Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (6026)

Vierailija
5901/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria tappaa Johnin ruiskulla ja pakenee maasta. 

Vierailija
5902/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku iloinen/onnellinen/hauska juonikuvio mahdollinen ennen seuraavaa murhaa, kidnappausta, psykopaattia ja pettämistä? 🙏 Näyttäisivät edes lampaita ja nautoja kuten ennen muinoin, mutta nykyisin koiratkin on piilossa. 

Älä hyvä ihminen katso, jos et tykkää.

Katso vaikka avaraa luontoa tai muita luontodokumentteja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5903/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku iloinen/onnellinen/hauska juonikuvio mahdollinen ennen seuraavaa murhaa, kidnappausta, psykopaattia ja pettämistä? 🙏 Näyttäisivät edes lampaita ja nautoja kuten ennen muinoin, mutta nykyisin koiratkin on piilossa. 

En tarvitse ohjeistustasi kiitos vaan, ja sanoinko etten ohjelmasta tykkää? Vaihtelu kuitenkin virkistäisi. Näpäyttelisit mieluummin noille spoilaajille 🙄

Vierailija
5904/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh, eikö Marlon aka Mark Charnock teekkään oikeasti ruokaa ko. sarjassa???! 

Tietenkin tekee, kuten Jeff korjaa tuotannon autot Lisa tekee frisyyrit ja meikit.

Vierailija
5905/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän ne vasta raakoja onkin.

Vierailija
5906/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva oli tämä motocross. Kammy oli selvästi ajanut ennenkin. Olisin katsellut pitempäänkin hänen ajoaan. Jacobia ei voi syyttää kovin fiksuksi kaveriksi kun lähti tuommoiseen kisaan mukaan keltanokkana. Onneksi selvisi säikähdyksellä. Pitkästä aikaa nähtiin hymy Cainin kasvoilla. Charity  ja Cain yhdessä on aina viihdyttävää. 

Eihän he itse ajaneet.

Kammy poseeras liikkumattoman pyörän päällä, kuten Jakekin. 

Luulin, että kaikkihan sen näki, miten kuskien koot muuttuivat, kun radalle lähtivät.

Vierailija
5907/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menisit sinäkin joskus ulos, siellä näkee koiria ja etanoita.

Haltialassa on lampaita ja lehmiä tai ehkä maatiloilla.

Ota fillarisi ja polje!

Vierailija
5908/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmerdalen miehet voisivat keksiä jotain hauskaa kuten esim. yhteinen reissu tyyliin Latelat. 

Dinglejen reissusta on tehty mini-sarja mutta ei sitä täällä ole nähty eikä tulla näkemään.

Sinäkö senkin määräät? Kyllähän noita näkymisiä on youtubessa..

Kerran Dinglet lähti Espanjaan Erin kanssa. Siitä näytettiin erikoisjaksot. Eric teki konnuuksia ja Dinglet käytti sitä hyväkseen ja lomailivat.

Vierailija
5909/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin sarja oli nimeltään The Emmerdale Farm ja pääpaino oli Sugdenien maatilassa ja pienen maalaiskylän elämässä. Sittemmin sarjasta on tullut saippuaooppera. Ennen oli paremmin. Kai oman mielipiteensä saa sanoa ilman ettei palstan tiukkanutturainen "pomo" älähdä.. Kyllä minäkin tykkäisin enemmän kivoista juonista kuin paskesta. 

Vierailija
5910/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emmerdalen miehet voisivat keksiä jotain hauskaa kuten esim. yhteinen reissu tyyliin Latelat. 

Dinglejen reissusta on tehty mini-sarja mutta ei sitä täällä ole nähty eikä tulla näkemään.

Kerran Dinglet lähti Espanjaan Erin kanssa. Siitä näytettiin erikoisjaksot. Eric teki konnuuksia ja Dinglet käytti sitä hyväkseen ja lomailivat.

Ei niitä meikäläisessä televisiossa tulla näkemään (soppari ei kaiketi kata spin-offeja). Youtube ei ole tv-kanava vaan verkkosivusto josta näkee vähän kaikkea.

Vierailija
5911/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota fillarisi ja polje!

Minäpä polkaisen Haltialaan, muttaa saattaa muutama päivä mennä kun minulla ei ole sähköfillaria vaan tavallinen. Jos nyt lähden, niin tehdäänkö treffit jonnekin ensi viikon loppupuolelle? Saat esitellä minulle paikan eläimet kun enhän minä niitä maaseudulla syntyneenä muuten tunne. Näkyillään 🚲

Vierailija
5912/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva oli tämä motocross. Kammy oli selvästi ajanut ennenkin. Olisin katsellut pitempäänkin hänen ajoaan. Jacobia ei voi syyttää kovin fiksuksi kaveriksi kun lähti tuommoiseen kisaan mukaan keltanokkana. Onneksi selvisi säikähdyksellä. Pitkästä aikaa nähtiin hymy Cainin kasvoilla. Charity  ja Cain yhdessä on aina viihdyttävää. 

Eihän he itse ajaneet.

Luulin, että kaikkihan sen näki, miten kuskien koot muuttuivat, kun radalle lähtivät.

Et oo tosissas!!! 

Vierailija
5913/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska seurata, kun jotkut koittaa epätoivoisesti nostaa keskustelua takaisin raiteilleen ja illan jaksoon. Todella vaikeaa ja väkinäistä, kun jaksossa tapahtuu niin vähän. Sitten pitää koittaa joistain kuusista vääntää juttua.

Ei siinä mitään, jatkakaa toki 

Muissakin ketjuissa huomaa tämän! Kun itse sarja polkee paikallaan, niin silloin alkaa toisten kommentoijien kommenttien kommentointi.

Vierailija
5914/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska seurata, kun jotkut koittaa epätoivoisesti nostaa keskustelua takaisin raiteilleen ja illan jaksoon. Todella vaikeaa ja väkinäistä, kun jaksossa tapahtuu niin vähän. Sitten pitää koittaa joistain kuusista vääntää juttua.

Ei siinä mitään, jatkakaa toki 

Muissakin ketjuissa huomaa tämän! Kun itse sarja polkee paikallaan, niin silloin alkaa toisten kommentoijien kommenttien kommentointi.

Jokaisessa ketjussa on trolleja, kiusaajia, ahkeria alapeukuttajia, provosoijia, määräilijöitä, palstapoliiseja, muille kuittailijoita, pomottajia, wittuiljoita, itse ilkimyksiä jne. Emme-ketju ei ole poikkeus. Ehkä heitä on useampi, ehkä vain yksi multipersoona tai sitten yksi joka haluaa määrätä mitä + miten kirjoitetaan, ja toinen joka hoitaa trollauksen. Ikävä kyllä vain yp on se joka sallii tai ei salli kuka, miten ja mitä kirjoitetaan eli edes ap ei voi muita kirjoittajia komennella tai suitsia. 

Vierailija
5915/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän he itse ajaneet.

Et oo tosissas!!! 

Kyllä se taitaa olla tosissaan. 

Älä pilaa sen iloa, että.se on ainoa fiksu, joka huomasi stuntit.

Vierailija
5916/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän he itse ajaneet.

Et oo tosissas!!! 

Täytyykin olla Emmerdalen asiantuntija että havaitsee stuntit ja mm. ettei Marlon kokkaile ihan itse. Ei me tavan pulliaiset siihen pystytä 🥹

Vierailija
5917/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän he itse ajaneet.

Et oo tosissas!!! 

Täytyykin olla Emmerdalen asiantuntija että havaitsee stuntit ja mm. ettei Marlon kokkaile ihan itse. Ei me tavan pulliaiset siihen pystytä 🥹

Eikä Liam ja kumpp. hoida ihmisiä/eläimiä.

Vierailija
5918/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä meikäläisessä televisiossa tulla näkemään (soppari ei kaiketi kata spin-offeja). Youtube ei ole tv-kanava vaan verkkosivusto josta näkee vähän kaikkea.

Unohdin teidät suomi tvn taitajat. Sitä on sitten tyydyttävä siihen mitä osaa.

Vierailija
5919/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota fillarisi ja polje!

Minäpä polkaisen Haltialaan, muttaa saattaa muutama päivä mennä kun minulla ei ole sähköfillaria vaan tavallinen. Jos nyt lähden, niin tehdäänkö treffit jonnekin ensi viikon loppupuolelle? Saat esitellä minulle paikan eläimet kun enhän minä niitä maaseudulla syntyneenä muuten tunne. Näkyillään 🚲

Ei kiitos. Mä en sinne lähde, mutta Rekolaan voin tulla. Se ainakin on kehäkolmosen ulkopuolella.

Vierailija
5920/6026 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän he itse ajaneet.

Et oo tosissas!!! 

Opettele pelle lukemaan!