Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (1706)

Vierailija
1441/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomaan, ettĂ€ sosiaaliset tilanteet (sekĂ€ live ettĂ€ digi) jÀÀvĂ€t pyörimÀÀn mieleeni uhkakuvia ja pelkoja ruokkien. Tulee ne itsekriittiset epĂ€varmuudet pintaan đŸ˜„đŸ„¶đŸ˜„

Vierailija
1442/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ nĂ€in taas unia töistĂ€. 

TÀstÀ saattaa löytyÀ jotakin. Illalla selatessani Youtubea tÀmÀkin tuli vastaan ja kuulin mielessÀni ettÀ kuuntele se kappale. En olisi ollut jostakin syystÀ itse sillÀ kannalla mutta kuuntelin huolellisesti keskittyen ja sain hyviÀ ajatuksia. Toivottavasti tÀstÀ olisi sinullekin jotakin apua tai hyötyÀ muuten.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun 🍑 kaipaa sua.

_Marjaana_

Vierailija
1444/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.

Hyvin sanottu.

Vierailija
1445/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MĂ€ nĂ€in taas unia töistĂ€. 

TÀstÀ saattaa löytyÀ jotakin. Illalla selatessani Youtubea tÀmÀkin tuli vastaan ja kuulin mielessÀni ettÀ kuuntele se kappale. En olisi ollut jostakin syystÀ itse sillÀ kannalla mutta kuuntelin huolellisesti keskittyen ja sain hyviÀ ajatuksia. Toivottavasti tÀstÀ olisi sinullekin jotakin apua tai hyötyÀ muuten.

Juu, ne on unia. Puhuin kaivatulle viimeksi unestani. 

Vierailija
1446/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaunis 73 mielessÀni.

Vierailija
1447/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuppikullille terkut

Kenelle? Hehtaarihalliin mahtuu niin monta.

Vierailija
1448/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa palstakansa ! Juuri niin ! IsĂ€npĂ€ivĂ€ssĂ€ on kyse teidĂ€n ruikutuksestanne. 

Halusin oikein tarkoituksella tulla tĂ€nne ruikuttamaan hĂ€nen kkiusakseen. 😁

Vierailija
1449/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ entinen tyttö vuodelta 1985. Tapasin sinut LehijĂ€rvellĂ€ lapsityön seminaarissa. Sinut esiteltiin minulle. Ajattelin viedĂ€ sinut kahville, mutta menin puihin. Menin naimisiin ja saimme kolme lasta. Olen miettinyt mitĂ€ sinulle kuuluu. Olisi kiva lĂ€hettÀÀ sinulle viestiĂ€. MitĂ€ sinulle kuuluu? Asuit silloin Ruotsissa. NimeĂ€si en muista enÀÀ. Y. Arto 

MinÀkin muistelen sinua kaiholla. Olisin niin halunnut yllÀttÀÀ sinut.

Pasi-1960

Vierailija
1450/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku saa musta hyvÀn bratin. Ja muutakin.

Vierailija
1451/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

NĂ€en kommentin. 

Saan mieleeni asioita tai jonkun vastauksen ja pÀÀtĂ€n kommentoida. 

Joskus sitÀ toimii vain automaattisesti sen kummemmin miettimÀttÀ ja ehkÀ tiedostamattakin sitÀ kaikkea miksi toimii kuten toimii.

Joskus vastaaminen saattaa olla epĂ€varmaa tai saattaa aristuttaakin. 

Toisinaan innostuu ja haluaisi kommentoida mutta sitten ei vain pystykÀÀn tai ei vain saa mitÀÀn jÀrkevÀÀ kommentoitavaa mieleensÀ kuitenkaan. En itse pidÀ arpomisesta, useasti se tuntuu hÀpeÀlliseltÀ.

Inhoittavaa on myös se jos ajatus vaihtuu koko ajan kirjoittaessa tai tuntuu ettÀ alentuu vÀkisin tms.

Muuten vain jos joku muukin on pohtinut joskus samoja asioita.

Vierailija
1452/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete, ei se hyvĂ€ olo kestĂ€nytkÀÀn kovin kauan, tarvisin lisÀÀ 

Miksi et laita viestiÀ suoraan Petelle?

Mulla ei ole puhelinnumeroađŸ˜©

Nollasatasata sieltĂ€ löytyy kaikki👍

Ei vÀlttis

Sitten on jotain salattavaa tai velkainen, ettei ole varaa maksaa liittymÀÀ.

Ootko vÀhÀn yksinkertainen?

Vierailija
1453/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nyt minĂ€ sain sen reagoinnin toivotukseeni. Kiitos. 

TÀmÀ hieman helpotti oloani. Kaikki hyvin taas.

Vierailija
1454/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ootkohan kÀyny kahvittelemassa vai viettÀnyt ihan perussunnuntaita?Itse mietin, ettÀ oisin kyllÀ ansainnu pienen kakunpalan. VielÀhÀn sitÀ ehtii.

Vierailija
1455/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NĂ€en kommentin. 

Saan mieleeni asioita tai jonkun vastauksen ja pÀÀtĂ€n kommentoida. 

Joskus sitÀ toimii vain automaattisesti sen kummemmin miettimÀttÀ ja ehkÀ tiedostamattakin sitÀ kaikkea miksi toimii kuten toimii.

Joskus vastaaminen saattaa olla epĂ€varmaa tai saattaa aristuttaakin. 

Toisinaan innostuu ja haluaisi kommentoida mutta sitten ei vain pystykÀÀn tai ei vain saa mitÀÀn jÀrkevÀÀ kommentoitavaa mieleensÀ kuitenkaan. En itse pidÀ arpomisesta, useasti se tuntuu hÀpeÀlliseltÀ.

Inhoittavaa on myös se jos ajatus vaihtuu koko ajan kirjoittaessa tai tuntuu ettÀ alentuu vÀkisin tms.

Muuten vain jos joku muukin on pohtinut joskus samoja asioita.

TÀmÀkin kommentti myös siksi ettÀ jokainen halukas voi ajatella sitÀ kuinka ihminen oikeasti toimii. TÀmÀ liittyy myös jumalalliseen ohjaukseemme. Jos pidÀt enkeleistÀ ja muista auttajistamme, tiedÀ ettÀ kanssasi ollaan koko ajan etkÀ todellakaan ole koskaan yksin. EhkÀ sinullakin on toisinaan omat hyvÀt jutut mielessÀsi tai hauskaa yksin muuten, pidÀ kiinni kaikesta siitÀ mikÀ tuo sinulle elÀmÀÀn sisÀltöÀ, hyvinvointia ja pitÀÀ sinut elÀmÀssÀsi kiinni. Jokaisella on elÀmÀssÀ oma merkitys.

Vierailija
1456/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan kÀyny kahvittelemassa vai viettÀnyt ihan perussunnuntaita?Itse mietin, ettÀ oisin kyllÀ ansainnu pienen kakunpalan. VielÀhÀn sitÀ ehtii.

Makkoon sÀngyssÀ

Vierailija
1457/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÀmÀ pÀivÀ vituttaa nykyÀÀn suunnattomasti, vaikka omasta isÀstÀ olenkin kiitollinen. Se, ettÀ isÀksi eivÀt pÀÀse ne jotka haluavat mutta pentuja saavat kelvottomat roistot ja huoripukit, on yksi vahvimpia todisteita sen puolesta, ettÀ mitÀÀn jumalaa ei ole.

Et oo tullu miettineeksi, ettÀ sen lapsen aikaansaamiseen tarvitaan yleensÀ 2 ihmistÀ.

Vierailija
1458/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ isÀnpÀivÀÀ Ilkka. Ja tsemiÀ tulevaan viikkoon.

Vierailija
1459/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SinĂ€ entinen tyttö vuodelta 1985. Tapasin sinut LehijĂ€rvellĂ€ lapsityön seminaarissa. Sinut esiteltiin minulle. Ajattelin viedĂ€ sinut kahville, mutta menin puihin. Menin naimisiin ja saimme kolme lasta. Olen miettinyt mitĂ€ sinulle kuuluu. Olisi kiva lĂ€hettÀÀ sinulle viestiĂ€. MitĂ€ sinulle kuuluu? Asuit silloin Ruotsissa. NimeĂ€si en muista enÀÀ. Y. Arto 

MinÀkin muistelen sinua kaiholla. Olisin niin halunnut yllÀttÀÀ sinut.

Pasi-1960

Jos olen 40 vuoden pÀÀstĂ€ tÀÀllĂ€, niin voitte ystĂ€vĂ€llisesti taluttaa krematorioon👍 sivusta

Vierailija
1460/1706 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molempia. sivusta

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi yhdeksÀn neljÀ