Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7081)
Onko se vainoharhaisuuksissaan paskonut kaksi muutakin ketjua? 😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että Aron antoi romuttamon Vinnylle? Tai osan siitä. Jospa niillä onkin ollut salasuhde koko ajan?
Alunperin vai? Aaron antoi osakkeensa Vinnylle ja myöhemmin Adam antoi omansa Aaronille.
Siis kun Aron ylipäätään antoi osakkeet Vinnylle niin olisko voinut olla rakkauslahja. Jos ne on nusutellu kulisseissa.
Toivottavasti ovat maksaneet lahjaveron. Ei firmoja noin vaan annella. Ainakaan oikeessa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisköhän tolle spoilauspelkoiselle paljastaa, että paskaspoilitrolli on rupatellut tässä ihan mukavia näiden täyspäisten kirjoittajien kanssa. Tirsk 🤭
Ai sinäkö se trolli oletkin? Olen pettynyt 😳 Luulin että olet kiva.
Ajattele! Trollikin voi olla kiva.
Mutta hei, en mä täällä yksin rupattele. Enkä tahallani spoilaa koskaan. Ärsytti vaan noi panikoivat sääntönikkarit.
98% ajasta olen kaikille kiva.
Yritäppä olla 100% kiva tai en enää istuksi sun kanssa tuopposilla 🍻 En ainakaan tarjoa. Sori kuomaseni, mutta kyllä mua noi spoilaukset vituttaa ankarasti. Kölin alle sellaiset tyypit. Okei, Emmerdale ei ole mun henki ja elämä, mutta silti. En siedä ilkeitä typeryksiä. Okei, yksi koiristani on typerys, mutta ei sentään ilkeä. Sellane luonnonlapsi 🤸
Mä tarjosin teille silloin ne samppanjat. Olitte kovin otettuja. Ja nyt ei muka seura kelpaa jonkun onnettoman 2% takia
Ai samppanjat? Taisi olla kuohuviiniä eikä samppanjaa. Eipä silti, olihan meillä hauskaa. Kuohari kuin kuohari ja toimii kuin junan vessa. Siis ne vanhat junan vessat, nykyisistä en samaa sanoisi. "Me tulimme kapakasta, kai hiukkasen horjuen. Oli maljoja juotu, ja yö oli ihmeellinen" 🎶
Mun mielestä oot hyvä tyyppi.
Harmi kun et erottanut sampanjaa skumpasta. Olit kyllä jo aika huppelissa kun sitä maisteltiin.
Mä en usko, että kukaan voi 100% kiva ja täydellinen.
Minä huppelissa? Ei pidä paikkaansa. Kateellisten panettelua. Ihan vaan pikkusen olin olutta, viiniä, olutta ja brandyä maistellut, ehkä vähän viskiiiikin. Voi olla. En tiedä. Kuitenkin suht selvin päin olin. Kyllä se oli tavan kuoharia eikä samppanjaa. Luulen, että Charity ja Chas myy proseccoa samppanjana. Saattoi olla cavaakin. Ehkä elyseetä. Ihan pikkasen vain maistoin. Jaettiin Mandyn kanssa pullo.. tai muutama.
No älä sit usko.
Mut 98% kiva tyyppi sai taluttaa sut kotiin. Oot aikamoinen tytönhupakko :)
No älä 🤭 Asiallinenhan minä.
Ihan asiallinen olit mutta jalat sanoivat sopimuksen irti 🥂
No nyt pää kiinni! Itse jouduit turvautumaan Edna-vainaan rollaattoriin että pääsit askel askeleella liikkeelle. Minä vain halailin Emmerdalen ainoaa puuta ihan vaan luontorakkauttani. Vai oliko se puu namu poliisisetä? Sinä könkkäsit majataloon Doctor Loven avulla.. vai oliko se Ross.. Paddy.. Cain? Jos se oli Cain niin nyt tulee tappelu! Helevetin.. sanonko mikä. Nooh, ole niin justiinsa, itse heräsin Calebin kainalosta. Ei huono 🥰
Kyllä sä vaan meinasit mennä vähän väliä pyrstölles. Mulla vähän sitä vaivaa, että oksu tuli joka mutkassa. Ei ollu puu eikä namu poliisisetä. Se oli Lyydia.
Tällä kertaa menin yksin nukkumaan, kun oksut suupielessä ja vähän rinnuksillakin kartoitti kosijat pois.
Mutta olisin ehkä lähtenyt Macin kanssa. Se on herkkä ja kovis samaan aikaan. Ja olishan se kiva vähän näpäyttää Charityä.
Seli seli seli. Joku ukkohan sun kämpiltäs hiipi kun laskin koirat aamupisulle. Mutta 🤫 En kerro kenellekään että näytti ihan Rossilta. Ei siinä mitään, maistuis varmaan mullekin.
Ja nyt vasta kerrot nähneesi.
Ross, ei paha ollenkaan. Ja herrasmies nukkui kiltisti aamuun asti. Myöhemmin sit vähän vehtailtiin. Mut luulin, ettet nähnyt. Senkin Ulla Taalasmaa 😁
Noniin tytönhupakot! Nuttura kireälle naama ruttuun ja takaisin oikeaan aiheeseen!
Kaaleppi ja Rugby menivät pubiin
S oireili
Char oli ilkeä
Nate on järvessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että Aron antoi romuttamon Vinnylle? Tai osan siitä. Jospa niillä onkin ollut salasuhde koko ajan?
Alunperin vai? Aaron antoi osakkeensa Vinnylle ja myöhemmin Adam antoi omansa Aaronille.
Siis kun Aron ylipäätään antoi osakkeet Vinnylle niin olisko voinut olla rakkauslahja. Jos ne on nusutellu kulisseissa.
Toivottavasti ovat maksaneet lahjaveron. Ei firmoja noin vaan annella. Ainakaan oikeessa elämässä.
Eivät ole nussutelleet. Ei Emmerdalessa makseta veroja.
On poistettu Johnia koskeva asia. Toivottavasti kysyjä ehti lukea.
Etsi video siitä kun Aaron lähti kylästä. Miten oudosti se luovutti talon ja bisneksen Liville ja Vinnylle. Kamalaa se oli katsojille. Vinny lähtee pois sarjasta.
Jos Joen luonteesta oli epäselvyyttä niin se paljastu tänään kun aikuinen mies pelotteli pikkutyttöä.
Vilkaisin Kaunarit ketjua. En katso sitä sarjaa. Siellä joku haukkuu toista juopoksi ja sama tyylistä tekstiä kuin täällä on nähty. Miten joku on noin. Kamalaa.
Siitä "pikkutytöstä" saadaan vielä draamaa! Kunnon psykofibat katseessa! Käykö se terapiassa edes?
Vierailija kirjoitti:
On poistettu Johnia koskeva asia. Toivottavasti kysyjä ehti lukea.
Tuskin ellei jaksanut kaivaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä "pikkutytöstä" saadaan vielä draamaa! Kunnon psykofibat katseessa! Käykö se terapiassa edes?
Clemmie? Aika näyttää sillä ikää ei ole kuin vajaat 10 vuotta eli 4-8 vuotta ennen isoja käänteitä (jos on sarjassa niin pitkään etenkin kun Dawn lähtee sarjasta ensi vuonna).
Vierailija kirjoitti:
Jos Joen luonteesta oli epäselvyyttä niin se paljastu tänään kun aikuinen mies pelotteli pikkutyttöä.
Ei ollut paitsi niille jotka ihailevat häntä.
Ketju on jatkuvine spoileineen pilalla.
Terve!
Vierailija kirjoitti:
Olin niin helpottunut, kun Clemmie uskalsi kertoa isälleen mitä kaikkea oli tapahtunut. Billy oli ihan mahtava. Jännittää vaan mitä tuleman pitää. Voi Dawn, oliko pakko rakastua uuteen "mieheen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin niin helpottunut, kun Clemmie uskalsi kertoa isälleen mitä kaikkea oli tapahtunut. Billy oli ihan mahtava. Jännittää vaan mitä tuleman pitää. Voi Dawn, oliko pakko rakastua uuteen "mieheen"?
no kato kun sillä saadaan sarjaan draamaa...
Manpreet taitaa olla aika miehen kipeä, sen verran täysillä alkoi flirttailemaan Rossille. Oikein hävetti hänen puolestaan.
Joe on koulukiusaajan tasoinen nilkki kuten tämän ketjun spoilaaja.
Vierailija kirjoitti:
Manpreed on ihan mahtava
Ennen inhosin, mutta lyylihän on upea!!!
Nauran niin että meinaa tulla pissat housuun 😄
Toi täti oli helppo löytää. Ihan liian helppo!
Kaunarit ja Lapromesa.
En vahingossakaan sanonut mitään 😂 enkä sano enkä ole koskaan siellä mitään sanonut.
Voi hyvä jumala ton kanssa.