Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian älykäs (sekä viisas) palstalle

Vierailija
28.03.2026 |

Ei oikein löydy ihmisiä jotka olisivat samalla aaltopituudella kanssani. Harmittaa, mitä voisin tehdä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs keksii ratkaisun ihan itse.

Vierailija
2/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti viisas tietää että tietää vain vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs keksii ratkaisun ihan itse.

Ja viisas jättää tällaisen aloituksen tekemättä.

Vierailija
4/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olet. Aivan varmasti.

Vierailija
5/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sitä minnäi!

Vierailija
6/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole viisas, etkä mitään muutakaan. Täysin turha olio, mutta niin suomalainen, että luulet itsestäsi liikoja kuten muutkin nämä pallopää mongolit.

Vierailija
7/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi. x

Vierailija
8/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian viisas mutta et tarpeeksi, kun tänne tulit kuitenkin?

Vierailija
9/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika Rahikaisella, tyhmennän itseni alkoholilla, voidakseni palstailla. Parempien hommien pysyessä kaukana minusta, joutunen juomaan elämässäni vielä paljon alkoholia. 

Vierailija
10/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole viisas, etkä mitään muutakaan. Täysin turha olio, mutta niin suomalainen, että luulet itsestäsi liikoja kuten muutkin nämä pallopää mongolit.

Halveksit omaa perimääsi ja geenejäsi? Oletko varma, että suomalaiset ovat erityisen huonoja? 
Kannattaa ottaa selvä muista kulttuureista ja muista maista. Jo espanjalaisiin ja ranskalaisiin perehtyminen antaa syyn ajatella toisin.

Vierailija
11/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma. Sitten eräs fiksu totesi että kokeile vaparihäkkiä. Sielä voi todistaa älykkyytensä ja viisautensa. Vain älykkäin poistuu pystyssä ja vahingoittumattomana ulos häkistä. Todellisuuden älykkyysosamäärätesti. Olen aina ollut huono fysiikassa ja matematiikassa, joten hävisin ja sain tosi pahasti pataani. Älykkäin voitti.

Vierailija
12/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älykäs selviää tilanteesta, johon viisas ei joudu".
t: elämää nähnyt mummo 70 vee

Vierailija
13/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas liian tyhmä joten se tasaa tuota. Vastakohdat viehättää

Vierailija
14/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko? Tuntuuko siltä että uuvuttaa koko ajan täällä ja ymmärrät kyllä miten ihmiset ovat päässeet mielipiteisiinsä samalla kun heidän pettävät logiikka aukot huutavat ja rationalisoinnit ja heidän ongelmien sisäistämiset ja ulkoistamiset tanssivat silmiesi edessä samalla kun kun kadehdit heidän kykyä olla pomminvarmoja lausahduksiayasn ja mielipiteistään? Vai oletko kenties enemmänkin itse pomminvarma siitä että muut ovat väärässä ja tyhmiä? Koska voin kertoa että kun oikesasti on siellä kellokäyrän oikeassa äärilaidassa niin elämä on aika epävarmaa helvettiä.

On koko ajan epävarma onko vain tyhmä ja hullu ja mikä nyt on mennyt itseltä ohi kun iso lauma keskivertoisia tekee jatkuvalla syötillä railakkaita logiikan hutihyppyjä ja täydellä varmuudella selittelee että päivä on yö ja talvi on kesä ja olet pakko olla väärässä ja ilonpilaaja kun näinhän se on ja kaikki sen tietää. Varsinkin vähän monimutkaisemmista asioista kuin tunteista ja ihmisvaistoista kun puhutaan. Sit vielä aivot syövät vähän itseään mitä kummallisemmissa tilanteissa koska siellä ääripäässä oleminen on itsessään neurologinen poikkeavuus ja se tosi korkea älykkyys ei ikinä tule ilman mitään sivuoireita. Kun koko aivot pitää pyöriä vähän eri tavalla ja sellainen erikoismalli ei tule ilman bugeja. Jos on enemmänkin vain sellainen olo että muut ovat tyhmiä ja väärässä on todennäköisempää että olet keskiverto vähän liian tehokkaalla rationalisointikeskuksella varustettuna - elikkä aivot vähän pelkistää enemmän kuin mitä todellisella tarkkuudella maailman hahmottaminen vaatisi.

Vierailija
15/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistua palstalta.

Vierailija
16/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti viisas tietää että tietää vain vähän.

I feel you. Totally.

'Tieto lisää tuskaa.'

Onko mitään hirveämpää

ja turhempaa etenkin 

naiselle kuin olla ylifiksu. 

Porsimiset ja

normit sekulaarihumputukset

eivät resonoi kutsuvina.

x

Vierailija
17/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööööööööö åååååååååå

Vierailija
18/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaus ja hulluus kulkee käsi kädessä. Joten liian viisas on täys ääliö.

Vierailija
19/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

liity mensaan

Vierailija
20/31 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Liikaviisata täällä tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme