Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Koskettelen sua
Kuin silkkiuikun laulu
Veneen airoja
Nyt lÀhtekÀÀmme lentoon
VÀrÀhtelyyn aaltojen
-Ihmisfoobikko LemmetÀrelle <3
Kaipaan sun lihaksikasta kroppaa đđ€©đ„
En halua elĂ€mÀÀ ilman sinuađą
Kaipaan sun ÀÀntĂ€s, ja hot puheita đđ€©
Vierailija kirjoitti:
Kaikki voi romahtaa koska tahansa. Jatkuva stressitila.
MitÀ meinaat avattuna?
Kaipaan niitĂ€ hetkiĂ€ autossa, sĂ€ngyssĂ€, kaikkialla đ€©đ
Olipa se viikonloppu. Introvertin kauhistus. Mutta ihania ihmisiÀ. KaivatullE monta halia ja yksi kasuaali pusu. Toiveissa nukahtaa tÀnÀÀn ennen kymmentÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun lihaksikasta kroppaa đđ€©đ„
Ohi.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sun ÀÀntĂ€s, ja hot puheita đđ€©
Hot puheet :DDDDDDDDd
Taas sait mut nauramaan! Itsekin kyllÀ arvostan ihastukseni hot-puheita, ei siinÀ. :)
PS. Tarkastusnumero 696 xD
Vierailija kirjoitti:
En halua elĂ€mÀÀ ilman sinuađą
MÀkÀÀn en haluaisi elÀÀ ilman kaivattua, vaikka niin tÀssÀ nyt on eletty jo vuosia. En muista, miten hÀnestÀ tulikin niin tÀrkeÀ. Jotenkin vaan kaivatun muotoinen palanen puuttuu mun elÀmÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MissÀ yhteydessÀ tapasit kaivattusi ensimmÀistÀ kertaa?
PÀivÀkodin joulujuhlassa.
Ai sÀ oot se l*ortto mikÀ vikittelee mun miestÀ. No miltÀ tuntuu, kun ei lÀhtenytkÀÀn sun mukaan?
Trolololololooooo Irmeli, nykypÀivÀnÀ varmaan kolmasosa pÀivÀkodin joulujuhlan iseistÀ on eronneita (luku kasvaa kouluikÀisillÀ)
Eri
Toi jepjepittelijĂ€, on ihan tosissaan, mut kerrankin se ei ole mun perĂ€ssĂ€ đ€Łđ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan niitĂ€ hetkiĂ€ autossa, sĂ€ngyssĂ€, kaikkialla đ€©đ
Lempi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sÀ oot se l*ortto mikÀ vikittelee mun miestÀ. No miltÀ tuntuu, kun ei lÀhtenytkÀÀn sun mukaan?
Trolololololooooo Irmeli, nykypÀivÀnÀ varmaan kolmasosa pÀivÀkodin joulujuhlan iseistÀ on eronneita (luku kasvaa kouluikÀisillÀ)
Eri
Toi jepjepittelijĂ€, on ihan tosissaan, mut kerrankin se ei ole mun perĂ€ssĂ€ đ€Łđ sivusta
Whaaaaat?! EihÀn kukaan voi olla niin alhaalla, ettÀ tosissaan kÀvisi tÀÀllÀ jostain miehestÀÀn mustasukkailemassa? :D Ei kai niin alhaisia olentoja ole olemassakaan??? Itsekunnioitus lentÀnyt ikkunasta ulos joskus kauan sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Tarkoitat, ettÀ todettu kelvottomaksi jo muutamassa vuodessa !
NĂ€hdÀÀn siellĂ€ pĂ€ivĂ€kodin joulujuhlassa taas đ odotan innolla đ€€đđ„”
Tulehan Maria nuoltavaksi. đ§Ą
En halua siirtyÀ seuraavaan ja seuraavaan. Ravata tapahtumissa, paikoissa, sovelluksissa... Tikusta asiaa, tikusta tulta.
Ei syty. Ei jaksa.
En enÀÀ, ihmisten virtaa.
TÀhÀn minÀ jÀÀn.
Joo sÀ saat kyllÀ tuon jÀmÀpalan parin vuoden pÀÀstÀ.
No tÀmÀkin justiinsa. Johtuu siitÀ ettÀ ei saa sanoa kenellekÀÀn mitÀÀn koska kaikki sattuu ja loukkaa. Olen aika etevÀ nÀissÀ manipulaatioissanne, eksÀnikin on aika kiero miesihminen joten minua ette pysty manipuloimaan.