Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4961)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Milliganin perhe on huono. Edellisen tuottajan ottamia. Näyttelijät myös ärsyttäviä. Faih oli mukava mutta sitten keksittiin syöpä. Näyttelijä ei olisi halunnut lähteä.
Varasto pienessä kylässä hah jotenkin kaikki bisnes jutut surkeita sarjassa. Kaaleppi ja sen ihrareisi rumasti naurava akka. Ne tuottaja ym kabbalistit eivät osaa tehdä tarinoita. Tuntuu että esittäjät valitsee jotkut muut ulkopuolelta tehdäkseen tähtiä ja antaakseen työpaikan haluamalleen. Sitten sille kirjoitetaan rooli ja juoni. Dylankin kuin joku tuulessa huojuva pallopää.
Kieroon katsovia on useita, liian lyhyitä tyttöjä ja sitten yli 190cm miehiä,muistuttaa aikuinen mies ja lapsi. April 18v nyt ja ei kasva ja alle 150 cm varmaan.
Upea vartalo Rubyn näyttelijällä. Reidet ei ole läskiä nähnytkään vaan lihasta ja just sopivat. Tuollaiset saa kun malttaa treenata. Tosi upea nainen.
Näin on! Mä en yleensä (treeni)kroppia tuijottele, mutta Rubya on tullut monet kerrat ihasteltua.
Tuo lainatun osan on pakko olla jonkun ongelmaisen kirjoitus. Ihan pakko haukkua ja kun ei muuta keksi, niin sitten pituuksia. Kaikkea se kehodysforia teettää. Selkeesti vahvaa foliohattuilua.
Mitäs jos palstakiusaaja kävisit Specksaversillä koska näössäsi on vikaa muun härön lisäksi9. Se on muuten ED pääsponsori Englannissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko Milliganin perhe on huono. Edellisen tuottajan ottamia. Näyttelijät myös ärsyttäviä. Faih oli mukava mutta sitten keksittiin syöpä. Näyttelijä ei olisi halunnut lähteä.
Varasto pienessä kylässä hah jotenkin kaikki bisnes jutut surkeita sarjassa. Kaaleppi ja sen ihrareisi rumasti naurava akka. Ne tuottaja ym kabbalistit eivät osaa tehdä tarinoita. Tuntuu että esittäjät valitsee jotkut muut ulkopuolelta tehdäkseen tähtiä ja antaakseen työpaikan haluamalleen. Sitten sille kirjoitetaan rooli ja juoni. Dylankin kuin joku tuulessa huojuva pallopää.
Kieroon katsovia on useita, liian lyhyitä tyttöjä ja sitten yli 190cm miehiä,muistuttaa aikuinen mies ja lapsi. April 18v nyt ja ei kasva ja alle 150 cm varmaan.
Upea vartalo Rubyn näyttelijällä. Reidet ei ole läskiä nähnytkään vaan lihasta ja just sopivat. Tuollaiset saa kun malttaa treenata. Tosi upea nainen.
Näin on! Mä en yleensä (treeni)kroppia tuijottele, mutta Rubya on tullut monet kerrat ihasteltua.
Tuo lainatun osan on pakko olla jonkun ongelmaisen kirjoitus. Ihan pakko haukkua ja kun ei muuta keksi, niin sitten pituuksia. Kaikkea se kehodysforia teettää. Selkeesti vahvaa foliohattuilua.
Mitäs jos palstakiusaaja kävisit Specksaversillä koska näössäsi on vikaa muun härön lisäksi9. Se on muuten ED pääsponsori Englannissa.
Nyt on hyvä aika ottaa ne lääkkeet runsaan veden kanssa
Kuvassa erään lehden palkintogaalassa on 185cm Kammy. Mary 170, tuottaja Laura S pituus 5.5 eli 165cm ja Aptil vieressä selvästi lyhyempi. Netin tietoon Aprillin pituudesta ei voi luottaa.
Se ei voi olla 160 cm,vaan lähellä 150 cm ja tästä sen lapsen koosta puhuttiin enkku palstalla vuosi sitten. Teidän kiusaaja jengin nimittelyt muista karkottanut ja karkottaa pois palstalta.
Ei ihme että seuraus muutamien käytökseen on lisää paljastuksia kun jutut pelkästään vahtimista ja haukkumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charityllepä ei kuulu kenen kanssa aikuinen nainen makaa."
Tyttäreni on 18 ja minulle ei ole sama kenen kanssa "makaa". En halua hänen saavan "helpon" mainetta vaan kasvatan hänestä valikoivaa ja fiksua naista, jonka ei tarvi katua mitään nuoruudestaan.
No hyi, onneksi et ole mun äiti. En sanoisi omaa lastani "helpoksi" vaikka makaisi aikuistuttuaan koko pääkaupunkiseudun kanssa. Eiköhän kaikki kadu nuoruudestaan jotain. Jos ei muuta niin sitten sitä että ei ole elänyt elämäänsä vaan on antanut omien vanhempiensa kontrolloida.
En minä tytärtäni sanonut helpoksi vaan en tahdo hänen saavan sellaista mainetta.
Ja koska olen lapseni kasvattaja niin ohjaan häntä järkeviin valintoihin.
Se lienee ihan järkevää. Ei ole kysymys kontrolloimisesta.
En tajua miksei enää saisi omia lapsiaan ohjata ja neuvoa.
Se homma on monelta aikuiselta vanhemmalta täysin hukassa.
Sinulle ei kuulu aikuisen tyttäresi seksielämä millään lailla. Ja on kuvottavaa, että vielä tänäkin päivänä joku ajattelee niin vanhanaikaisesti, että jos nainen tykkää harrastaa seksiä ja kumppaneita on useita, on hän "helppo".
Sori ohis, mutt v*tuttaa tuollainen ajatusmaailma. Jos tyttäresi kaikesta ohjailustasi huolimatta ei tee sinun mielestäsi "järkeviä" valintoja, niin mitäs sitten?
Taidat olla vähän huorahtava tyyppi itse kun joku mielipide menee noin ihon alle.
Näin taitaa olla kun noin kimpaantui.
Ei maailma mihinkään ole muuttunut . Joka naista sänkyyn yrittävä/saava mies on pukki ja joka jätkälle suostuva nainen on helppo.
Mutta siitä vaan joka niin hluaa. Sehän on monella ihan verotettava ammattikin.
Hyvä äiti, kasvata sina vain lapsiasi. Se on oikein.
Ensin on huolelliset ja monimutkaiset valmistelut leikkausta varten ja sitten kidnappaajaksi lähetetään tuollainen tumpelo, joka ei osaa hommaansa! Grrr! Olisvat vaikka houkutelleet Calebin jollain verukkeella autoon, nukutuspiikkiä ja menoks! Only in Emmerdale!
Jaa, ei Kaaleppi kuollutkaan. Jaksokuvauksessa sanotaan että kaalepin piina jatkuu. Luulin että kuoli.
Olen osaltani samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, Ruby ei ole naisellinen vartaloltaan. Ei herätä itsessäni mitään ihailua tai värinöitä. Jos vertaatte Dawnia ja Rubyä ymmärrätte yskän, molemmat laihoja mutta Dawn on naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ensin on huolelliset ja monimutkaiset valmistelut leikkausta varten ja sitten kidnappaajaksi lähetetään tuollainen tumpelo, joka ei osaa hommaansa! Grrr! Olisvat vaikka houkutelleet Calebin jollain verukkeella autoon, nukutuspiikkiä ja menoks! Only in Emmerdale!
Gina yriti mutta epäonnistui tehtävässään.
Vierailija kirjoitti:
Kuvassa erään lehden palkintogaalassa on 185cm Kammy. Mary 170, tuottaja Laura S pituus 5.5 eli 165cm ja Aptil vieressä selvästi lyhyempi. Netin tietoon Aprillin pituudesta ei voi luottaa.
Se ei voi olla 160 cm,vaan lähellä 150 cm ja tästä sen lapsen koosta puhuttiin enkku palstalla vuosi sitten. Teidän kiusaaja jengin nimittelyt muista karkottanut ja karkottaa pois palstalta.
Ei ihme että seuraus muutamien käytökseen on lisää paljastuksia kun jutut pelkästään vahtimista ja haukkumista.
Mene itse mittaamaan tai kysy häneltä itseltään naamakirjassa.
Tässä kuvassa https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/april-windsor-marlon-dingle… April ja Rhona ovat lähes samanpituisia.
Steph sitten otti ja kertoi Rossille että isoiaä olikin isä, April löysi uden petikumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Steph sitten otti ja kertoi Rossille että isoiaä olikin isä, April löysi uden petikumppanin.
Se tumma kikkarapää oli sen kuollen lapsen isä ja petissä olivat taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kuvassa https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/april-windsor-marlon-dingle… April ja Rhona ovat lähes samanpituisia.
Jos Rhona on 157 cm niin April on n 154 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Rhona on 157 cm niin April on n 154 cm
Aika lailla tuota luokkaa.
Aprilia näyttelevä on 17-vuoden ikäinen. Menee kyllä sarjassa 15-ikäiseltä täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Joe itse kidnapannut Calebin, kun tien varresta auttoi autoonsa. Näinköhän Caleb olisi millään houkuteltu kenenkään autoon. Se on aika harkitseva jannu. Toisekseen olisi jäänyt se haava saamatta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Jaa, ei Kaaleppi kuollutkaan. Jaksokuvauksessa sanotaan että kaalepin piina jatkuu. Luulin että kuoli.
Olen osaltani samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, Ruby ei ole naisellinen vartaloltaan. Ei herätä itsessäni mitään ihailua tai värinöitä. Jos vertaatte Dawnia ja Rubyä ymmärrätte yskän, molemmat laihoja mutta Dawn on naisellinen.
Vain sä puhut naisellisuudesta. Miehelläkin voi olla upea kroppa. Silti täysin turhaa ulkonäkö jorinaa tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Huomasin pojan ilmeistä.
Ohikulkija
Katsoin tulevia jaksoja meillä Telsusta ja on 31.7 asti ja esitys aika sinä pv 17.20 -19, tuplako?
Laskin, että toukokuun loppu 25 on puoliväli elokuu meillä. Aaronin ja Johnin häät 2025. Meillä kesäjaksot tulee syksyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain sä puhut naisellisuudesta. Miehelläkin voi olla upea kroppa. Silti täysin turhaa ulkonäkö jorinaa tämäkin.
Kysymys oli onko Ruby biologinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymys oli onko Ruby biologinen mies.
No voi jessus teidän ajatusmaailmaa
Mutta ei taatusti liity Emmen typeriin juonenkäänteisiin.