Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mulla jo neljÀ viikkoa ilman yhdyntöjÀ. KÀttÀ on ollut pakko kÀyttÀÀ. NÀin kuivaa ei ole ollut elÀessÀni kuin viimeksi avioliiton loppupuolella.
Mulla monta vuotta jo. Jos olisin nainen niin immenkalvo olisi kasvanut jo takaisin
Kaikki minussa huutaa sinua kokoajan. Miten tÀstÀ voi selvitÀ??
Et halua juosta perÀssÀ etkÀ anna toisen tulla luo. Sanon, notta soon selekein niin.
Vierailija kirjoitti:
Paneminen voi auttaa.
Meri on hiljainen, vÀhÀn kun kaipuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mulla jo neljÀ viikkoa ilman yhdyntöjÀ. KÀttÀ on ollut pakko kÀyttÀÀ. NÀin kuivaa ei ole ollut elÀessÀni kuin viimeksi avioliiton loppupuolella.
Mulla monta vuotta jo. Jos olisin nainen niin immenkalvo olisi kasvanut jo takaisin
Mulla 32 vuotta. NeitsyeenÀ , vihattuna, estyneenÀ kommunistina hautaan.
Babe we can take it REAL slow
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paneminen voi auttaa.
Cunninglingus
Taidan olla sun naapurissa tÀllÀ hetkellÀ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkÀ noin ilmaisisi, mutta meitÀhÀn tÀÀllÀ riittÀÀ. sivu
Vierailija kirjoitti:
Naisen?
Vierailija kirjoitti:
Hei, ikÀvÀ on.
VÀlillÀ muistuu mieleen, mutta hÀn ei enÀÀ muista. SiinÀ mielessÀ helpompi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaukseni on jÀrjetön tunne.
PÀinvastoin, ihastuminen, rakastuminen ja kaipaus ovat evoluution nÀkökulmasta mitÀ jÀrkevimpiÀ tunteita. Niiden ansiosta suku jatkuu. Ilman pientÀ rakkauspsykoosia kukaan ei suostuisi sellaiseen hulluun ja totaaliseen projektiin, mitÀ jÀlkelÀisten kasvattaminen tarkoittaa.
No ei se jÀlkelÀisten kasvattaminen noin iso juttu ole, kuin kaltaisesi (massatyypit) nykyÀÀn maalailee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen?
Juu, laaksossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosto tulee olemaan suloinen đ.
...?!
Yksi tökerö aikaisempi viesti oli ainakin jokin kÀsittÀmÀtön kosto minulle. Toivottavasti jo poistettu. NÀin siinÀ kÀy, kun ihastuu, ei kannata. Takkiin tulee ja kovaa. KierrÀn koko paikkakunnan tÀstÀ lÀhtien kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Kato sillai vÀhÀn vinosti pokalla sekunnin verran. Eikun hmm, jospa ottaisit puheeksi. :0
Aika kitata kombuchaa tĂ€n dandere-kommarin đŠ
HĂ€?