Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
MinÀ ja lasteni isÀÀ ei haudata samaan hautaan. Kaikki tÀytyy ajatella uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đŠđ§Ąđ€ŽđŒ
Onko toinen nÀistÀ osapuolista mies?
On.
Oon miettinyt sua kaikki nÀmÀ vuodet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alennuin siihen. Menin ruikuttamaan suomi24:seen limaisten Àijien sekaan.
MitÀ ruikutit?
KetÀ ruikutit
On epÀtodellista olla kuin ei mitÀÀn ihmisten kanssa, kun tietÀÀ, ettÀ kaikki muuttuu, eikÀ keskustelukumppaneilla ole harmainta aavistusta siitÀ. EihÀn se heihin vaikuta, mutta tulee jÀrkyttÀmÀÀn.
Noh en aio juosta perÀssÀsi.
MiehenÀ kaipaan Tipua. Olisipa omani.
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen naisena kaivannut mun tipua. On siitÀ aikaa. Olen kÀyttÀnyt myös irl samaa sanaa kuten moni muukin. Liittyy olennaisesti hÀneen.
Alma? Laulaja. Keltaiset hiukset ja nn.
Vierailija kirjoitti:
Noh en aio juosta perÀssÀsi.
Kenen? PitÀÀkö sitten sinun perÀssÀ juosta? Tuleeko siitÀ tulosta?
Kiitos. TerveisiÀ vaan sinnekin. Voi hyvin ja tule onnelliseksi. Moi moi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ olen naisena kaivannut mun tipua. On siitÀ aikaa. Olen kÀyttÀnyt myös irl samaa sanaa kuten moni muukin. Liittyy olennaisesti hÀneen.
Alma? Laulaja. Keltaiset hiukset ja nn.
Ei julkkis. Keltainen on lÀsnÀ hÀnet tavatessa.
Jotkut on vaan niin viehkeitÀ ettei heitÀ unohda koskaan. t. mies
Vierailija kirjoitti:
MÀ oon ollu monta vuotta sinkkuna. Nyt tosissani mietin, ettÀ mitÀ jÀrkeÀ on kaivata jotain mikÀ ei etene melkein mitenkÀÀn ja on epÀvarmaa? Saishan tÀssÀ seuraa muualtakin.
TÀÀllÀ sama, miettimÀÀn laittaa, vuodet hukkaantuu naista odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
T = Tero ainaki minun viesteissÀ
T = T** nainen, mun viesteissÀ
Vierailija kirjoitti:
Olin Àsken siellÀ missÀ nÀhtiin edelliskerralla
MĂ€ olin siellĂ€ jo aamusta. HerĂ€sin kuudelta, koska miksipĂ€ ei vapaapĂ€ivĂ€nĂ€. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimeentulotukea tuleekin 44e vĂ€hemmĂ€n đ„ł siinĂ€ menikin sitten se jouluun varaamani 21e ja yhteen lÀÀkkeeseen pitÀÀ lainata jos jollain on. Tammikuulle sitten valmiina velkaa saman verran, kun muuten olisi jÀÀnyt ylimÀÀrĂ€istĂ€ 51e. HyvÀÀ joulua!
Ei kannattais ryssiÀ asioita tuohon pisteeseen.
Ei pidÀ sokeasti ajatella ettÀ kyse olisi asioiden ryssimisestÀ
Katsohan Se Bostonin Stalker. Hieman hytkyin muutamissa kohdissa. EttĂ€ joku joutuu kolmipyörĂ€isillĂ€ ajelee tyhjentÀÀ pysĂ€köintimittareita. Ja joku pesee kĂ€tensĂ€ pytyssĂ€. EttĂ€ semmoista đ€đ€«
Miksi horisette kailenlaista negaa tuntemattomille lauantai-iltana? Jos inhoatte noin paljon KAIPAUKSENNE kohdetta, voitte kai sellaisen suoraankin sanoa??
ĂimĂ€nkĂ€kenĂ€