Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1934)
Vierailija kirjoitti:
Haluan joululahjaksi raittiin ja reippaan miehen. LĂ€mpöiset sukatkin olisi kivat. Kiitos đ
Laitoin minÀkin universumille tilaukseen kivan tupakoimattoman ja raittiin viikonloppumiehen. MielellÀÀn sellainen joka tykkÀÀ vÀhÀn homssuisista naisista.
Kaivatun rakkaus sopis mulle loistavasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus ei kannata.
Ei niin, live kannattaa ja sopiva seura đ
Ja tÀÀllĂ€ sitĂ€ hehkutat đ
Sama, live seura ehdottomasti, silti tÀÀllĂ€ kĂ€yn, ei kai tuossa nyt mitÀÀn ihmeellistĂ€ ole đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan joululahjaksi raittiin ja reippaan miehen. LĂ€mpöiset sukatkin olisi kivat. Kiitos đ
MinkÀ vÀriset sukat?
VĂ€rillĂ€ ei ole vĂ€liĂ€. RiittÀÀ, kun ovat lĂ€mpöisetđ
Kaikkea ongelmajÀtettÀ ei pidÀ mennÀ sorkkimaan.
Huomenna on luvassa, kaikenlaista, keimailua đ€Łđ
HyvÀÀ yötÀ ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin minÀkin universumille tilaukseen kivan tupakoimattoman ja raittiin viikonloppumiehen. MielellÀÀn sellainen joka tykkÀÀ vÀhÀn homssuisista naisista.
Onnea myös sinulle. Toiveilla on tapana toteutua. Minulle ei riitÀ vain viikonloppu mies. Tupakoida saa. Itse en tupakoi. Se voisi arvostaa naista, joka pitÀÀ itsestÀÀn huolta kaikella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ongelmajÀtettÀ ei pidÀ mennÀ sorkkimaan.
Siksi minut kannattaakin jĂ€ttÀÀ rauhaan. đ€Ș
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit multa.
YmmÀrrystÀ, myötÀtuntoa, ystÀvyyttÀ ja rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlil tÀytyy vaan saada sun huomio
Miten aattelit sen tehdÀ
Tarkoitin viestintÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit multa.
YmmÀrrystÀ, myötÀtuntoa, ystÀvyyttÀ ja rakkautta.
Sopii
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit multa.
Rakkautta.
MÀ olin rohkea. EnpÀ ole enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VÀlil tÀytyy vaan saada sun huomio
Miten aattelit sen tehdÀ
Tarkoitin viestintÀÀ
Huomasin
Vierailija kirjoitti:
MitÀ haluaisit multa.
Se halaus, jota oon odottanut, mutta se saattais muuttaa jotain, enkÀ tiiÀ vielÀ mitÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea myös sinulle. Toiveilla on tapana toteutua. Minulle ei riitÀ vain viikonloppu mies. Tupakoida saa. Itse en tupakoi. Se voisi arvostaa naista, joka pitÀÀ itsestÀÀn huolta kaikella tavalla.
Oi, sinÀ olet suvaitsevainen! Mulle tulisi tunne, ettÀ suutelen tuhkakuppia. KyllÀ minÀkin pidÀn itsestÀni huolta. Urheilen ja syön terveellisesti, mutta en jaksa meikata kuin harvoin. Miehen pitÀisi sillÀ tavalla olla hyvÀllÀ itsetunnolla varustettu, ettÀ kehtaa liikkua ihan taviksen kanssa. Minusta ei saa kukaan muutettua mitÀÀn muovinukkea mitÀ esitellÀ kavereille.
Aleksanderille pieni pusu iltaan