Ei, Billyn piti näyttää että kyllä minä voitan Rossin, olen kova jätkä, mihinkään sopupeliin suostu ja häviä sovitusti. On se tyhmä. Ylpeys vei voiton.
Koko tämä nyrkkelyjuoni on kyllä niin typerä, kuin esiteinin keksimä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marlon, Mandy, Mary ?
Mack?
Oisko näin. Suojellakseen Billya joka ei noudattanut sovittua suunnitelmaa jonka fiksu vaimonsa teki ja johon aluksi suostui ja Rossinkin saivat mukaan juoneen. Ei, Billyn piti näyttää että kyllä minä voitan Rossin, olen kova jätkä, mihinkään sopupeliin suostu ja häviä sovitusti. On se tyhmä. Ylpeys vei voiton.
Mun mielestäni Dawn on kuvattu tyhmäksi kun ei älyä, että kaikki ongelmat johtuu siitä, että hän halusi kiukuspäissään muuttaa pois Kimin hoivista ja aiheutti Billylle työpaikan menetyksen.
Tämä Jade aiheuttaa vielä ikävyyksiä. Mack ahneena vei rahat ja nyt muut kärsivät. Billy ja Mack , siinä vasta parivaljakko, varsinaiset torvelot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marlon, Mandy, Mary ?
Mack?
Mun mielestäni Dawn on kuvattu tyhmäksi kun ei älyä,
Kartanolta muutto oli hyvä. Kim ei potkuja antanut vaan itse päättivät ettei Billy jatka siellä. Miten kartanolla olisi voinut asua kun Kim ja Will valehtelivat Rosesta ja antoivat Dawnin luulla, että taas äiti hylkäsi ja lähti kertomatta syytä kuten lapsuudessa. Eivät vaan tienneet että Dawn oli tavannut Rosen tienpientareelle hylättynä ja tiesi näiden kieroilun. Ihan oikein Dawn teki kun lähti.
Dawn teki oikein, kun lähti valehtelijoiden pesästä.
Typerää sitten kiperän paikan tullen ottaa rahaa vastaan ja pyytää lapsille hoitopaikkaa, että pääsee miehensä kanssa "hurvittelemaan".
Olis sitten reilusti katkaissut ne välit tai lopettais ton peleilyn.
Multa on menny ohi Billyn ja Dawnin hurvittelut. Toinen on jatkuvasti sairaalassa sairaan lapsen luona ja toinen yrittää hankkia perheelle elantoa vaarantaen oman ja perheensä turvallisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Dawn teki oikein, kun lähti valehtelijoiden pesästä.
Typerää sitten kiperän paikan tullen ottaa rahaa vastaan ja pyytää lapsille hoitopaikkaa, että pääsee miehensä kanssa "hurvittelemaan".
Olis sitten reilusti katkaissut ne välit tai lopettais ton peleilyn.
Dawnko sitten ei saa valehdella? Jokose on kertonut rehellisesti ampuneensa Malonen?
En tiedä mut eiliset jaksot tuntui tyhmiltä?! Vai onko se kyllästymistä.
Dawn ihan yhtä perseillen piti sokeasti umpikieron äitinsä puolia ja nakkeli niskojaan Kimille, joka kuitenkin pitänyt Dawnin puolia, taikonut Malonen kropan kadoksiin ja elättänyt koko pesueen. Kuitenkin jo aikuinen ihminen. Että vikaa oli kyllä sysissä ja sepissä.