Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
MÀ en ole hyvÀ ihminen.
En mÀkÀÀn. Mut eiköhÀn tÀÀ tÀstÀ.
Let's go. đ
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli muutama viesti sitÀ luokkaa, ettÀ sydÀn meinas ottaa hatkat.
mitkÀ?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jumalan valittu.
Sama.
Toteutuksessa on vain pieni ongelma.
Joo tÀÀllÀ ne jumalan valitit lorvii mammapalstalla
Vituiks meni mutta hyvÀ et selvis tÀmÀkin asia ennen kuin mitÀÀn ehti kunnolla edes alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn et tunnistat mut tÀÀltÀ
PitÀÀ valitettavasti paikkansa.
Et sinÀ kaikkea tiedÀ. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli muutama viesti sitÀ luokkaa, ettÀ sydÀn meinas ottaa hatkat.
HyviÀ vai huonoja viestejÀ?
TylyjÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytÀÀ, ettÀ Jumala todistaa itsensÀ jotenkin. Sitten vaan odottelet ihmettÀ.
Ihmeet eivÀt tipu taivaalta, kuin Manulle illallinen. Nekin vaatii työtÀ
Ei pidĂ€ paikkaansa, melkein pĂ€invastoin, mutta jatka đž. Sivusta "ihmeitĂ€" kokenut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. MÀ en pidÀ ihmisiÀ tai masilmaa ihanina mutta kyllÀ silti pyrin kÀyttÀytymÀÀn hyvin muita kohtaan.
*maailmaa
KyllÀ mÀkin yritÀn. Mut samanaikaisesti saattaa sisÀllÀ kiehua, mulla nousee viha aika nopeasti, ikÀvÀ kyllÀ.
Kerroin susta pienessÀ hiprakassa mun eksÀlle. Ei ollut hyvÀ idea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jumalan valittu.
Sama.
Kuten sinÀ!
Oon syöny joulukalenterista jo neljÀn luukun sisÀllön, mua ei ole luotu noudattamaan sÀÀntöjÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jumalan valittu.
Sama.
Kuten sinÀ!
En olekaan sanonut olevani jumalan valittu. Ihan tavallinen lorvija olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. MÀ en pidÀ ihmisiÀ tai masilmaa ihanina mutta kyllÀ silti pyrin kÀyttÀytymÀÀn hyvin muita kohtaan.
*maailmaa
KyllÀ mÀkin yritÀn. Mut samanaikaisesti saattaa sisÀllÀ kiehua, mulla nousee viha aika nopeasti, ikÀvÀ kyllÀ.
Niin mullakin. PitÀÀ vaan hillitÀ itsensÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en ole hyvÀ ihminen.
Se on sun oma pÀÀtös millainen olet.
Ei ole. Liittyy temperamenttipiirteisiin, elÀmÀnkokemuksiin. On helpompaa olla hyvÀ ihminen jos ei ole kokenut mitÀÀn pahaa ja vÀÀrÀÀ.
Ensin pitÀÀ opetella itkemÀÀn paha mieli pois suuttumuksen ja erityisesti vihan sijasta. Sen jÀlkeen voi olla hyvÀ vaikka kokisi ilkeitÀ sanoja tai tekoja. Usko Jumalaan auttaa.
Sivusta
Trevligt veckoslut fru speciallĂ€rare đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en ole hyvÀ ihminen.
Se on sun oma pÀÀtös millainen olet.
Ei ole. Liittyy temperamenttipiirteisiin, elÀmÀnkokemuksiin. On helpompaa olla hyvÀ ihminen jos ei ole kokenut mitÀÀn pahaa ja vÀÀrÀÀ.
Ensin pitÀÀ opetella itkemÀÀn paha mieli pois suuttumuksen ja erityisesti vihan sijasta. Sen jÀlkeen voi olla hyvÀ vaikka kokisi ilkeitÀ sanoja tai tekoja. Usko Jumalaan auttaa.
Sivusta
Miksi mÀ itkisin jos tunnen suuttumusta. SitÀ paitsi raamatussakin sanotaan "suuttukaa, mutta ÀlkÀÀ tehkö syntiÀ". Suuttuminen ei siis kai ole vÀÀrin sinÀnsÀ. Jeesuskin kaatoi rahanvaihtajien pöydÀt, minkÀ voisi tulkita aggressiivisena tekona.
Vierailija kirjoitti:
En mÀ olekaan yleensÀ mulggu. Mutta toisinaan tekis mieli olla, enkÀ pysty aina hillitsemÀÀn itseÀni. Siksi en pidÀ itseÀni hyvÀnÀ ihmisenÀ. Joistakin ihmisistÀ suorastaan sÀteilee sellanen tasainen hyvÀntahtoisuus ja maailman syleily ja ihmiset on ihania asenne.
MinkÀ ikÀinen olet?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Oon syöny joulukalenterista jo neljÀn luukun sisÀllön, mua ei ole luotu noudattamaan sÀÀntöjÀ
HyvÀ. SiinÀ tapauksessa voit varmaan lÀhestyÀ kaivattuasikin vaikka se olisi vastoin sÀÀntöjÀ ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mÀ olekaan yleensÀ mulggu. Mutta toisinaan tekis mieli olla, enkÀ pysty aina hillitsemÀÀn itseÀni. Siksi en pidÀ itseÀni hyvÀnÀ ihmisenÀ. Joistakin ihmisistÀ suorastaan sÀteilee sellanen tasainen hyvÀntahtoisuus ja maailman syleily ja ihmiset on ihania asenne.
MinkÀ ikÀinen olet?
Sivusta
Sen ikÀinen, ettÀ lÀÀketieteen nÀkökulmasta persoona on jo vakiintunut.
*maailmaa