Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso ei ota sairauttani huomioon.

Vierailija
07.11.2025 |

Sairastuin muutamia vuosia sitten vaikeaan sairauteen, jonka vuoksi joudun syömään päivittäin 4 erilaista lääkettä, jotka tekevät minusta aamuisin hitaamman kuin ennen ja aiheuttavat muitakin hanlalia sivuvaikutuksia. Sairaus jatkuvine kipuineen on murskannut ja tuhonnut minut täysin, olen menettänyt kaiken puolisoa ja lasta lukuun ottamatta. Yritän pysyä hengissä, mutta päivä päivältä vajoan vain syvemmälle.

Puolisoni aukoo päätään koko ajan. Tiskit, pyykit, siivous, lapsi, auto, pihatyöt, vääränlaiset vaatteet vauvalla, väärän värinen sukka pesukoneessa, päiväpeitto 3cm vinossa, ikkunassa mikroskoopilla näkyvä tahra jne. Listalla ei ole loppua. Ymmärrän, että sairauteni kuormittaa myös häntä, mutta hän on ylipainoa lukuun ottamatta terve. Olen päättänyt, että elämäni loppuu kunhan lapsi on sen ikäinen, että osaa käydä potalla ja syödä itse. En enää jaksa jatkuvaa vttuilua ja nalkutusta. Puoliso ei joko ymmärrä, tai ei halua ymmärtää kroonisen sairauden ja lääkityksen taakkaa. Kaikki on minun syytäni ja hän tiuskii päivät pitkät. Viimeisin on seksistä valitus. Ei minua kiinnosta seksi alistavan valaan kanssa, ei minun ole pakko hänen halujaan tyydyttää. 15 vuoteen häntä ei seksi kiinnostanut, mutta nyt kun sairastuin, pitäisikin yhtäkkiä toimia hieromasauvana hänelle. Ja tällaista pitäisi kymmeniä vuosia kestää? Miksi? Jokainen hetki hereillä on kärsimystä ja odotan kuolemaa enemmän kuin mitään. Rakastan lastani, mutta näin en voi jatkaa.

Mitä te tekisitte tilanteessani? Kysyn tätä nyt naisilta ja tiedän tämän palstan katkerasta tunnelylmästä ja vihan läpäisemästä mentaliteetista, että valtaosa teistä pitää minua syyllisenä tilanteeseen - itsepähän sairastuin, joten odotan lähinnä vttuilua ja kostonhimoista raivoa. Silti kiinnostaisi tietää, kuinka kauan itse jaksaisitte ja miksi?

Kommentit (147)

Vierailija
121/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan vahvasti, että vaimosi tiuskii ja nalkuttaa tämän takia: "Ei minua kiinnosta seksi alistavan valaan kanssa". Olematon seksielämä, jossa puolisoa ei kiinnosta ja puoliso vieläpä halveksii toista usein johtaa tiuskimisen ja nalkuttamisen kierteeseen. 

Siihen piti ap:n vielä lapsi vääntää. Sääliö.

Saatan olla väärässä, mutta nainenhan sen lapsen oletettavasti on vääntänyt? Eihän miehen tarvitse muuta kuin heittää majoneesit hangaariin. Taidat olla keskivertoa typerämpi yksilö.

Milloin  miehekke tehtiin vasektomia? Jostain syystä so ei vastannut tähän.

Vierailija
122/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, pastanbinkkelithän riehuvat täällä ihan täpinöissään. Olisiko heidän provo koko aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sulla on epäkypsä mies. ... Terveiset vaan sulle AP:n mies, olet totaali luuseri, rusinat pullasta -tyyppi, laiska vätys!

Kertoisikohan tuo AP sun viestin puolisolleen joka on NAINEN kuten moneen kertaan todettu. Melkoinen laiska vätys rusinat pullasta luuseri nainen, huh!

Eikö täällä ihmiset osaa lukea suomea, vai onko ennakko-oletus siitä että tällä palstalla mies = aina syyllinen, aina roisto, aina väärässä.

Veikkaan itse jälkimmäistä.

No ihan oikeasti ihmiset eivät ymmärrä lukemaansa. Eivät ymmärtäneet ennenkään, mutta nykyisin vielä paljon heikommin. Plus että tällaisella palstalla on hyvin vaikea lukea niin tarkkaan, että olisi oikeasti kärryillä. Selaillaan si

Jaa, en tiedä mitä luulet minun kirjoittamakseni, mutta olet nyt ehkä tehnyt arviointivirheen - tässäkään lainauksessa ei ole viestejäni. Joka tapauksessa kai sä nyt sen verran aikuinen olet, että voit myöntää tällä palstalla rehottavan aivan järkyttävän vihan, joka kohdistuu miehiin kollektiivisesti? Kysymys on retorinen, en odota vastausta, mutta ei sen huomaamiseen suuria hoksottimia tarvitse. Osa siitä on ymmärrettävää ja jopa oikeutettua, mutta valtaosa silkkaa kuvottavaa ja säälittävää oman mitättömyyden ja saamattomuuden ruokkimaa ulinaa. Tismalleen samanlaista, mitä oksennus ylilauta on täynnä. Niin tehdään, kun muuhun ei kyetä. Eivät aikuiset noin käyttäydy.

Mitä tulee näihin "neuvoihin", mitä ap:lle on auliisti jaeltu, vilkaise huvikseen millaiset saa palstan Äiti Teresoilta eniten tykkäyksiä: kaikista törkeimmät ja kamalimmat ivat ja pilkat. Julmuus korreloi positiivisesti suosion kanssa, onneksi sentään osa kaikista sairaimmista on poistettu. Kai tossa on joku kostomentaliteetti, tiedä häntä. Katkeria ja vihaisia ihmisiä, joista oletettavasti valtaosa naisia, täällä on aivan älyttömästi. Kyllä sä nuo asiat varmasti olet jo huomannut. Myöntäminen on tietysti eri asia. Mukavaa illanjatkoa, en aio tätä saastaa tai mahdollista vastaustasi lukea, mulla on onneksi oma elämä ja perhe. 

Vierailija
124/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko ja äkkiä. 

Vierailija
125/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Toivon todella, ettei tuollaisella tunteettomalla hirviöllä koskaan tule olemaan lapsia. Et ole kelvollinen vanhemmaksi. Puhuisitko noin omalle pojallesi, joka johonkin sairauden ja kipujen ja lääkkeiden helvettiin on joutunut? Ilmeisesti. Olet elukka, et edes ihminen. Oksettavaa!'

-

Ap on trolli. Sitten hän puolustaa omaa paskastooriaan haukkumalla kaikki, jotka eivät kirjoita säälikommentteja. Yllä yksi monista samalla tyylillä kirjoitetuista kommenteistä. Luultavasti joku mt-tapaus, joka nyt käy selville jo aloituksesta. Aloitus ei ole uskottava. Mutta käyhän tämä viihteestä. Ihminen on säälittävyydessään varsin koominen olento.

Vierailija
126/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, en tiedä mitä luulet minun kirjoittamakseni, mutta olet nyt ehkä tehnyt arviointivirheen - tässäkään lainauksessa ei ole viestejäni. Joka tapauksessa kai sä nyt sen verran aikuinen olet, että voit myöntää tällä palstalla rehottavan aivan järkyttävän vihan, joka kohdistuu miehiin kollektiivisesti? Kysymys on retorinen, en odota vastausta, mutta ei sen huomaamiseen suuria hoksottimia tarvitse. Osa siitä on ymmärrettävää ja jopa oikeutettua, mutta valtaosa silkkaa kuvottavaa ja säälittävää oman mitättömyyden ja saamattomuuden ruokkimaa ulinaa. Tismalleen samanlaista, mitä oksennus ylilauta on täynnä. Niin tehdään, kun muuhun ei kyetä. Eivät aikuiset noin käyttäydy.

Mitä tulee näihin "neuvoihin", mitä ap:lle on auliisti jaeltu, vilkaise huvikseen millaiset saa palstan Äiti Teresoilta eniten tykkäyksiä: kaikista törkeimmät ja kamalimmat ivat ja pilkat. Julmuus korreloi positiivisesti suosion kanssa, onneksi sentään osa kaikista sairaimmista on poistettu. Kai tossa on joku kostomentaliteetti, tiedä häntä. Katkeria ja vihaisia ihmisiä, joista oletettavasti valtaosa naisia, täällä on aivan älyttömästi. Kyllä sä nuo asiat varmasti olet jo huomannut. Myöntäminen on tietysti eri asia. Mukavaa illanjatkoa, en aio tätä saastaa tai mahdollista vastaustasi lukea, mulla on onneksi oma elämä ja perhe. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Älä ap jaksa jauhaa paskaa. Olet typerys.

Vierailija
127/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lapsi sai alkunsa jos seksi ei ole kiinnostanut 15 vuoteen?

Eiköhän se onnistu ihan niin, että siitin työnnetään emättimeen hinkataan kunnes saa siemensyöksyn. Ei se vaadi kiinnostusta.

Jos lapsi yhteinen niin ihmettelen miksi teitte lapsen kun olet noin sairas. Olet sairastanut useamman vuoden ja teillä on pieni vauva.

Samalla tavallahan tuo voisi tapahtua, kuin joillain parantumatonta syöpää sairastavilla naisilla. Lapsi tehdään, koska silloin voi ajatella, että jokin osa itsestä selviää lapsessa.

Valaaksi haukut naista joka on vastikään synnyttänyt, olet törkeä. Itselläni tuli raskausaikana 24 kg painoa ja ei ollut helppoa päästä niistä kiloista.

Emme tiedä, onko valas ollut aiemmin silakka ja kuinka paljon ilmeinen vuosia kestänyt raivo on katkeroittanut. Sitä voi sanoa rumia asioita tulessaan kohdelluksi rumasti.

Nainen pärjää kyllä lapsen kanssa yksinhuoltajanakin, itselläni tästä kokemusta kaksi lasta ja yksin heidät jouduin kasvattamaan kun miehelle löytyi vihreämpää ruohoa aidan toiselta puolelta.

Kaksi miestä jättänyt sut ja et näe että itselläsi saattaisi olla asian kanssa jotain tekemistä? Syy saattaa löytyä lähempää kuin haluat myöntää. Jotkut vain eivät kykene parisuhteeseen vaikka kykenevät synnyttämään.

Hae apua itsellesi, mieluummin eroa kuin että tappaisit itsesi.

Viestisi paras osuus.

Vierailija
128/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tulee näihin "neuvoihin", mitä ap:lle on auliisti jaeltu, vilkaise huvikseen millaiset saa palstan Äiti Teresoilta eniten tykkäyksiä: kaikista törkeimmät ja kamalimmat ivat ja pilkat. Julmuus korreloi positiivisesti suosion kanssa, onneksi sentään osa kaiki

No moro mitäs neiti AP?

Vierailija
129/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti kiteytetty! Naisena hävettää tämä kaksilla rattailla ajo. Alistettuna ja sairaana suhteessa oleva mies on syyllinen omaan tilanteeseensa, vastaavassa asemassa nainen esitetään yleensä uhrina, eikä täällä kehoteta lopettamaan "uhriutumista" tai "kitinää".

Tämäkään kirjoittaja ei oikeastaan tiedä tilanteesta mitään. Hän projisoi ja yleistää, luulee ja kuvittelee. Hän on surullinen ja tyypillinen esimerkki ihmisestä, joka kuvittelee voivansa oman elämän tai omien kokemusten perusteella kertoa, kuinka muidenkin tulee toimia. Kasvokkain tällainen henkilö on hiljaa ja tuijottelee varpaitaan. Täällä kuvitellusti anonyyminä asia on toisin.

Onhan näitä naisia ihan elävässäkin elämässä, joiden ajatusmaailman miessukupuoli on onnistunut kouluttamaan niin hyvin, että suu vaahdossa puolustaa miehiä. Oli mies millainen tahansa. Vähän kuin vanhaan aikaan, kun nainen oli niin heikossa asemassa, että ei voinut kuin toistaa kaikuna miehen sanomisia.

Mutta jos nyt ei pilata hyvää provoa faktoilla, niin anna ap palaa vaan :D 

Vierailija
130/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä ontto kermaperse jauha skeidaa. Vaikutst ulosannin puolesta miellyttävältä kuin märkä p45k4. Valehteleva kaiken valmiina saanut prinsessa sinä olet, et mitään muuta. Tuollaista naislapsen mukavakuuttavaa ulinaa ja itsesääliä "kun nainen olen lässyn lässyn" ei jaksa kukaan lukea, aivan tyhjänpäiväisiä voimafantasioita.

Se on hauska kun täällä joku nainen valittaa itsetuhoisuutta tai elämän raskautta, on sisarkerho kuorona vakuuttelemassa kuinka jokainen elämä on tärkeä jne. Paitsi miesten, kuten tässäkin nähdään. Jos joku mies tai sellaisena esiintyvä trolli sanoo samaa, alkaa tämä perus mieslapsi jne. kela pyörimään. Mahtaa olla surullista tajuta olevansa heikko jo syntyjään. Heikko mieleltä ja heikko ruumiilta. Et sinä ole flunssaa kummallisempaa tautia sairastanut, surkea elukka.

-

AP:n pää alkaa hajota :D 

Vierailija
131/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli. Sitten hän puolustaa omaa paskastooriaan haukkumalla kaikki, jotka eivät kirjoita säälikommentteja. Yllä yksi monista samalla tyylillä kirjoitetuista kommenteistä. Luultavasti joku mt-tapaus, joka nyt käy selville jo aloituksesta. Aloitus ei ole uskottava. Mutta käyhän tämä viihteestä. Ihminen on säälittävyydessään varsin koominen olento.

Taas AP kirjoittamassa? Mene nukkumaan hyvä mies! Siis sä täällä trollaat ja esiinnyt milloin APnä ja milloin jonain asiantuntijana ja uskovaisena. Eikö tollainen jo käy väsyttää.

Vierailija
132/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan. En lähde tuntematonta

näkemättä/näin henk.koht.

asiassa 'konsultoimaan'.

Palstakonsultteja riittää, osa 

viesteistä tosi fiksujakin. 

Vierailija
133/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tunnevammainen rouva, mutta kyllä näitä yllättävän paljon on. 

Omalla kohdallani sairastuin syöpään. Kun kerroin siitä miehelle, hän totesi: "ei se varmaan oo mitään vakavaa." Syövästä selvisin, hän ei käynyt edes sairaalassa minua katsomassa. Onneksi ystävät kävivät. 

Olin toki sitten leikkauksen jäljiltä sairaslomalla. Syöpä oli ollut päässäni joten aika rauhallisesti piti ottaa kun vointi oli heikko pitkään. Mies tuli joka päivä kotiin ihmetellen, kun ei ole ruoka valmista eikä talo maalattu kun kerta kotona olen. 

Tarinan opetus: pelasta itsesi vielä kun voit. Sekin jo helpottaa oloasi. 

Vierailija
134/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä ontto kermaperse jauha skeidaa. Vaikutst ulosannin puolesta miellyttävältä kuin märkä p45k4. Valehteleva kaiken valmiina saanut prinsessa sinä olet, et mitään muuta. Tuollaista naislapsen mukavakuuttavaa ulinaa ja itsesääliä "kun nainen olen lässyn lässyn" ei jaksa kukaan lukea, aivan tyhjänpäiväisiä voimafantasioita.

Se on hauska kun täällä joku nainen valittaa itsetuhoisuutta tai elämän raskautta, on sisarkerho kuorona vakuuttelemassa kuinka jokainen elämä on tärkeä jne. Paitsi miesten, kuten tässäkin nähdään. Jos joku mies tai sellaisena esiintyvä trolli sanoo samaa, alkaa tämä perus mieslapsi jne. kela pyörimään. Mahtaa olla surullista tajuta olevansa heikko jo syntyjään. Heikko mieleltä ja heikko ruumiilta. Et sinä ole flunssaa kummallisempaa tautia sairastanut, surkea elukka.

-

AP:n pää alkaa hajota :D 

Äläpä :Dd

Vierailija
135/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäisessä tarinassa ainoa paikkansapitävä asia on se, että ap on vakavasti sairas. Henkisesti. Vit*u mitä roskaa joudutaan verovaroilla elättämään.

Vierailija
136/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varsin hyvin, että olipa vastaus mikä tahansa, on tuomio jo annettu: valittava mieslapsi, jonka vain pitää itse selvittää ongelmansa ja ymmärtää puolisoaan, sillä joku alkoholisoitunut palstamamma on kuulemma ollut pahemmassa tilanteessa. 😂

Ap löysi itkunauruhymiön. Voi toista :D

Vierailija
137/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyton hulvaton lankA. Joku trollaa trollia joka trollaa trollia trollaavaa trollia ja samaan aikaan trollit trollaavat trollia trollaavia trolleja jotka trollaavat trolleja lopputulemana että joku kaikenaloittanut naureskelee kuinka onnistui trollaamaan trollattavat trollaamaan muita trolleja. Ei oo bitit mebny hukkaan onneksi. Jatkakaa olkaa hyvät.

Vierailija
138/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkuperäisessä tarinassa ainoa paikkansapitävä asia on se, että ap on vakavasti sairas. Henkisesti. Vit*u mitä roskaa joudutaan verovaroilla elättämään.

Moro ap!

Vierailija
139/147 |
07.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuen Ap:n tarina ei mene

minulle läpi minuuttiakaan.

Minusta tämä on täysin tekaistu sepitys,

samoin kuin suurin osa vastauksista.

Vastaukset ovat enimmältä osin

aloittajan itsensä kirjoittamia. 

Taattua VaaviLaatua. Pimeää viihdettä. 🤷