Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
EhkÀ kirjoitan fantasiaa, ehkÀ julkaisen, jos se lÀhtee lentoon sen joskus nappaat hyllyltÀ ja luet. Siten saavutan sinut.
Silloin voi valita, kun on vaihtoehtoja. Sinulla oli.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa pÀivÀÀ pupu <3
Minulla on pupun korvat, haluatko ettÀ puen ne kun tavataan?
NappisilmĂ€ vauhdikkanađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa pÀivÀÀ pupu <3
Minulla on pupun korvat, haluatko ettÀ puen ne kun tavataan?
Haluan, ettÀ vedÀt, korvilla tai ilman. :)
Terkut kaivatulle, toivon sulle onnea ja rakkautta valitsemallesi tielle. Joku toivottavasti vielÀ nÀkee rakkauden silmissÀsi.
ItsehÀn tajuan nyt vÀistyÀ inhosi tieltÀ jo takavasemmalle.
Neuvon antaisin: EthÀn kenenkÀÀn muun kanssa nyt epÀtoivoisena vÀkisin yritÀ, kyllÀ sen huomaa ja vaistoaa.
Vierailija kirjoitti:
Terkut kaivatulle, toivon sulle onnea ja rakkautta valitsemallesi tielle. Joku toivottavasti vielÀ nÀkee rakkauden silmissÀsi.
Neuvon antaisin: EthÀn kenenkÀÀn muun kanssa nyt epÀtoivoisena vÀkisin yritÀ, kyllÀ sen huomaa ja vaistoaa.
Inhosi? Hienosti tajuttu pÀin honkia.
Ei pidÀ sekoittaa rakkauden tunnetta rakkauteen. Rakkaudesta seuraa aina rakkaudellinen kohtelu. PelkkÀ tunne vailla sen ilmenemismuotoja on kuin tÀhdet ilman valoa.
Vierailija kirjoitti:
MitÀpÀ se sulle pÀtkÀÀkÀÀn kuulu mitÀ yritÀn tai olen yrittÀmÀttÀ? Ei ole sun pisneksiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Onpa kauhea syyllistÀvÀ viesti. TÀllaisia kun tulee pÀivittÀin, niin kyllÀ maailmasta kaikki valo hÀviÀÀ. Katoaa kaipaukset jo sivullisiltakin, ja varsinkin siltÀ kohteeltakin kaikki toivo.
Vierailija kirjoitti:
Terkut sille, joka ei ollut koskaan kaivattuni,
tiedĂ€thĂ€n mun olevan kyllin viisas kÀÀntÀÀkseni selkĂ€ni ihmiselle, joka ei rakkauttani pysty ottamaan vastaan. ĂlĂ€ siis murehdi tulevaisuudestani ja suhteistani. Osaan huolehtia itsestĂ€ni.
Toivon sulle pelkkÀÀ hyvÀÀ. Erityisesti toivon sulle kykyÀ kasvaa ihmisenÀ ja rehellisyyttÀ puutteillesi. Ilman muutosta itsessÀsi et löydÀ rakkautta, jota jokainen meistÀ tarvitsee ja ansaitsee. Pintapuolinen hedonismi ei pidemmÀn pÀÀlle riitÀ.
Bon voyage!
En mahda sulle mitÀÀn, oot mun silmĂ€karkki ollut jo vuosia. H đ A onneksi saan viettÀÀ sun kanssa aikaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkut sille, joka ei ollut koskaan kaivattuni,
tiedĂ€thĂ€n mun olevan kyllin viisas kÀÀntÀÀkseni selkĂ€ni ihmiselle, joka ei rakkauttani pysty ottamaan vastaan. ĂlĂ€ siis murehdi tulevaisuudestani ja suhteistani. Osaan huolehtia itsestĂ€ni.
Toivon sulle pelkkÀÀ hyvÀÀ. Erityisesti toivon sulle kykyÀ kasvaa ihmisenÀ ja rehellisyyttÀ puutteillesi. Ilman muutosta itsessÀsi et löydÀ rakkautta, jota jokainen meistÀ tarvitsee ja ansaitsee. Pintapuolinen hedonismi ei pidemmÀn pÀÀlle riitÀ.
Bon voyage!
Kovin katkeralta sinÀkin kuulostat.
MiltÀ tuntuu, kun tie nousee pystyyn ja pelkkiÀ peilejÀ on kaikkialla vastassa?
Vierailija kirjoitti:
MiltÀ tuntuu, kun tie nousee pystyyn ja pelkkiÀ peilejÀ on kaikkialla vastassa?
No, miltÀ?
The writings on the wall.