Vaihdoin renkaat autoon ihan itse. Ylpeä olen itsestäni kyllä.
Juu,en ole autoa tarvinnut muutamaan viikkoon, Huomenna tarvitsen. Enkä voinut enää rengasliikkeeseen ajaa.
Ekaa kertaa siis vaihdoin. Aikaa meni kyllä,mutta onnistui. Naapurin mies kävi kyllä kysymässä tarvinko apua. En enää siinä vaiheessa kun kolme jo olin vaihtanut. n36
Kommentit (13)
Hyvä! Muista tarkistaa rengaspaineet.
Onneksi olkoon mahtavasta suorituksesta!!!
Söpöä. Aikainen nainen on ylpeä, kun saa tehtyä teinien hommat. Onko tämä samaa luokkaa sen kanssa, kun mies on ylpeä, kun saa lapsen vaipan vaihdettua?
Vierailija kirjoitti:
Söpöä. Aikainen nainen on ylpeä, kun saa tehtyä teinien hommat. Onko tämä samaa luokkaa sen kanssa, kun mies on ylpeä, kun saa lapsen vaipan vaihdettua?
Eikö olekin hienoa ensin korostaa maskuliinisuuttaan ja "vaativia miesten töitä" palstalla kertomalla vaihtavansa itse renkaat autoon ja nyt kun joku nainen iloitseekin itse tehneensä homman, niin se ei enää olekaan mitään muuta kun teinien hommaa? ;)
Hyvä ap, ja muista et eka kerta on aina hankalin ja aikaavievin kun joutuu vähän opettelemaan sitä hommaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olekin hienoa ensin korostaa maskuliinisuuttaan ja "vaativia miesten töitä" palstalla kertomalla vaihtavansa itse renkaat autoon ja nyt kun joku nainen iloitseekin itse tehneensä homman, niin se ei enää olekaan mitään muuta kun teinien hommaa? ;)
Hyvä ap, ja muista et eka kerta on aina hankalin ja aikaavievin kun joutuu vähän opettelemaan sitä hommaa!
No noita nyt korostaa jotkut pellet, joiden mielestä se on maailman isoin homma. Jos joku mies oikeasti esittää renkaanvaihdon olevan joku maskuliinisuuden huipentuma, niin melkoisen surullinen tapaus on kyllä.
Minä osasin ostaa kaupasta maitoa.
Mulla on renkaat hotellimajoituksessa. Merkkihuolto pesee, vaihtaa ja säilyttää renkaat. Itse juon cappuccinoa sen aikaa. Mielelläni maksan.
Renkaat on helppoa vaihtaa, kun on viallisista jo PALJON aiempaa kokemusta entuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vau!
PalstaTrolli kirjoitti:
Säästit 20 euroa, onnittelut!
Eikös ap selvästi sanonut ettei voinut enää liikkeeseen viedä. Tietysti kannattaisi asiat hoitaa ajoissa. Hyvä kuitenkin että itse sai vaihdettua. Niin siis jo lunta ja liukasta. Kesäkumeilla kannata ajaa edes renkaanvaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau!
Yhtä kova saavutus kuin renkaiden vaihtaminen.
Muista jälkikiristys myös. Ettei rengas lähde alta.