Minulle tulee riittämättömyyden tunne parisuhdemarkkinoilla.
Minulle tulee sellainen olo etten vaan kykene täyttämään naisten toiveita koska naiset vaativat miehiltä aivan liikoja. Naiset vaativat että miehen tulee olla korkeakoulutettu,miehellä tulee olla hyvä työ mistä tienaa hyvin, miehen pitää olla pitkä, miehen pitää olla se miehekäsmies mutta samalla naiset vaativat että miehen pitää olla se hiljainen hissukka joka tottelee naista.. jne
Miten voi olla mahdollista että se ylipainoinen nainen tai se ei niin kaunis nainen etsii miestä joka on koulutettu, tienaa paljon ja se on komea? Ymmärrän että laadukkaat naiset vaatii miehiltä paljon mutta ylipainoinen tai ruma nainen ei ole laadukas.
Naiset ei vaan tajua sitä millaista on olla mies parisuhdemarkkinoilla, se ei ole hauskaa vaan mies joutuu aina pettymään naistarjontaan ja mies on aina se joka joutuu pariutumaan alaspäin. Missä tasa-arvo? Missä miesten oikeudet?
Kommentit (83)
Ainakin oma empiirinen kokemukseni kyllä on, että kohtaamani pariskunnat ovat pääsääntöisesti olleet "samaa tasoa" ja toisensa oloisia, usein siis sunnilleen niin koulutustason kuin vaikkapa ulkonäönkin osalta. Ei tule mieleen edes pariskuntaa nyt äkkiseltään, jonka kohdalla olisin ajatellut että "ohhoh, onpas mies laskenut tasoaan päästäkseen parisuhteeseen".
Nykyään naiset ehkä ennemminkin ovat ihan tyytyväisiä sinkkunakin, eli eivät ole epätoivoisia. Suhteeseen lähdetään vasta kun tulee tunne, että se toinenkin osapuoli tuo siihen jotain, ja että kumpikin tulee arvostetuksi. Tuollainen "kyllä sinunkin pitää minut huolia matalasta koulutustasosta huolimatta kun olet itse ylipainoinen" -mentaliteetti ei kyllä inspiroisi ainakaan minua luopumaan omasta vapaudestani...
N ai s vih an haistaa niin kaukaa ettet sinä ap tule pariutumaan koskaan.
Ja hyvä niin.
Pumpulissa kasvaneet pullamössö nykynaiset vaatii miehiltä täydellisyyttä vaikka itse on saanut elämässä kaiken sormia napsauttamalla. Naiset vois palata takaisin maan pinnalla typerien vaatimustensa kanssa🙄
Onko tämä sama valitus palstalla joka aamu?
Oho, no nyt oli raikas ja uusi aloitus.
Ainakin ap osaa olla haavoittuvainen ja aito, sitä kun tänäpäivänä harvoin näkee. Tsemppiä ap! Eine naiset elämääsi paranna ja varmasti moni kamppailee samojen asioiden kanssa kuin sinä.
Olen itsekin pettynyt nykyiseen "tapailukulttuuriin" ja ratkaisin asian sillä että tein omasta elämästä niin täyttä ettei tähän enää ketään muuta mahdukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin ap osaa olla haavoittuvainen ja aito, sitä kun tänäpäivänä harvoin näkee. Tsemppiä ap! Eine naiset elämääsi paranna ja varmasti moni kamppailee samojen asioiden kanssa kuin sinä.
Olen itsekin pettynyt nykyiseen "tapailukulttuuriin" ja ratkaisin asian sillä että tein omasta elämästä niin täyttä ettei tähän enää ketään muuta mahdukaan.
Se on trolli. Jauhaa tätä samaa joka päivä.
Kaffebulla kirjoitti:
Sun pitää työstää tuota sun itsetunto-ongelmaa terapiassa. Seurustelu ei paranna sitä. Olet silti vain sinä, vaikka löytäisit ihan täysin kympin naisen. Sun täytyy ensin välittää itsestäsi!
Eikös ongelma ole naisissa eikä miehissä kun naiset yliarvioi oman tasonsa?
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Sun pitää työstää tuota sun itsetunto-ongelmaa terapiassa. Seurustelu ei paranna sitä. Olet silti vain sinä, vaikka löytäisit ihan täysin kympin naisen. Sun täytyy ensin välittää itsestäsi!
Minä olen mielestäni täysi 10 ihan vain siksi, että olen sujut itseni kanssa. Ei tulisi mieleenikään olla yhdessä miehen kanssa, jota en halua. Miten tämä voi olla sinulle niin vaikeaa ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Minä olen mielestäni täysi 10 ihan vain siksi, että olen sujut itseni kanssa. Ei tulisi mieleenikään olla yhdessä miehen kanssa, jota en halua. Miten tämä voi olla sinulle niin vaikeaa ymmärtää?
Se ei tee sinusta millään tavalla täydellistä jos pelkästään olet sujut itsesi kanssa. Olet täydellinen jos olet kaunis, et ole lihava, olet nuorekas etkä ole luonteeltasi nalkuttava nainen.
Olen silmälasipäinen ja hiukan ylipainoinen, työttömänä olen ollut yli 10 vuotta. Mitä voisin odottaa parisuhteelta? Haluan hauskan näköisen miehen, hyvää energiaa ja toisen kunnioitusta. Samanlaisen kuin itsekin olen.
Vierailija kirjoitti:
Pumpulissa kasvaneet pullamössö nykynaiset vaatii miehiltä täydellisyyttä vaikka itse on saanut elämässä kaiken sormia napsauttamalla. Naiset vois palata takaisin maan pinnalla typerien vaatimustensa kanssa🙄
Sopeudu tai kuole. Mitä helvetin iloa sinustakaan kellekään olisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja 8 kertaa päivässä. Jormalla ei ole muuta tekemistä kuin tämä ja ne paskat naisena-novellit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Se ei tee sinusta millään tavalla täydellistä jos pelkästään olet sujut itsesi kanssa. Olet täydellinen jos olet kaunis, et ole lihava, olet nuorekas etkä ole luonteeltasi nalkuttava nainen.
Oleellista ei ole se, mikä sinun mielestäsi on täydellinen nainen. Oleellista on se, että minä olen tyytyväinen itseeni ja seurustelen sellaisen miehen kanssa, joka sopii minulle ja minä hänelle. Se, että se on sinun mielestäsi aivan pöyristyttävää on mielestäni melko kummallinen ajattelutapa.
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Ei. Evoluutio perustuu siihen, että suotuisilla ominaisuuksilla yleistyy (lisääntyy), haitallisilla syrjäytyy.
Valitettavasti osa haitallisista on löytänyt somen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
100% i d i o o t t i
Eiköhän taso tule selville, kun menee vaikka kymmenelle treffeille.
En edes haluaisi mitään miestä, joka etsii missiä tai nukkea. Tai mitään miesmallia.
Vierailija kirjoitti:
Jos 10 eri henkilöä kirjoittaa samankaltaisen aloituksen, tulkitsetko ne aina yhden ja saman kirjoittamaksi?
🇺🇦🇮🇱