Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1705)
MikĂ€ sinussa nainen on. Katsoin eilen aikuisten viihdettĂ€ ja yllĂ€tyksekseni pÀÀdyin kaipuuseen katsoa sinun kuvaa đ€š Ei ole ennen kĂ€ynyt noin ettĂ€ vĂ€lirikon aikana aikuisten viihde ei toimisi harhauttajana. Vaikutuksesi on huolestuttava.
LöytÀisinpÀ elÀmÀlleni enemmÀn tarkoitusta, kaipuu ei ruoki tÀmÀn ikÀvÀn karkoitusta.
Olisinpa osannut yrittÀÀ paremmin,
SydÀmessÀni silti yhÀ aremmin.
Tulisitko takas, yksipuolisesti rakas?
-Runoilija.
Vierailija kirjoitti:
MikĂ€ sinussa nainen on. Katsoin eilen aikuisten viihdettĂ€ ja yllĂ€tyksekseni pÀÀdyin kaipuuseen katsoa sinun kuvaa đ€š Ei ole ennen kĂ€ynyt noin ettĂ€ vĂ€lirikon aikana aikuisten viihde ei toimisi harhauttajana. Vaikutuksesi on huolestuttava.
En kuitenkaan katsonut kuvaa kauan vaan siirryin mielikuviin siitÀ kun olemme olleet lÀhekkÀin. Kuva ei toimi.
TÀmÀ pÀivÀ saa kyynelet silmiin, vaikka kukaan ei ole kuollut.
Kaipaan sinua, vaikkei ole oikeutta edes siihen.
Kiskon itseÀni jaloistani, mutta kÀdet ovat tarrautuneet sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole? kai meillÀ nyt oikeus kaivata sentÀÀn on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole? kai meillÀ nyt oikeus kaivata sentÀÀn on
Jos hÀn kysyisi lupaa, ei saisi.
Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.
SiellÀ itse jalokivi. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete, ei se hyvÀ olo kestÀnytkÀÀn kovin kauan, tarvisin lisÀÀ
Miksi et laita viestiÀ suoraan Petelle?
Mulla ei ole puhelinnumeroađ©
Tuosta hyvÀstÀ olosta voisi ymmÀrtÀÀ muuta.
Kivaa pĂ€ivÀÀ ihanimmalle.đ
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Joo, sun pitÀisi jo olla tÀÀllÀ eikÀ joutua kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SiellÀ itse jalokivi. -sivu
Ainakin terve ja osaan kohdella muita hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Kivaa pĂ€ivÀÀ ihanimmalle.đ
Kalle
MissÀ se sun ihanin on kun tÀÀllÀ joudut kaipaamaan?
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ei kaunista sua
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Juhliiko kaivattusi tÀnÀÀn?
Juhlii. HyvÀÀ isÀnpÀivÀÀ "Tapio".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pete, ei se hyvÀ olo kestÀnytkÀÀn kovin kauan, tarvisin lisÀÀ
Miksi et laita viestiÀ suoraan Petelle?
Mulla ei ole puhelinnumeroađ©
Nollasatasata sieltĂ€ löytyy kaikkiđ
Ei vÀlttis
Sitten on jotain salattavaa tai velkainen, ettei ole varaa maksaa liittymÀÀ.
Oletko jotenkin yksinkertainen ? Salattavaa tai velkainen ? Mun numero ei löydy tuolta ihan vaan sen takia, ettĂ€ en halua mitÀÀn sekopĂ€iden isku/ ihailu soittoja viinanhuuruissa taikka selvinpĂ€in. On se kumma, jos edes facebookin avaa(profiili suljettuna) niin siellĂ€ on yks jos toinen mies alta viikossa jotain kinuamassa/ ottamassa yhteyttĂ€. MitĂ€ nĂ€mĂ€ urpot tekee ? Laittaa hakuun nimeĂ€ viikoittain, ettĂ€ löytyykö, ja sit vielĂ€ luuleevat ettĂ€ yhteydenotot on tervetulleita. đ€Ź
Vierailija kirjoitti:
YmmÀrrÀn tÀtÀ kirjoittajaa. Mutta ei ole minulta
Mihin?