Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sinua enÀÀ.
Voitko laittaa etunimen, niin voi ehkÀ auttaa pÀÀsemÀÀn pois tÀltÀ palstalta. Ole kiltti.
EiköhĂ€n tuo joku laita tĂ€mĂ€n aina sopivin vĂ€liajoin ihan vaan hĂ€mmentÀÀkseen herkkiĂ€ ihmisiĂ€.ĂlĂ€ vĂ€litĂ€.sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Sulla ei ole hÀtÀÀ. Oot vahva, osaava ihminen, joka on saanut elÀmÀssÀ aikaan vaikka mitÀ. Et ehkÀ usko sitÀ, mutta olet korvaamaton. Luotan tunteisiin, usko rakkauteen, anna itsellesi mahdollisuus olla heikko. IhmeitÀ tapahtuu sulle kohta.
En minĂ€ ole đ vÀÀrĂ€ puu...
Vierailija kirjoitti:
tiedÀn et oot tÀÀllÀ
Jees, just tulin kÀymÀÀn, korkki kiinni nyt, vastauksiako haluat
MinÀ haluan sinua enemmÀn kuin osasin kuvitellakaan. Toivon ettÀ sinÀkin minua mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder
Ei tee mieli TinderiÀ, eikÀ KinderiÀ.
Hah voisin sanoa tuon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tÀnne. MinÀ haluan tietÀÀ kuka olet ja minne me kuljetaan.
Kivinen kirja
Juurikin se.
Kirja on parempi kuin polku.
Vanha kirja pÀihittÀÀ nykypaskan, voidapa asua korttelikaupungissa jossa parin kulman pÀÀssÀ on ruokakauppa, divari ja elokuvateatteri. Ja kortteeri jossa putkiratio ja kissa. Lenkkimaasto likellÀ ja lampia lÀhellÀ. Siskot asuis lÀhellÀ ja nuorina kuolleien vanhempain hauat lÀhellÀ nekin.
Vierailija kirjoitti:
Suloinen hymysi, nauravat silmÀsi. Empaattinen katseesi. Kaikki ilmeesi ja eleesi. Teit lopullisesti lÀhtemÀttömÀn vaikutuksen. En vielÀ ÀÀneen myöntÀisi, mutta olen pahasti lankeamassa. TiedÀn sen jo.
TÀn tÀytyy olla minulle. Nn
VÀÀrÀ seurahuone. Se oikea poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mene sanomaan se haluttomuutesi sille kenelle se kuuluu tietÀÀ.
No eiköhÀn hÀn tule sen huomaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Sitten meitÀ on kaksi.
3 ainakin. HyvÀÀ iltaa kollegat đ
Voi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sinua enÀÀ.
Voitko laittaa etunimen, niin voi ehkÀ auttaa pÀÀsemÀÀn pois tÀltÀ palstalta. Ole kiltti.
EiköhĂ€n tuo joku laita tĂ€mĂ€n aina sopivin vĂ€liajoin ihan vaan hĂ€mmentÀÀkseen herkkiĂ€ ihmisiĂ€.ĂlĂ€ vĂ€litĂ€.sivu
Ei, vaan postaa erÀÀlle, luitko aamun viestit sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sinua enÀÀ.
Puhuit sellaisia asioita, jotka saivat tunteeni viilenemÀÀn, ja ehkÀ tulen jÀrkiini.
Milloin?
Vierailija kirjoitti:
Tinder
En oo TinderissÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tiedÀn et oot tÀÀllÀ
niin oon mustukka
đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua sinua enÀÀ.
Se oli ihan tarkoitettu henkilölle jonka perÀÀn olen tÀÀllÀkin haikaillut.
Ai ettÀ, hyvÀ pÀivÀ olla minÀ. Puhdas.
Hei hei nyt. Jatketaan todellisessa elĂ€mĂ€ssĂ€. đ
Ois kyllÀ kiva jos sanoisit suoraan jos et. Edes yhteisten vuosien tÀhden. Oot ollut mulle tÀrkeÀ, mutta haluaisin kuulla sen nyt nimellÀ. Usko vaan ettÀ se auttaa mua pÀÀsemÀÀn irti ja eteenpÀin. KyllÀ se tulee kirpaisemaan, mutta pÀrjÀÀn kyllÀ. Oot silti mulle tÀrkeÀ, mutta saisin liekin sammutettua.
Vastasin tuossa pari viestiÀ ylempÀnÀ.