Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4961)
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän palstan kirjoitukset kokee negatiiviseksi se johtuu siitä että ihmiset eivät siedä yleisesti hyväksytystä eriävää mielipidettä. Ei siinä ole mitään negatiivista jos joku kirjoittaa tänne että ei pidä esim. Rubyn vartaloa naisellisena. Se on hänen mielipiteensä ja täydellisen oikea. Joku toinen on eri mieltä ja sekin mielipide on oikea. Sananvapaus unohtuu nyky-sukupolvilta, jokainen saa olla omaa mieltänsä ja esittää sen täällä. Piste.
Mielipide-eroja pitää kunnioittaa, sehän on selvä ja niistä voidaan puhua ja vaikka kinastella. Tällä palstalla kirjoitellaan rumasti, haukutaan muita, arvostellaan ikävästi, jne.
Se ei ole "sananvapautta".
Tuo April pitäisi pistää ruotuun. Ei 15 v voi käyttäytyä tuolla tavoin vanhempiaan kohtaan. Todella ärsyttävä kakara.
Billy-parka, vaimo vie kuin litran mittaa.
Dawnin muuttuminen tuollaiseksi- bitchiksi- ei jotenkin sovi nyt juonen kulkuun! Vielä äsken oli lapset kaikki kaikessa ja onni kukoisti Billyn kanssa. Tuntuu kuin katsoisi jotain sisarsarjaa. Onneksi Joe lähti, toivottavasti ei palaa enää.
Dawnissa on aina ollut kaksi puolta. Ei hän koskaan ole ollut kovin tasapainoinen. Se miten kohteli isäänsä ja katkaisi tähän välit puolustaessaan Rosea osoitti viimeistään miten hän on säälimätön ja ajattelee lopulta vain itseään. Oli vain ajan kysymys milloin perheidylli Billyn kanssa loppuu. Dawnille ei tule ikinä riittämään tavallinen elämä.
" Se on totta, että lapsellisesti puutun osaan sun kirjoituksiis. Mä turhaudun suhun. Tuot mukanasi tuon (hahmojen) haukkumisen, rasismin, homofobian, kehodysforiasi, nyt vänkytät pituuksista, yleensä kamalan ilmaisusi, lukemattomat spoilaukset. " lainaus 12.6. Txt. Klo n 13.
...... Tuollaisten em. loukkaavien perättömurn valheiden kirjoittelu toista kirjoittajistamei ole sallittua.
Häneltä pitäisi kieltää tänne kirjoittelu kokonaan. Tätä solvausten ja kuvitelmien txt hänellä on jatkunut liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Dawnin muuttuminen tuollaiseksi- bitchiksi- ei jotenkin sovi nyt juonen kulkuun! Vielä äsken oli lapset kaikki kaikessa ja onni kukoisti Billyn kanssa. Tuntuu kuin katsoisi jotain sisarsarjaa. Onneksi Joe lähti, toivottavasti ei palaa enää.
Tule takaisin kuin väärä raha.
Minä niin toivon että Kim heittäisi Dawnin pihalle ja Billy alkaisi seurustelemaan Manpreetin kanssa
Vierailija kirjoitti:
Tuo April pitäisi pistää ruotuun. Ei 15 v voi käyttäytyä tuolla tavoin vanhempiaan kohtaan. Todella ärsyttävä kakara.
Aika moni nuori kapinoi tuossa iässä. Marlonilla on väärät keinot käytössä vaan. Yrittää suojella ja se johtaa valehteluun mikä on pahinta mitä voi tuossa tilanteessa tehdä. Ei April enää voi isäänsä luottaa. Onneksi Rhona pistää tai yrittää pistää Aprilille rajoja ja haluaisi puhua suoraan asioista,mutta kun Marlon kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän palstan kirjoitukset kokee negatiiviseksi se johtuu siitä että ihmiset eivät siedä yleisesti hyväksytystä eriävää mielipidettä. Ei siinä ole mitään negatiivista jos joku kirjoittaa tänne että ei pidä esim. Rubyn vartaloa naisellisena. Se on hänen mielipiteensä ja täydellisen oikea. Joku toinen on eri mieltä ja sekin mielipide on oikea. Sananvapaus unohtuu nyky-sukupolvilta, jokainen saa olla omaa mieltänsä ja esittää sen täällä. Piste.
Sivulta 244 ihan vaan yhdestä viestistä poimittuja eriäviä mielipiteitä.
"kaaleppi ja sen ihrareisi rumasti naurava akka" "tuottajat ym kabbalistit" "Dylankin kuin joku tuulessa huojuva pallopää" "kieroon katsovia useita, liian lyhyitä tyttöjä"
Vierailija kirjoitti:
Minä niin toivon että Kim heittäisi Dawnin pihalle ja Billy alkaisi seurustelemaan Manpreetin kanssa
Kim heittää Dawnin pihalle ja nappaa itse Billyn.
Marlon on kamala vanhempi. Juonii ja valehtelee ja varastaa lapsensa henkilökohtaisen kirjeen. Lavastaa lapsen kaverin varkaaksi. Linnaan joutaisi vähäksi aikaa rikoksistaan. Kylän surkein isä.
Vierailija kirjoitti:
Marlon on kamala vanhempi. Juonii ja valehtelee ja varastaa lapsensa henkilökohtaisen kirjeen. Lavastaa lapsen kaverin varkaaksi. Linnaan joutaisi vähäksi aikaa rikoksistaan. Kylän surkein isä.
Marlon saiskin aika tuntuvan rangaistuksen siitä ketamiinin varastamisesta ja kirjesalaisuuden rikkomisesta.
Itseään VINKU IITA sanova ei pidä siitä, että fiktiivisiä, kuvitteellisia hahmoja arvostellaan vaikka aihetta on ja nimittelee ja solvaa kirjoittajia jonka hän harhaisesti luulee olevan sama ja tekee yhtä syntipukkia. Vinkuiita kuvittelee, että sarja ja kohde on hänen perheensä. Hahmotus tms häiriö..saa aikaan outoja.
Kokee ja haluaa palstan olevan hänen vallassaan. Esittää syytöksiä kun ei osaa muuta kuin hyökätä ja vainota. Palsta hiljennyt hänen takiaan koska Vinkuiita on luonut niin negatiivisen ahdistavan ilmapiiriin. Uskomatonta käytöstä. Näyttelijöitä saa ja voi arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brenda sopisi myös Billylle. On nyt vapaana kun Ericin kanssa tuli bänksit.
Vierailija kirjoitti:
Itseään VINKU IITA sanova ei pidä siitä, että fiktiivisiä, kuvitteellisia hahmoja arvostellaan vaikka aihetta on ja nimittelee ja solvaa kirjoittajia jonka hän harhaisesti luulee olevan sama ja tekee yhtä syntipukkia. Vinkuiita kuvittelee, että sarja ja kohde on hänen perheensä. Hahmotus tms häiriö..saa aikaan outoja.
Kokee ja haluaa palstan olevan hänen vallassaan. Esittää syytöksiä kun ei osaa muuta kuin hyökätä ja vainota. Palsta hiljennyt hänen takiaan koska Vinkuiita on luonut niin negatiivisen ahdistavan ilmapiiriin. Uskomatonta käytöstä. Näyttelijöitä saa ja voi arvostella.
Se yksi mua vinkuiitaksi kerran kutsui, vaikka silloinkin olin lonelyrider. Mut oli niputettu. Sen jälkeen kahdesti käytin vinkuiita nimitystä. On meitä iitojakin useampi.
Näyttelijät tekee työtään. Työnjälkeä sopii arvostella. Ulkonäön arvostelu on aina huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
" Se on totta, että lapsellisesti puutun osaan sun kirjoituksiis. Mä turhaudun suhun. Tuot mukanasi tuon (hahmojen) haukkumisen, rasismin, homofobian, kehodysforiasi, nyt vänkytät pituuksista, yleensä kamalan ilmaisusi, lukemattomat spoilaukset. " lainaus 12.6. Txt. Klo n 13.
...... Tuollaisten em. loukkaavien perättömurn valheiden kirjoittelu toista kirjoittajistamei ole sallittua.
Häneltä pitäisi kieltää tänne kirjoittelu kokonaan. Tätä solvausten ja kuvitelmien txt hänellä on jatkunut liian pitkään.
Olet Vinku rakentanut ns olkiukon jonka avulla esität väitteitäsi. Riitelyiden synnyttäminen ja muu rettelöinti kuuluu menneeseen maailmaan.
Miksei Dawn ole huolissaan että tartuttaa sairaalle lapselleen jonkin viruksen tai bakteerin. Hän on Tracyakin ärsyttävämpi tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brenda sopisi myös Billylle. On nyt vapaana kun Ericin kanssa tuli bänksit.
Ei Billy sentään ns. isoäidin kanssa ala seurustelemaan.
Juonikuviot ärsyttää nykyään enemmän koska ovat pitkitettyjä. Hahmot ärsyttävät enemmän ja samat naamat 20-30 v Dinglejä ja joita liikaa ja jotka tekevät mitä tahansa eivätkä joudu vastuuseen ja pois sarjasta. Aiheuttavat vahinkoa, pahoinpitelevät muita kyläläisiä esim Cain, Joe. Syyttävät muita mikään ei ole heidän omaa syytään. Syöpätarinoita, kiristyksiä ja uudet ovat aina jotain muuta lopulta. Sitten käsikirjoitusten ja hahmojen muuntelu sopivaksi juoneen. Aikaisemmin tapahtuneiden unohtaminen. Katsojat arvostelevat kaikkea mutta täällä jotkut haukkuu ja yrittää kieltää sananvapauden!