Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Olisitpa hoiperrellut pimeÀssÀ luokseni.
TerveisiĂ€ Ainolleđ
Tunniste: Saab 900
Vierailija kirjoitti:
Huumorintajua tÀytyy olla, muuten kanssani ei pÀrjÀÀ kukaan.
Kappas vaan, minÀ minÀ minÀ innostui taas. MinÀ minÀ minÀ. Montako viestiÀ aattelit spÀmmiÀ itsees liittyen taas, koko loppuillan ?
Vierailija kirjoitti:
En pysty muuttumaan. NĂ€in se vain on.
Miten haluat muuttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon olet yrittÀnyt?
En kovinkaan paljon. Syy on se ettei tarvitse muuttua. Joillakin on kummallisia vaateita ja tykkÀÀn kÀyttÀÀ niitÀ itsekin niitÀ aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas vaan, minÀ minÀ minÀ innostui taas. MinÀ minÀ minÀ. Montako viestiÀ aattelit spÀmmiÀ itsees liittyen taas, koko loppuillan ?
Se on varmaan sitÀ HUUMORIA.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MissÀ yhteydessÀ tapasit kaivattusi ensimmÀistÀ kertaa?
PÀivÀkodin joulujuhlassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon olet yrittÀnyt?
En kovinkaan paljon. Syy on se ettei tarvitse muuttua. Joillakin on kummallisia vaateita ja tykkÀÀn kÀyttÀÀ niitÀ itsekin niitÀ aivoja.
Hupsista taas, siis tykkÀÀn kÀyttÀÀ itsekin niitÀ aivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin itsestÀni kerron tÀllÀ tavalla, yleensÀ keskustelen asioista.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: MissÀ yhteydessÀ tapasit kaivattusi ensimmÀistÀ kertaa?
Työpaikallaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten haluat muuttua?
En minÀ itse halua muuttua, olen ihan hyvÀ omana itsenÀni vain. Toiveet muuttumisesta ovat sitten olleet muilta jotka eivÀt ole minua hyvÀksyneet tÀllÀisenÀ ihmisenÀ.
LÀhetÀn varmaan liikaa viestejÀ sinulle. Mutta rakastan niin, ettÀ en pysty olla kirjoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan sitÀ HUUMORIA.
Faktojakin vielÀ. Huumorini on kyllÀ kuivaa joten kai nÀmÀ siitÀkin menevÀt.
VÀhÀn tarttui Emily Dickinsonin ÀllistyttÀvÀn kaunis kielikuvallisuus muhun, kun luin kÀÀnnösrunoja. Runous herÀttÀÀ minut eloon ja vie matkalle jonnekin, missÀ en ole vielÀ vieraillut. En halua enÀÀ pelata videopelejÀ. Ajanhukkaa jÀlkimmÀinen on minun kohdalla. En koskaan ollut omimmillaan niiden parissa.
-Ihmisfoobikko
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua. Taas tuntuu, ettÀ olet tuhansien mailien pÀÀssÀ, tuntemattomien teiden takana ja tyystin tavoittamattomissa.
200 mailin ja mutkien takana. Haikailen sinne, kun nÀen ikkunasta kaukana autojen valot menossa siihen suuntaan. Tuli mieleen maili-kappale ja siinÀ: to be free.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten haluat muuttua?
En minÀ itse halua muuttua, olen ihan hyvÀ omana itsenÀni vain. Toiveet muuttumisesta ovat sitten olleet muilta jotka eivÀt ole minua hyvÀksyneet tÀllÀisenÀ ihmisenÀ.
Joskus olisi ihan syytÀkin tarkastella omia kÀyttÀytymistapojaan.
MitÀköhÀn kaivatulle mahtaa kuulua? TÀtÀkin on ihan hölmö pohtia, mut minkÀs teet, kun kaivattu on koko ajan mielessÀ.
Kaikki voi romahtaa koska tahansa. Jatkuva stressitila.
Ai missÀ tapasin hÀnet? No paikassa, jossa oli kaikki aikalailla tÀydellistÀ ja ihanaa silloin. Muutenkin aika tÀydellinen vuorokausi kaikkinensa. Kaikki tÀhdet kohdallaan, lempiasioita ja vidun ihanaa.