Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
ĂlkÀÀ vĂ€littĂ€kö trollista, haluaa kiihtymystĂ€ ja huomiota, on varmaan saanut kyselemĂ€llĂ€ kriittisen massan matskua ja nyt viikonlopun kunniaksi takaisin syöttÀÀ kĂ€sittelemÀÀnsĂ€ materiaalia meille "kaipausdraamana". ĂlkÀÀ ottako itseenne, ei ne jutut ole kenellekÀÀn, ihan draamaa vain draaman vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai ettÀ, hyvÀ pÀivÀ olla minÀ. Puhdas.
Kovin puhdas pulmunen et kyllĂ€ ole đ
Dandereape_Tanka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder
SieltÀ mut löytÀÀ ja se on ainut paikka, josta kaivattuni voisin edes kohdata. Muutama kultatykkÀys on profiilillani. Etsin kuumeisesti sieltÀ omaa rakkauttani. Kaikki muut naiset ovat ei-kiinnostavia hÀneen verrattuna. TÀÀ on syy epÀtoivolleni, ettÀ jos hÀn ei oo siellÀ, niin miten ihmeessÀ löydÀmme toisemme enÀÀ? :'(
Exactly. Tinder tms.
On ÀlyÀ ja on tunneÀlyÀ. JÀlkimmÀinen on tÀrkeÀmpÀÀ suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ haluan sinua enemmÀn kuin osasin kuvitellakaan. Toivon ettÀ sinÀkin minua mies.
Haluan ja rakastan sinua nainen.
En halua olla enÀÀ sun kindermunas.
Kana.
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ vÀriset silmÀt ja hiukset kaivatullasi on?
VihreĂ€t ja niin lyhyet hiukset etten tiedĂ€ vĂ€riĂ€. Parta on kaksivĂ€rinen đ„°
Vierailija kirjoitti:
Niin. KyllÀ sitÀkin löytyy mutta kun ei voi avoimesti nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai ettÀ, hyvÀ pÀivÀ olla minÀ. Puhdas.
Kovin puhdas pulmunen et kyllĂ€ ole đ
No en minÀ nyt ihan niin kiltti tyttö kuitenkaan ole. Raskas työ vaatii raskaat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. KyllÀ sitÀkin löytyy mutta kun ei voi avoimesti nÀyttÀÀ.
Et nÀemmÀ tiedÀ mitÀ tunneÀly tarkoittaa.
Miksi nÀytit keskaria? Sille on varmaan erittÀin hyvÀ selitys, koska sellainen ei ole aikuisen kÀytöstÀ.
Paras oppi elÀmÀssÀ on olla nöyrÀ ja utelias.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nÀytit keskaria? Sille on varmaan erittÀin hyvÀ selitys, koska sellainen ei ole aikuisen kÀytöstÀ.
Irl?
Vierailija kirjoitti:
ĂitĂ€ ja viikonloppuja!
ĂitĂ€. NĂ€hdÀÀn huomenna ohimennen.
Olen aina uskonut, ettÀ joskus kohtaan sen oikean. Tein vÀÀriÀ valintoja mutta nyt tiedÀn ettÀ olin oikeassa kaikesta romanttishömppÀisyysepÀilyksestÀni huolimatta.
En voi kertoa tÀÀllÀ tai missÀÀn mikÀ aidosti rasauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen vakavasti sitÀ mieltÀ ettÀ ÀlyÀkÀÀn ei kannata unohtaa teidÀn kanssanne, muuten on pian pulassa.
Olit tÀnÀÀn vÀhÀn tylsistyneen oloinen. Meinasin jo ottaa muutaman tanssiaskeleen sun edessÀ, mutta estot pisti vastaan.
Kauniita unia : )
Mua ei taas tÀllaiset vastaukset kiinnosta. Jos kysyn niin saa vastata, muuten ei.