Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2025

Vierailija
07.11.2025 |

Edellinen

Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa

Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4961)

Vierailija
4901/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa pituuksista jauhamista, antakaa olla jo. Miksi tänne eksyy aina tuollaisia keskenään jankkaavia? 

Vierailija
4902/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko näihin kyselyihin vaikka tietäisittekin tulevasta. Tapahtumien seuraamisesta menee mielenkiinto, jos on jo kerrottu, miten hahmolle käy, esim. että poistuu sarjasta. Kiitos!

Esim Brendan poistumiseen ei liity draamaa. Joten miten herkkiä te oikein olette. 

On ollut ,nähty pieniä Paljastuksia joilla ei merkitystä. Sitten useampi on kertonut jonkun juonen lopun

ja miten jollekin käy. Juonet on pitkiä yli vuoden ja joku haluaa tietää miten käy heti kuten tuo Anth löytyminen. 

Osa näpertelee pienten kohtia joilla itse tarinaan ole merkitystä. 

Oikeasti minun piti nyt kysyä että, oliko Ross Dawnin kanssa silloin kun Dawn tuli sarjaan? Olivatko vain tuttuja ? 

"kuten tuo Anth löytyminen"

Herran jumala, etkö tosiaan jaksa kirjoittaa nimiä kokonaan?! Vai etkö osaa?

Ihme lyhentelyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4903/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko näihin kyselyihin vaikka tietäisittekin tulevasta. Tapahtumien seuraamisesta menee mielenkiinto, jos on jo kerrottu, miten hahmolle käy, esim. että poistuu sarjasta. Kiitos!

Esim Brendan poistumiseen ei liity draamaa. Joten miten herkkiä te oikein olette. 

On ollut ,nähty pieniä Paljastuksia joilla ei merkitystä. Sitten useampi on kertonut jonkun juonen lopun

ja miten jollekin käy. Juonet on pitkiä yli vuoden ja joku haluaa tietää miten käy heti kuten tuo Anth löytyminen. 

Oikeasti minun piti nyt kysyä että, oliko Ross Dawnin kanssa silloin kun Dawn tuli sarjaan? Olivatko vain tuttuja ? 

Ihme lyhentelyä

Joku sanoi että Joe löytää haudan. Tuskin totta.

Vierailija
4904/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tulevia jaksoja meillä Telsusta ja on 31.7 asti ja esitys aika sinä pv 17.20 -19, tuplako?

Laskin, että toukokuun loppu 25 on puoliväli elokuu meillä. Aaronin ja Johnin häät 2025. Meillä kesäjaksot tulee syksyllä. 

Ei vaan futis-studio n. 17.-50-19.00.

Vierailija
4905/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei Kaaleppi kuollutkaan. Jaksokuvauksessa sanotaan että kaalepin piina jatkuu. Luulin että kuoli.

Olen osaltani samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, Ruby ei ole naisellinen vartaloltaan. Ei herätä itsessäni mitään ihailua tai värinöitä. Jos vertaatte Dawnia ja Rubyä ymmärrätte yskän, molemmat laihoja mutta Dawn on naisellinen. 

Vain sä puhut naisellisuudesta. Miehelläkin voi olla upea kroppa. Silti täysin turhaa ulkonäkö jorinaa tämäkin.

Kysymys oli onko Ruby biologinen mies. 

2 lasta synnyttänyt joten ..........................

Sarjassamma tyhmiä kysymyksiä.

Vierailija
4906/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme lyhentelyä

Sä jaksoit kirjoittaa Joe. Et siis ole tuo lyhentelyhullu. Muuten olis lukenu Jo. Lyhentelyhullu olis säästänyt yhden kirjaimen kirjoittamisen vaivan.

Vierailija
4907/4961 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme lyhentelyä

Sä jaksoit kirjoittaa Joe. Et siis ole tuo lyhentelyhullu. Muuten olis lukenu Jo. Lyhentelyhullu olis säästänyt yhden kirjaimen kirjoittamisen vaivan.

Taidat olla sekoamssa typeryyksisi, HÄIVY ! Pilaat ilmapiirin

Vierailija
4908/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tulevia jaksoja meillä Telsusta ja on 31.7 asti ja esitys aika sinä pv 17.20 -19, tuplako?

Laskin, että toukokuun loppu 25 on puoliväli elokuu meillä. Aaronin ja Johnin häät 2025. Meillä kesäjaksot tulee syksyllä. 

pe 31.07. klo 17.20 - 19.00 1h 40 min

kausi57  jakso 10292UUSIN JAKSO

Emmerdale Telsu viimeinen tieto jakson esityksistä. MtV Suomi kanavalla.

Lopettakaa joutava kiusanteko ja valehtelu palstalla.

Vierailija
4909/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Onko Emmerdalen katsojissa tavallista enemmän pahoinvoivia tyyppejä alunperin vai onko sarjan tason huonontuminen aiheuttanut mielenvikaisuutta näin paljon että kommentoinnit ovat suurelta osin aivan asiattomia ja todella ilkeitä?

Vierailija
4910/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti tarvitsee vain yhden, joka vastailee itselleen ja kaikkeen. Ja muutaman häneen turhautuneen.

Tälläkin sivulla kolme Hänen kirjoitustaan. Kumpa menis Brittikeskusteluihin pysyvästi paljastuksine ja hahmo haukkumisineen.

Vierailija
4911/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, ei Kaaleppi kuollutkaan. Jaksokuvauksessa sanotaan että kaalepin piina jatkuu. Luulin että kuoli.

Olen osaltani samaa mieltä tuon aiemman kirjoittajan kanssa, Ruby ei ole naisellinen vartaloltaan. Ei herätä itsessäni mitään ihailua tai värinöitä. Jos vertaatte Dawnia ja Rubyä ymmärrätte yskän, molemmat laihoja mutta Dawn on naisellinen. 

Vain sä puhut naisellisuudesta. Miehelläkin voi olla upea kroppa. Silti täysin turhaa ulkonäkö jorinaa tämäkin.

Vau! Että kun naista puolustellaan hyvä kroppaiseksi ja tyylikkääksi, niin hänen on oltava mies!? Jopa ymmärrän, että yksi kateellinen mieli voi tuommoista heittää ilmoille, mutta toiset jatkaa? 😳

Ruby ja näyttelijä on biologinen nainen. 

Vierailija
4912/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau! Että kun naista puolustellaan hyvä kroppaiseksi ja tyylikkääksi, niin hänen on oltava mies!? Jopa ymmärrän, että yksi kateellinen mieli voi tuommoista heittää ilmoille, mutta toiset jatkaa? 😳

Ruby ja näyttelijä on biologinen nainen. 

Luettele muutama tunnettua Hollywoodin biologista naista ja miestä? Jotka myös itse synnnyttäneet lapsensa? Adoptiot varastetut, geneetisesti keinotekoisesti tehtyjä ei lasketa. Odotetaan mielenkiinnolla. Hah.  Kokeile myös julkkuja ja suomalaisia,eurooppal heh..

Vierailija
4913/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai Ruby on nainen. Omitiinen keskustelun aihe. Itse asiassa tosi kivan näköinenkin. Hoikka vartalo on omiaan tyylikkäille vaatteille. Ei tyypillinen hopsuinen brittinainen.

Vierailija
4914/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti tarvitsee vain yhden, joka vastailee itselleen ja kaikkeen. Ja muutaman häneen turhautuneen.

Tälläkin sivulla kolme Hänen kirjoitustaan. Kumpa menis Brittikeskusteluihin pysyvästi paljastuksine ja hahmo haukkumisineen.

Tarkoitat itseäsi. Puutut lapsellisesti toisten txt. Mene pois koska itse ja kaltaisesi myrkytät ilmapiirin.

Vierailija
4915/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 lasta synnyttänyt joten ..........................

Sarjassamma tyhmiä kysymyksiä.

Ei ole.

Vierailija
4916/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat itseäsi. Puutut lapsellisesti toisten txt. Mene pois koska itse ja kaltaisesi myrkytät ilmapiirin.

Se on totta, että lapsellisesti puutun osaan sun kirjoituksiis. Mä turhaudun suhun. Tuot mukanasi tuon (hahmojen) haukkumisen, rasismin, homofobian, kehodysforiasi, nyt vänkytät pituuksista, yleensä kamalan ilmaisusi, lukemattomat spoilaukset... Ja floodaamisesi OT aiheista.

Muille pahoittelut, etten itse pääse ohi tämän txt-tyypin kaikista viesteistä. 
Nyt alkaa viikonloppu ja Emmerdalekin tältä viikolta katsottu ja puitu mun osalta. Ohjelmoin itseni muihin juttuihin ja ainakin viikonlopun olen tästä ketjusta poissa.

T. Vinkuiita

Vierailija
4917/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pe 31.07. klo 17.20 - 19.00 1h 40 min

kausi57  jakso 10292UUSIN JAKSO

Emmerdale Telsu viimeinen tieto jakson esityksistä. MtV Suomi kanavalla.

Lopettakaa joutava kiusanteko ja valehtelu palstalla.

Meillä 31.7 esitettävässä jaksossa on Aaronin ja Johnin polttarit. Pari vk siitä on häät. Joku hölmö 🤡 valehteli heti, että em aika olisi urheilua. 

ED esitysaika tiedoissa ei kerrota muuta. Melkein joka asia häröillään, sotketaan,haukutaan,VAINOTAAN,kuvitellaan täällä joten ei ihme jos kävijät katoaa.

Vierailija
4918/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katson kohta 3 vuosikymmentä Emmerdalea. Sarja on mennyt todella ikäväksi. Suurelta osin juonikuviot ovat negatiivissävytteisiä. Olen alkanut entisen säännöllisen katselun sijasta katsoa sitä nopeutetusti Katsomosta tai jättää katsomatta jos juoni junnaa paikoillaan.

Tämäkin palsta on täynnä negatiivista kommentointia.

Ihmettelen mistä moinen. Voin tietysti jättää katsomatta ja lukematta mutta toistaiseksi vanhasta tavasta en ole ihan päässyt eroon. Olinhan sentään kolmikymppinen nuori äiti kun aloitin ja nyt kuusikymppinen isoäiti. Pitkä yhteinen tie Emmerdalen parissa.

Ajattelen, että sarjan negatiivisuus on tarttunut jo katsojiinkin. Onkohan näin?

Vierailija
4919/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämän palstan kirjoitukset kokee negatiiviseksi se johtuu siitä että ihmiset eivät siedä yleisesti hyväksytystä eriävää mielipidettä. Ei siinä ole mitään negatiivista jos joku kirjoittaa tänne että ei pidä esim. Rubyn vartaloa naisellisena. Se on hänen mielipiteensä ja täydellisen oikea. Joku toinen on eri mieltä ja sekin mielipide on oikea. Sananvapaus unohtuu nyky-sukupolvilta, jokainen saa olla omaa mieltänsä ja esittää sen täällä. Piste.

Vierailija
4920/4961 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdale 15. ja 16. kesäkuuta jo klo 17.30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän