Miksi Emmerdalessa 2025
Edellinen
Miksi Emmerdale keskusteluketju on liki 10 vuotta vanha ja hidastelee ja pätkii.
https://www.vauva.fi/keskustelu/2196429/miksi-emmerdalessa
Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!
Katso lähetysajat : Emmerdale - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3603)
Suru saa ihmisen joskus käyttäytymään järjettömästi kuten nyt Jacob Kerrylle tylysti puhui. Raukka on eksyksissä.
Matty oli kyllä todella ärsyttävä, kun alkoi Kylen kuullen huutamaan Cainille. Ei lasten kaikkea tarvitse tietää eikä kuulla, eikä varsinkaan kun äiti makaa henkihieverissä tajuttomana. Vähän olisi Matty voinut ajatella muutakin kuin itseään.
Mua harmittaa kyllä, että Amy kuoli. Olisi ollut kiva seurata mahdollista adoptioprosessia ja kerrankin jotain iloisempaa (vaikka tuskin adoptioprosessikaan helppo on).
Vierailija kirjoitti:
Matty oli kyllä todella ärsyttävä, kun alkoi Kylen kuullen huutamaan Cainille. Ei lasten kaikkea tarvitse tietää eikä kuulla, eikä varsinkaan kun äiti makaa henkihieverissä tajuttomana. Vähän olisi Matty voinut ajatella muutakin kuin itseään.
Mua harmittaa kyllä, että Amy kuoli. Olisi ollut kiva seurata mahdollista adoptioprosessia ja kerrankin jotain iloisempaa (vaikka tuskin adoptioprosessikaan helppo on).
Kokeilihan Aaron ja Robert sitä prosessia ja pyllylleen meni.
Jake melkosen tyly Kerrylle. Kerry kuitenkin koko porukasta teki melkoisen urotyön, että jalka risana sai raahattua Leylan jään yli.
Toinen mikä mua häiritsi, häiritsee näissä sarjoissa, kun ne toistelee tuota "i promise.." - "mä lupaan". Kuten nyt Kyle Amylle. Miksi ne aina lupailee ja sitten taas hahmo itkee ittensä kuiviin ikuisuuden, kun lupasin ja eikä sitten pitänyt lupaustaan... kun on lupaili mahdottomia! Kyle on lapsi, mutta näissä ohjelmissa tekee aikuisetkin ihan samaa... onko tapa kulttuuriliitännäistä vai tv-klikki.
ARGH! Vanessa. "mä meen sinne, ettei Suzy ole yksin! Byääh!" Sitten ei pystytä mihinkään järkevään ajatteluun.
Lisäksi. Eihän sillä limousinen nostolla kiire ole, kun elävät pääsi jo ulos.. ja miksi yöllä nostaisivat. Tai en mä ole enää varma vuorokauden ajastakaan.
Yleensäkin miksi Tracy ja Vanessa vielä siellä sairaalassa olivat, jos heidät oli jo tarkastettu.
Niin ja riepoohan mua Mattykin. Teki mieli läppästä, kun se sairaalassa alkoi Cainille räksyttää. Sekö tosiaan on aika ja paikka "mitä TUO täällä tekee" kysyy hän ja ilmiselvää oli, että toi Kylen. Moiraa ei pitäsi tuommoisilla vaivata, kun just hoidoissa ollut.