Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1099)
Vierailija kirjoitti:
Tuuliviiri-Liam taas vauhdissa, ei osaa päättää kumman kanssa on.
Kyllä se sen osaa päättää kenen kanssa haluaa olla eli Chasin mutta ei kilttinä ja "hieman" nössönä saanut kerrottua Ellalle koko totuutta. Eipä tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin, miksei Tomia heitetty pihalle.. sillon ajat sitte. eikö sillä ole vielä se kämppäkin?
Vuokrakämppä joka jäi tyhjäksi sitten kun viimeinen asukas lähti pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin itsekin, miksei Tomia heitetty pihalle.. sillon ajat sitte. eikö sillä ole vielä se kämppäkin?
Vuokrakämppä joka jäi tyhjäksi sitten kun viimeinen asukas lähti pois.
Vuokrakämppä, josta oli puoli vuotta maksettu etukäteen. Silläpä Belle jäi ensin asumaan kys kämppään. Kuukauden sisään kuitenkin muutti pois, kun tajus Tomin juonen.. Emmessä on ennenkin aika juossut eri tahtiin talossa ja puutarhassa, että voihan se vuokra-aika jo olla täyttynyt.
Vierailija kirjoitti:Emmessä on ennenkin aika juossut eri tahtiin talossa ja puutarhassa, että voihan se vuokra-aika jo olla täyttynyt.
Kimillä ei kiirettä ole saada uutta vuokralaista.
Nicola oli Robertin eka kokemus teini iässä. Victoria oli Aaronin ja sitten Holly Barton.
Mulle tuli mieleeni kun kuuntelin sen Rossin surkeilua, ettå onko se luopunut siitä autokorjaamo-osuudestaan.
Epärealistista kun Ross sai pari tuntia päivässä töitä tilalla. Miten sillä pärjää? Tom oleilee toimettomana. Tosin ei maksa vuokraa eikä ruokaansakaan ilmeisesti.
Nämä asumis- ja rahakuviot ovat kyllä todella sekavia ja epäuskottavia välillä. Tai aika useinkin.
Milloin ollaan kaupassa tai pubissa kylmiltään muutaman tovin, sitten jotkut siellä Bartonien tilalla vuoronperään. No, lääkärin ja eläinlääkärin vastaaotoissa on hanttitöitä. Irtisanomiset tapahtuvat myös noin vain suit sait. Miten mahtaa pysyä verottaja kärryillä.
Ihmiset tulevat töihin ja lähtevät tuosta vaan. Koskaan ei puhuta palkasta eikä lopputilin palkasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleeni kun kuuntelin sen Rossin surkeilua, ettå onko se luopunut siitä autokorjaamo-osuudestaan.
Ihan samaa mietin. Kyllä nimi vielä koreilee kyltissä.
Nytkin Cain - kodinhengetär, otti Rossin töihin maatilalle, eikä korjaamolle.
Vai eikö henkilökemiat riitä? Että siksi ei päästänyt korjaamolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa mietin. Kyllä nimi vielä koreilee kyltissä.
Nytkin Cain - kodinhengetär, otti Rossin töihin maatilalle, eikä korjaamolle.
Vai eikö henkilökemiat riitä? Että siksi ei päästänyt korjaamolle.
Pitäisihän Rossin saada omistajana oma osuutensa tuotosta. Jos sitä sattuu tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
En edes muistanut että Rossilla on osuus. En kyllä muista heti noiden monien lasten biovanhempiakaan eli Seb ja Moses. Reuben on teillä tietämättömillä, ehkä hänkin ilmestyy joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes muistanut että Rossilla on osuus. En kyllä muista heti noiden monien lasten biovanhempiakaan eli Seb ja Moses. Reuben on teillä tietämättömillä, ehkä hänkin ilmestyy joskus.
Ettei käy niin kuin Archielle, että keksivät yllättäen tappaa Chloen.
Vierailija kirjoitti:
Epärealistista kun Ross sai pari tuntia päivässä töitä tilalla. Miten sillä pärjää? Tom oleilee toimettomana. Tosin ei maksa vuokraa eikä ruokaansakaan ilmeisesti.
Nämä asumis- ja rahakuviot ovat kyllä todella sekavia ja epäuskottavia välillä. Tai aika useinkin.
Milloin ollaan kaupassa tai pubissa kylmiltään muutaman tovin, sitten jotkut siellä Bartonien tilalla vuoronperään. No, lääkärin ja eläinlääkärin vastaaotoissa on hanttitöitä. Irtisanomiset tapahtuvat myös noin vain suit sait. Miten mahtaa pysyä verottaja kärryillä.
Ihmiset tulevat töihin ja lähtevät tuosta vaan. Koskaan ei puhuta palkasta eikä lopputilin palkasta.
Emmen työkuviot ovat aina olleet kummalliset. Ehkä brittien verottaja ymmärtää paremmin lyhyet ns. hanttihommat. 😄
Tom silloin Bellelle usein sano, että hänellä on säästöjä. Lisäksi vielä eläinlääkärin palkka juoksi. Nyt ei enää.
Luulis Bartoneilla nyt olevan pulaa työntekijöistä, kun Nate vasta lähti ja Moira on pois pelistä. Cain on Korjaamolla ja leipoo kakkuja.
Mackenzie kuskaa tilauksia.. Matty? Rossille luulis löytyvän koko päivä töitä. Onhan se ennenkin ollut siellä hommissa...
Harvalla koskaan on asiat hyvin ja sitten joutuvat rahapulassa rikollisjuttuihin.. kuten Ross ja Bill nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moseksen biovanhemmathan ovat juuri Charity ja Ross.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moseksen biovanhemmathan ovat juuri Charity ja Ross.
Ja Sebin vanhemmat ovat Rebecca ja Robert.
Angelica King tuli takaisin niin se oli iso tapahtuma, Cathyn paluu meni olankohautuksella.
Mä ymmärrän että Jimmy haluaa pitää Tomin puolia mutta meinaako oikeasti asettaa Tomin perheensä edelle.
Liamista kirjoitetaan ihan ylikilttiä. Eipä tuottanut aiemmin ongelmia siirtyä Bernicestä Leylaan Bernicen selän takana. Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Olen aivan lopen kyllästynyt Belleen.
Näyttelijän surkeus ei auta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Angelica King tuli takaisin niin se oli iso tapahtuma, Cathyn paluu meni olankohautuksella.
Mistä Cathy palas?
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän että Jimmy haluaa pitää Tomin puolia mutta meinaako oikeasti asettaa Tomin perheensä edelle.
Liamista kirjoitetaan ihan ylikilttiä. Eipä tuottanut aiemmin ongelmia siirtyä Bernicestä Leylaan Bernicen selän takana. Itse en välitä koko Ellasta. Mulla menee koko ajan Gabbyn kanssa sekaisin. En tiedä ovatko edes niin samannäköiset kuin luulen.
Bernicen seläntakana? Mitä tapahtui? Kyselyiässä näköjään, kun muistan kuvion siten, että Bernice jätti tohtorin rannalle ruikuttamaan kun lähti himoissaan eksäänsä hoitamaan.. Leyla sitten nappas ulapalla haahuilevan Tohtorin. Eikä kukaan joutunut elämään silmän alla samassa taloudessa ja töissäkin.
Mä olen muutaman kerran katsonut, että Gabby kujertelee Liamille! Jotain samaa Ellassa ja Gabyssä on, kun muutkin sen näkee. Jotain eleitä? ilmeitä?
Ella nyt on kiinni Liamissa pikkusen tiukassa. Suhdehan oli aika lasten kengissä, kun se paljastuskin tuli.. Alkaako Ella hankalaksi.. "Jos mä en sua saa, niin ei saa kukaan muukaan" Spekulaatiota.
Et löydä kun semmoista kohtaa ei ole.