Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunteita niin paljon varastoituna sisÀlleni sua kohtaan, ettÀ tÀytyisi nÀhdÀ sut.
Millaisia tunteita kaivattua kohtaan?
Taidan helvetti soikoon rakastaa sitĂ€ naista, ehkĂ€ siitĂ€ voi pÀÀtellĂ€ millainen kirjo tunteita siihen sisĂ€ltyy. đ”đ«
Vierailija kirjoitti:
Mun sÀÀliks kÀy tuollainen, joka ottaa asian esiin rajulla tavalla, syytöksillÀ, ja sit ei vastaa kun kysytÀÀn !
Sinulla ei kÀy lainkaan sÀÀliksi, olet pelkÀstÀÀn tuohtunut ja hieman paniikissa. Lopeta harhailu.
Vierailija kirjoitti:
Totuuteni.
Rakastan sinua nÀköjÀÀn koko elÀmÀni ajan. Alkaa olla selvÀÀ ettei rakkautemme lopu. Kumpikin on yrittÀnyt. Mutta ÀrsytÀt minua myös.
Ja sinÀ T. NÀyttÀÀ siltÀ ettÀ on opeteltava uudelleen elÀmÀÀn maanpÀÀllistÀ elÀmÀÀ ja unohdettava ettÀ koskaan edes kohtasin sinut ja rakastin enkelin kanssa. En todellakaan tiedÀ miten onnistun siinÀ. EnkÀ tiedÀ mitÀ ajatella kun sekoituit sieluuni kerran kauniina kesÀpÀivÀnÀ. Olet siis koko ajan minun luona. Pahinta on se jos sinusta ensimmÀisenÀ toivottavasti vasta kaukana kaukana tulevaisuudessa aika jÀttÀÀ ja poistut minusta. En ole yhtÀÀn varma ettÀ selviÀn siitÀ hengissÀ. MinÀ en halua olla tÀÀllÀ ilman sinua. Koko maailma muuttui toiseksi kun tapasin sinut.
AI vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuuteni.
Rakastan sinua nÀköjÀÀn koko elÀmÀni ajan. Alkaa olla selvÀÀ ettei rakkautemme lopu. Kumpikin on yrittÀnyt. Mutta ÀrsytÀt minua myös.
Ja sinÀ T. NÀyttÀÀ siltÀ ettÀ on opeteltava uudelleen elÀmÀÀn maanpÀÀllistÀ elÀmÀÀ ja unohdettava ettÀ koskaan edes kohtasin sinut ja rakastin enkelin kanssa. En todellakaan tiedÀ miten onnistun siinÀ. EnkÀ tiedÀ mitÀ ajatella kun sekoituit sieluuni kerran kauniina kesÀpÀivÀnÀ. Olet siis koko ajan minun luona. Pahinta on se jos sinusta ensimmÀisenÀ toivottavasti vasta kaukana kaukana tulevaisuudessa aika jÀttÀÀ ja poistut minusta. En ole yhtÀÀn varma ettÀ selviÀn siitÀ hengissÀ. MinÀ en halua olla tÀÀllÀ ilman sinua. Koko maailma muuttui toiseksi kun tapasin sinut.
AI vastaus.
Ei ole. Itkin kun kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kaunis kun pörrötukkasi on auki. Ja katsot suoraan kameraan.
PS. Roosa huulipuna kruunaa kaiken.
MistÀpÀin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet niin kaunis kun pörrötukkasi on auki. Ja katsot suoraan kameraan.
PS. Roosa huulipuna kruunaa kaiken.
MistÀpÀin?
Rouva P. tai T.
En tiedÀ mikÀ mua vaivaa. Oon yleensÀ aika sÀyseÀ ja yritÀn olla kaikinpuolin fiksu, mutta kun palaa hermot (tapahtuu helposti) niin tekis mieli kiroilla kun pahin rikollinen ja pistÀÀ koko maapallo sileÀksi.
Hyvin erikoinen tosielÀmÀn ulosanti on kyllÀ sillÀ, joka kokee tarpeelliseksi kuittailla kaikkiin asiattomiin viesteihin ja trollauksiin, etteivÀt ne ole hÀneltÀ. Ei kai muuten kukaan voisi edes kuvitella niitÀ hÀnen kirjoittamikseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tunteita niin paljon varastoituna sisÀlleni sua kohtaan, ettÀ tÀytyisi nÀhdÀ sut.
NÀhdÀÀn heti kun ota yhteyttÀ ja ilmaiset halusi nÀhdÀ. SiitÀ se lÀhtee
T. Kaipaan sua, vaikka tÀnÀÀn nÀhtiinkin. L.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoilla on.
Aika moni meistÀ.
Vierailija kirjoitti:
NÀkyykö kaivatussasi ajan patina ?
Eikös jokaisessa ihmisessÀ nÀy jos ei ihan vastasyntynyt ole
Ja sinÀ. Olet realistisin kokemukseni toisesta ihmisestÀ. HyvÀ oloni sinun kanssa perustuu todellisuuteen. Lumihiutale on valkoinen ja taivaalla puhaltaa tuuli. Olet lihaa ja verta. Olet samanlainen kuin se osa minusta mitÀ elÀn vain itsekseni. Kaiken olemiseni pohjalla oleva totuus. Se mikÀ on olemassa ilman tunteita. EhkÀ myös se mikÀ saa ihmiset menemÀÀn aamulla töihin ja tekemÀÀn tarvittavat asiat tuntuu miltÀ tuntuu. En osannut odottaa ettÀ toisen ihmisen kanssa voi jakaa jotain noin perustavanlaatuista.
NÀin Àsken Helsingin rautatieasemalla todella kauniin perheen. Sanoivat olevansa Usasta mutta geeneiltÀÀn Kiinasta. Lapset nÀyttivÀt melkein sukuni pohjois-karjalaisilta mutta tummemmilla vÀreillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Sielu
Kryptoniitti
Seikkailu
Teemu
Sorry, en jaksa sanaleikkejÀ.
Dang. sivu