Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1099)
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän että Jimmy haluaa pitää Tomin puolia mutta meinaako oikeasti asettaa Tomin perheensä edelle.
Liamista kirjoitetaan ihan ylikilttiä. Eipä tuottanut aiemmin ongelmia siirtyä Bernicestä Leylaan Bernicen selän takana. Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Eikä tuottanut ongelmia köyriä Wendyä Bobin selän takana.
Olisi ollut tuhannen taalan paikka vaihtaa Angelican näyttelijä kun oli poissa vähän eläväisempään. Nykyisellä on tasan yksi ainoa ilme, on kuin mäyrä joka unisena kurkistelee kolonsa suulta kohti aurinkoa nenäänsä hieman kurtistellen.
Ella vanha sekopää, niin taatusti kilahtaa kun selviää että Chas ja Liam yhdessä. Kävihän taannoin viattoman sivullisenkin Wendyn kimppuun kukkaruukku aseenaan. Ilkeä perusluonne ja onneton elämänhallinta vaikka sitä koittaa peittää. Mitä Mandykin asiaan puuttuu ja pyyhkeitä ja avaimia sille jakelee. Toivottavasti Ella häipyy sarjasta.
Epäuskottavinta ikinä, että joku asianajaja sekoaisi asiakkaansa teatteriesityksiin ym. sekoiluun. Ei Tomppa nyt niin tähtiasiakas ole, että sen takia kannattaisi riskeerata ja oma uransa vetää vessasta alas.
Vierailija kirjoitti:
Epäuskottavinta ikinä, että joku asianajaja sekoaisi asiakkaansa teatteriesityksiin ym. sekoiluun. Ei Tomppa nyt niin tähtiasiakas ole, että sen takia kannattaisi riskeerata ja oma uransa vetää vessasta alas.
Mä ymmärsin että Tom kiristi jollain asianajaansa tämähän on Tomin kaveri. Millä ei ole mun mielestä kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Siinäkin suhteessa erikoinen kuvio, että tähn saakka kaikki asianajajat, jotka ovat auttaneet syyttomiä ovat olleet tuppisuita mutta tämä konnaa puolustava kyllä toimii asiakkaansa hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Cathy palas?
Otti saman verran lomaa kuin Angelica sai tuomiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärsin että Tom kiristi jollain asianajaansa tämähän on Tomin kaveri. Millä ei ole mun mielestä kerrottu.
Jollain se kiristää koska asianajaja yritti pistää hanttiin mutta taipui sitten. Jokohan Amelia tajusi ettei Tom hänestä välitä, tarvitsee vain jonkun esittämään parisuhdetta. Tom halveksii Dinglejä ja Amelialla on lapsi yhden Dinglen kanssa ja tämäkin on vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut tuhannen taalan paikka vaihtaa Angelican näyttelijä kun oli poissa vähän eläväisempään. Nykyisellä on tasan yksi ainoa ilme, on kuin mäyrä joka unisena kurkistelee kolonsa suulta kohti aurinkoa nenäänsä hieman kurtistellen.
Minä taas tykkään tästä näyttelijästä. Tosi nätti ja niin nuori että onkohan vielä alan koulutusta minkäänlaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ihan selväksihän tuo tuli heidän autossa käymässään keskustelussa. Asianajaja aikoi sanoutua irti Tomin jutusta, mutta Tom muistutti jostain asianajajan salaisuudesta. Ilmeiseti joku vuosien takainen juttu, koska tuntevat toisensa jo pidemmältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Ovat vähän, toki erilaiset kasvot (Gabbyllä pyöreämmät), Gabbyllä ruskeammat hiukset (toki riippuu ns.päivästä).
Vierailija kirjoitti:Jokohan Amelia tajusi ettei Tom hänestä välitä, tarvitsee vain jonkun esittämään parisuhdetta. Tom halveksii Dinglejä ja Amelialla on lapsi yhden Dinglen kanssa ja tämäkin on vankilassa.
Tuskin ennenkuin Tom tulee oikeasti pidätetyksi tai saa tuomion. Taitaa Amelia juonikäänne merkitä tämän lähtöä sarjasta (johan on ollutkin sarjassa reilut 20 vuotta).
Onko tuossa kylässä yhtään normaalia tervettä ihmistä. Jälkikasvukin vaarassa joka käänteessä. Inhottava ja vastenmielinen kyläyhteisö, ei minkäänlaista valon pilkahdusta. Nyt vielä Cain sekoaa😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän että Jimmy haluaa pitää Tomin puolia mutta meinaako oikeasti asettaa Tomin perheensä edelle.
Liamista kirjoitetaan ihan ylikilttiä. Eipä tuottanut aiemmin ongelmia siirtyä Bernicestä Leylaan Bernicen selän takana. Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Eikä tuottanut ongelmia köyriä Wendyä Bobin selän takana.
Liam on aika ällö enkä ymmärrä mitä Chas siinä näkee. Mies on täysin moraaliton ja vietti vie, kaiken lisäksi ei osaa ottaa vastuuta eli kertoa suoraan esim. Ellalle että on pihkassa Chasiin. Valehtelija. Siinä ei paljon auta vaikka harrastaa murhamysteereitä, ei tule sympatiaa täältä. Ylikiltti se ei ole vaan täysin selkärangaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas tykkään tästä näyttelijästä. Tosi nätti ja niin nuori että onkohan vielä alan koulutusta minkäänlaista.
Siinä on koulutusta tarpeeksi kun ollut sarjassa pienestä lapsesta asti. Ensin oli joku toinen ekat vauva ja taaperovuodet sitten tuli tämä nykyinen.
En kyllä näe Gabbyssä ja Ellassa mitään samaa. Naisia molemmat. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Jokohan Amelia tajusi ettei Tom hänestä välitä, tarvitsee vain jonkun esittämään parisuhdetta. Tom halveksii Dinglejä ja Amelialla on lapsi yhden Dinglen kanssa ja tämäkin on vankilassa.
Tuskin ennenkuin Tom tulee oikeasti pidätetyksi tai saa tuomion. Taitaa Amelia juonikäänne merkitä tämän lähtöä sarjasta (johan on ollutkin sarjassa reilut 20 vuotta).
2011-2024 on kyllä vasta 13 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Cathy palas?
Otti saman verran lomaa kuin Angelica sai tuomiota.
Eli siis eli arkeaan ikuten muutkin, eikä näytetty. Ei vaadi fanfaareja.
Vierailija kirjoitti:
KYLLÄ! Mä odotin edes, että lapsi olisi jonkun näyttelykurssin käynyt, että pökkelö heräis henkiin.. vaan ei.
Mä muistan Bernice ja Liam kuvion niin päin että Bernice lähti auttamaan ex miestään koska heidän alaikäinen tytär Dee Dee ei selvinnyt yksin. Bernicen piti palata ja Liamin piti odottaa olivat kihloissa. Sitten tapahtui Leyla ja vasta sitten Bernice kokeili uudestaan exsäänsä.
Hyvä että en ole ainoa jolla menee Gabby ja Ella sekaisin.