Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Lukeekohan PuppađŽ tĂ€tĂ€...
Vierailija kirjoitti:
Oikeutetuille tunteille tulisi antaa siunaus eikÀ painaa alas niiden vuoksi.
Jonna, tuo on viisautta ja lempeyttÀ. On epÀtervettÀ, ettÀ (mieli) ei saisi reagoida, kun sille on selviÀ syitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Totta, ei tunteilleen voi mitÀÀn, jos on sydÀn paikallaan. EikÀ tunteiden takia pitÀisi syytellÀ ketÀÀn vastuuttomuudesta tai jÀrjen puutteellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonna, tuo on viisautta ja lempeyttÀ. On epÀtervettÀ, ettÀ (mieli) ei saisi reagoida, kun sille on selviÀ syitÀ.
NÀin on. Fiksut ymmÀrtÀvÀt tilanteita ja tekevÀt sitÀ mielenterveystyötÀ osana elÀmÀÀnsÀ.
Ei tarvittu tuntureita, ei merta.
Simpukat vetÀytyvÀt entistÀ enemmÀn kuoreensa suojelemaan sitÀ sisintÀ helmeÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Simpukat vetÀytyvÀt entistÀ enemmÀn kuoreensa suojelemaan sitÀ sisintÀ helmeÀnsÀ.
Helmet kannattaa piilottaa. SillÀ tavalla niistÀ on eniten iloa. Simpukan helmi on muuten oikeasti arpikudosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PistÀn nyt toisen kommentin vielÀ tÀhÀn ettÀ reagointi on aina hyvÀ asia ja tilanteessa tulisi aina toimia tilanteen mukaan.
Se mikÀ on siis pahaa ja ikÀvÀÀ on ilkeys ja kiusaaminen.
En ajattele pahaa kenenkÀÀn psykooseista tai muistakaan sairauksista, kohtelen ihmistÀ aina kuten ihmistÀ kuuluu kohdella. IsÀni opetti kaikki nÀmÀ asiat.
TÀrkeÀ seikka on myös se ettÀ kun katsomme ulkopuolisen silmin ihmisten keskinÀistÀ elÀmÀÀ, emme aina ymmÀrrÀ mitÀ tapahtuu ja mihin kenellÀkin on oikeus. LisÀksi asioihin vaikuttaa meidÀt oma suhtautuminen ja se mahdollinen ilkeys, kateus, pahantahtoisuus yms.
Ei pitÀisi luottaa niin helposti ihmisiin, kun joskus kuitenkin tulee vastaan sellainen, joka ei luota minuun. Ensin antaa itsensÀ kokonaan, mutta sitÀ, mitÀ toinen sillÀ sitten tekee, ei voi ennustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtui molemminpuolinen mahdoton ihastuminen. TiedÀn ettÀ kumpikin varmasti ihastui ihannekuvaan toisesta, ja todellisuus olisi jotain muuta. Mutta se sielujen ja sydÀnten yhteys mikÀ löytyi oli oikeaa. Niin usein mietin voiko tuollaista tyyppiÀ ollakaan. Kaipaus on kova. Tilanteen mahdottomuus kuitenkin pakottaa unohtamaan.
MinÀ en ole esittÀnyt yhtÀÀn mitÀÀn. Olen ollut se, joka olen. Mulla ei ole mitÀÀn rooleja tai laskelmoivia strategioita.
đ€Š
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmet kannattaa piilottaa. SillÀ tavalla niistÀ on eniten iloa. Simpukan helmi on muuten oikeasti arpikudosta.
Ihana fakta :3 -Dandere
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillÀ ole muuta tekemistÀ, kun samat 5 mt-tapausta spÀmmÀÀ aamusta iltaan joka pÀivÀ?
MistĂ€ oletat, ettĂ€ samoja? Itse tulen vain satunnaisesti. Kiva kun ei sitĂ€kÀÀn voi tulla kun ehkĂ€ hĂ€n yhdistÀÀ heti muihin. đ€·đŒ
En jÀÀ nyt ketjuun keskustelemaan asioista edellisiÀ enempÀÀ. Olen huomannut ettÀ se ei ole yleisesti pidettyÀ, jossakin muualla sitten jatkossa. Toimitin jo aamulla pÀivÀn joulumusiikin. HyvÀÀ pÀivÀÀ kaikille tasapuolisesti. Jonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liekö kaivattuni tÀÀllÀ lainkaan, ja minÀ vain turhia höpöttelen. Sellainen tunne.
HyvÀ alku realismin tunnustamiseksi. Ainoa asia josta voi olla varma on se ettÀ viestin kirjoittaja on itse tÀÀllÀ. Muu on todennÀköisesti harhaa.
K
Voi olla faktaa sekÀ fantasiaa.
Faktaa kirjoittajalle. Lukijalle fantasiaa.
K
Ihana. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana fakta :3 -Dandere
Kumpi? JÀlkimmÀinenkö? Tuo piilottamiskommentti oli ironiaa. Minusta kahvikupeilla, joita ei kÀytetÀ kuin vasta silloin, kun presidentti tulee kylÀÀn, ovat turhia.
#881, #888, Jonna whuuevö.
Ei multa.
Eeehehee hehh33.
PeeÀs.
Terccuja erÀÀlle, faneille + Takulle.
Terkut kahvitauolta. Sulle.