Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1706)
Vierailija kirjoitti:
MÀ nÀin taas unia töistÀ.
TÀstÀ saattaa löytyÀ jotakin. Illalla selatessani Youtubea tÀmÀkin tuli vastaan ja kuulin mielessÀni ettÀ kuuntele se kappale. En olisi ollut jostakin syystÀ itse sillÀ kannalla mutta kuuntelin huolellisesti keskittyen ja sain hyviÀ ajatuksia. Toivottavasti tÀstÀ olisi sinullekin jotakin apua tai hyötyÀ muuten.
Mun đ kaipaa sua.
_Marjaana_
Vierailija kirjoitti:
Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.
Hyvin sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ nÀin taas unia töistÀ.
TÀstÀ saattaa löytyÀ jotakin. Illalla selatessani Youtubea tÀmÀkin tuli vastaan ja kuulin mielessÀni ettÀ kuuntele se kappale. En olisi ollut jostakin syystÀ itse sillÀ kannalla mutta kuuntelin huolellisesti keskittyen ja sain hyviÀ ajatuksia. Toivottavasti tÀstÀ olisi sinullekin jotakin apua tai hyötyÀ muuten.
Juu, ne on unia. Puhuin kaivatulle viimeksi unestani.
Vierailija kirjoitti:
Tuppikullille terkut
Kenelle? Hehtaarihalliin mahtuu niin monta.
Vierailija kirjoitti:
Arvoisa palstakansa ! Juuri niin ! IsÀnpÀivÀssÀ on kyse teidÀn ruikutuksestanne.
Halusin oikein tarkoituksella tulla tĂ€nne ruikuttamaan hĂ€nen kkiusakseen. đ
Vierailija kirjoitti:
SinÀ entinen tyttö vuodelta 1985. Tapasin sinut LehijÀrvellÀ lapsityön seminaarissa. Sinut esiteltiin minulle. Ajattelin viedÀ sinut kahville, mutta menin puihin. Menin naimisiin ja saimme kolme lasta. Olen miettinyt mitÀ sinulle kuuluu. Olisi kiva lÀhettÀÀ sinulle viestiÀ. MitÀ sinulle kuuluu? Asuit silloin Ruotsissa. NimeÀsi en muista enÀÀ. Y. Arto
MinÀkin muistelen sinua kaiholla. Olisin niin halunnut yllÀttÀÀ sinut.
Pasi-1960
Joku saa musta hyvÀn bratin. Ja muutakin.
NĂ€en kommentin.
Saan mieleeni asioita tai jonkun vastauksen ja pÀÀtÀn kommentoida.
Joskus sitÀ toimii vain automaattisesti sen kummemmin miettimÀttÀ ja ehkÀ tiedostamattakin sitÀ kaikkea miksi toimii kuten toimii.
Joskus vastaaminen saattaa olla epÀvarmaa tai saattaa aristuttaakin.
Toisinaan innostuu ja haluaisi kommentoida mutta sitten ei vain pystykÀÀn tai ei vain saa mitÀÀn jÀrkevÀÀ kommentoitavaa mieleensÀ kuitenkaan. En itse pidÀ arpomisesta, useasti se tuntuu hÀpeÀlliseltÀ.
Inhoittavaa on myös se jos ajatus vaihtuu koko ajan kirjoittaessa tai tuntuu ettÀ alentuu vÀkisin tms.
Muuten vain jos joku muukin on pohtinut joskus samoja asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete, ei se hyvÀ olo kestÀnytkÀÀn kovin kauan, tarvisin lisÀÀ
Miksi et laita viestiÀ suoraan Petelle?
Mulla ei ole puhelinnumeroađ©
Nollasatasata sieltĂ€ löytyy kaikkiđ
Ei vÀlttis
Sitten on jotain salattavaa tai velkainen, ettei ole varaa maksaa liittymÀÀ.
Ootko vÀhÀn yksinkertainen?
No nyt minÀ sain sen reagoinnin toivotukseeni. Kiitos.
TÀmÀ hieman helpotti oloani. Kaikki hyvin taas.
Ootkohan kÀyny kahvittelemassa vai viettÀnyt ihan perussunnuntaita?Itse mietin, ettÀ oisin kyllÀ ansainnu pienen kakunpalan. VielÀhÀn sitÀ ehtii.
Vierailija kirjoitti:
NĂ€en kommentin.
Saan mieleeni asioita tai jonkun vastauksen ja pÀÀtÀn kommentoida.
Joskus sitÀ toimii vain automaattisesti sen kummemmin miettimÀttÀ ja ehkÀ tiedostamattakin sitÀ kaikkea miksi toimii kuten toimii.
Joskus vastaaminen saattaa olla epÀvarmaa tai saattaa aristuttaakin.
Toisinaan innostuu ja haluaisi kommentoida mutta sitten ei vain pystykÀÀn tai ei vain saa mitÀÀn jÀrkevÀÀ kommentoitavaa mieleensÀ kuitenkaan. En itse pidÀ arpomisesta, useasti se tuntuu hÀpeÀlliseltÀ.
Inhoittavaa on myös se jos ajatus vaihtuu koko ajan kirjoittaessa tai tuntuu ettÀ alentuu vÀkisin tms.
Muuten vain jos joku muukin on pohtinut joskus samoja asioita.
TÀmÀkin kommentti myös siksi ettÀ jokainen halukas voi ajatella sitÀ kuinka ihminen oikeasti toimii. TÀmÀ liittyy myös jumalalliseen ohjaukseemme. Jos pidÀt enkeleistÀ ja muista auttajistamme, tiedÀ ettÀ kanssasi ollaan koko ajan etkÀ todellakaan ole koskaan yksin. EhkÀ sinullakin on toisinaan omat hyvÀt jutut mielessÀsi tai hauskaa yksin muuten, pidÀ kiinni kaikesta siitÀ mikÀ tuo sinulle elÀmÀÀn sisÀltöÀ, hyvinvointia ja pitÀÀ sinut elÀmÀssÀsi kiinni. Jokaisella on elÀmÀssÀ oma merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan kÀyny kahvittelemassa vai viettÀnyt ihan perussunnuntaita?Itse mietin, ettÀ oisin kyllÀ ansainnu pienen kakunpalan. VielÀhÀn sitÀ ehtii.
Makkoon sÀngyssÀ
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ pÀivÀ vituttaa nykyÀÀn suunnattomasti, vaikka omasta isÀstÀ olenkin kiitollinen. Se, ettÀ isÀksi eivÀt pÀÀse ne jotka haluavat mutta pentuja saavat kelvottomat roistot ja huoripukit, on yksi vahvimpia todisteita sen puolesta, ettÀ mitÀÀn jumalaa ei ole.
Et oo tullu miettineeksi, ettÀ sen lapsen aikaansaamiseen tarvitaan yleensÀ 2 ihmistÀ.
HyvÀÀ isÀnpÀivÀÀ Ilkka. Ja tsemiÀ tulevaan viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ entinen tyttö vuodelta 1985. Tapasin sinut LehijÀrvellÀ lapsityön seminaarissa. Sinut esiteltiin minulle. Ajattelin viedÀ sinut kahville, mutta menin puihin. Menin naimisiin ja saimme kolme lasta. Olen miettinyt mitÀ sinulle kuuluu. Olisi kiva lÀhettÀÀ sinulle viestiÀ. MitÀ sinulle kuuluu? Asuit silloin Ruotsissa. NimeÀsi en muista enÀÀ. Y. Arto
MinÀkin muistelen sinua kaiholla. Olisin niin halunnut yllÀttÀÀ sinut.
Pasi-1960
Jos olen 40 vuoden pÀÀstĂ€ tÀÀllĂ€, niin voitte ystĂ€vĂ€llisesti taluttaa krematorioonđ sivusta
Vierailija kirjoitti:
Molempia. sivusta
Huomaan, ettĂ€ sosiaaliset tilanteet (sekĂ€ live ettĂ€ digi) jÀÀvĂ€t pyörimÀÀn mieleeni uhkakuvia ja pelkoja ruokkien. Tulee ne itsekriittiset epĂ€varmuudet pintaan đ„đ„¶đ„