Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivatulla on söpöt pyjamapöksyt. 𧥠(voisin riisua ne)
Ei minultađ
Ei niin se oli minulta. Miksi ilmoittelet toisten viesteihin??
Vierailija kirjoitti:
Miks tÀÀltÀ poistuu ihan hirveesti viestejÀ?
Haukkumiset, ilkeilyt ja muut otsikon alle kuulumattomat viestit poistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnellista loppuelÀmÀÀ puolisosi kanssa. EthÀn sÀ musta varmaan vÀlittÀnytkÀÀn.
Ei se ole onnellista siltÀ osin. Mutta Àitileijona uhraa itsensÀ. EhkÀ on isÀleijoniakin. Sivusta.
miksi olla suhteessa jos siinÀ on paha olla? Turha nyt selittÀÀ millÀÀn lapsilla jne. Kai lapsetkin mieluummin ottaisivat onnelliset vanhemmat vaikka se tarkoittaisi vanhempien eroa
Olga Temosen hautajaisista lukiessa tuli mieleen, ettÀ hÀn oli tÀysin pÀinvastainen kuin nettipalstojen porukka. ItsellÀnikin kuoli tÀnÀ vuonna yksi lÀheinen jolla oli ihanat hautajaiset, ja hÀnkin oli sellainen, ettei nettipalstoilla olisi viihtynyt.
EttÀ mitÀhÀn minÀ tÀÀllÀ teen sitÀkÀÀn vÀhÀÀ mitÀ kÀyn, ja pitÀisikö pyrkiÀ parempaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja aika monet ihan asiallisetkin viestit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vÀlillÀ kyllÀ lÀhtee ne asialliset vastaukset ilkeisiin viesteihin ja se perseily jÀtetÀÀn. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole onnellista siltÀ osin. Mutta Àitileijona uhraa itsensÀ. EhkÀ on isÀleijoniakin. Sivusta.
miksi olla suhteessa jos siinÀ on paha olla? Turha nyt selittÀÀ millÀÀn lapsilla jne. Kai lapsetkin mieluummin ottaisivat onnelliset vanhemmat vaikka se tarkoittaisi vanhempien eroa
Fiksut ihmiset hoitaa sitÀ suhdetta, jossa on pÀÀtetty perustaa perhe. Ei sitÀ pidÀ pÀÀstÀÀ sellaiselle mallille, jossa on "paha olla".
Kaipaan jÀmÀkkÀÀ miestÀ joka vain tulisi ja ilmoittaisi minulle ettÀ olen hÀnen.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan jÀmÀkkÀÀ miestÀ joka vain tulisi ja ilmoittaisi minulle ettÀ olen hÀnen.
MÀ en. PidÀn vÀlimalleista. Eli ei saalistajaa eikÀ perÀssÀ vedettÀvÀÀ minulle, vaan sopivasti aktiivinen vÀlimalli. PienestÀ mystisyydestÀ plussaa, eli tulee mieluummin sivusta hiipien, kuin jÀmÀkÀsti ilmoitellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vÀlillÀ kyllÀ lÀhtee ne asialliset vastaukset ilkeisiin viesteihin ja se perseily jÀtetÀÀn. Sivusta
TÀmÀn olen huomannut kanssa
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo elÀmÀÀ taaksepÀin nÀkee sen merkityksen tulevaisuuden suhteen. Onko oletettava paha ollutkin vain todellinen onnenpotku? MikÀ merkitys oli millÀkin tapahtumalla. Jos me olemme tulevaisuudessa me se toteutuu. Jos olit vain kohtaaminen ja suuri merkitys ehkÀ molemmille sillÀ oli tarkoituksensa. Tulevaisuus voi olla jo olemassa ja vain kuljemme sitÀ kohti omaa polkuamme.
PitÀisitkö pohdintojani ÀlyttöminÀ ja minua... noh, jÀtÀn sanomatta.
Luin juuri ennen ketjuun astumista Facebookista Love from Anahatan uusimman julkaisun joka kÀsitteli samaa aihetta. Kurkkaapas sinne jos saisit itsellesi sieltÀ jotakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue otsikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksut ihmiset hoitaa sitÀ suhdetta, jossa on pÀÀtetty perustaa perhe. Ei sitÀ pidÀ pÀÀstÀÀ sellaiselle mallille, jossa on "paha olla".
ĂlĂ€ viitsi. Se on elĂ€mÀÀ sekin ettĂ€ joskus ei vaan hommat toimi ja tulee ero.
mua vÀhÀ pelottaa
keskellÀ yötÀ tapitat mua
mua vÀhÀ pelottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poista myös sen yhden v*jakin lauseen pituiset aloitukset. Mm -mitÀ ajattelet ? -En tiedÀ mitÀ tÀmÀ on. - olet vaiennut - miks hylkÀsit mut. - en jaksa tÀtÀ enÀÀ. - pÀlÀ pÀlÀ pÀÀ
Miksi sua toisten terveiset harmittaa? PitÀisikö joku romaani tÀnne kirjoittaa kun sinua harmittaa lyhyet terveiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlkÀÀ vastatko tai peukuttako asiattomuuksiin, liputtakaa ne ja jĂ€ttĂ€kÀÀ hiljaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olga Temosen hautajaisista lukiessa tuli mieleen, ettÀ hÀn oli tÀysin pÀinvastainen kuin nettipalstojen porukka. ItsellÀnikin kuoli tÀnÀ vuonna yksi lÀheinen jolla oli ihanat hautajaiset, ja hÀnkin oli sellainen, ettei nettipalstoilla olisi viihtynyt.
EttÀ mitÀhÀn minÀ tÀÀllÀ teen sitÀkÀÀn vÀhÀÀ mitÀ kÀyn, ja pitÀisikö pyrkiÀ parempaan?
Ole ihan rauhassa olga tai kuka tahansa. HĂ€ivy muualle jos et osaa lukea otsikkoa.
Anna toisen kaivata Olgaa jos hÀntÀ kaipaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ĂlĂ€ viitsi. Se on elĂ€mÀÀ sekin ettĂ€ joskus ei vaan hommat toimi ja tulee ero.
"Joskus" varmaan joo, mutta nÀmÀ "joskus"-tilanteet ovat nykyÀÀn niin yleisiÀ, ettÀ kyllÀ se kertoo vain ihmisten huonoudesta.