Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1933)
Haluan joululahjaksi raittiin ja reippaan miehen. LĂ€mpöiset sukatkin olisi kivat. Kiitos đ
Vierailija kirjoitti:
Mun ajoitus meni tÀysin metsÀÀn, myönnÀn sen, mutten saa tehtyÀ tekemÀttömÀksi, enkÀ usko ettÀ sen kaiken anteeksipyytely ainakaan auttaa asiaa, joten aion kohdata sut ammattimaisesti ja ylpeydellÀ. Vaikka sisÀllÀni tapahtuisi mitÀ.
đ
Vierailija kirjoitti:
Rakastan etÀÀltÀ, kunnes sydÀn sammuu.
Kaunokirjoitan tÀmÀn nahkarannekkeeseeni. SiinÀ on vielÀ lyhyen lauseen verran tilaa. Niin, siinÀ on jo ennestÀÀn pari lausetta vuosien ajalta, kuin tatuointeja ja tÀstÀ tuli juuri yksi pysyvÀislause siihen lisÀÀ rinnalleni. Kiitos sinulle, kuka oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluan joululahjaksi raittiin ja reippaan miehen. LĂ€mpöiset sukatkin olisi kivat. Kiitos đ
Mulle riittÀis se ettÀ kaivatulla on asiat hyvin.
sivu, n
Oon raitis ja valikoivasti reipas ja voin ostaa sukat
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu ei olisi sÀngyssÀni kuollut lahna vaan elÀvÀ kalat.
MĂ€ voisin kutea yhden kauriin kanssa...
Olipas taas pÀivÀ yllÀttÀviÀ kÀÀnteitÀ, huoh. ja pitÀÀ vielÀ kouluhomma tehdÀ tÀlle illalle.
Vierailija kirjoitti:
En taida koskaan saada selville lopullista totuutta sinusta, on pakko tyytyÀ siihen, mitÀ ilmoitit vihapÀissÀsi. Liian kauan harhailua on liian kauan.
Kuinka kauan?
ĂitĂ€, kauniita unia! đ§Ąđ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taida koskaan saada selville lopullista totuutta sinusta, on pakko tyytyÀ siihen, mitÀ ilmoitit vihapÀissÀsi. Liian kauan harhailua on liian kauan.
Nii. Se on semmosta.
Voisko olla vetelÀmpÀÀ? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus ei kannata.
Ei niin, live kannattaa ja sopiva seura đ
Olisivat voineet olla sanojani, mutta eivÀtpÀ olleet. VÀhÀn samoilla linjoilla olen kuitenkin. Huomiseen.
IkÀvÀ. Raskas olo. Olet rakas.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Saat jotenkin kaikki terÀvÀt sÀröt esiin. En halua satuttaa sua.
Jos kerrot missĂ€ asut niin tuun ruikuttaan sun ovelle. đ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit multa.
En enÀÀ mitÀÀn. Sullahan on se uus.
Sama mulla.
Sivusta