Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (1705)

Vierailija
1401/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nĂ€hdĂ€ onko minusta siihen. 

Mihin? 

Vierailija
1402/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MikĂ€ sinussa nainen on. Katsoin eilen aikuisten viihdettĂ€ ja yllĂ€tyksekseni pÀÀdyin kaipuuseen katsoa sinun kuvaa đŸ€š Ei ole ennen kĂ€ynyt noin ettĂ€ vĂ€lirikon aikana aikuisten viihde ei toimisi harhauttajana. Vaikutuksesi on huolestuttava.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

LöytÀisinpÀ elÀmÀlleni enemmÀn tarkoitusta, kaipuu ei ruoki tÀmÀn ikÀvÀn karkoitusta.

Olisinpa osannut yrittÀÀ paremmin, 

SydÀmessÀni silti yhÀ aremmin.

Tulisitko takas, yksipuolisesti rakas?

-Runoilija.

Vierailija
1404/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MikĂ€ sinussa nainen on. Katsoin eilen aikuisten viihdettĂ€ ja yllĂ€tyksekseni pÀÀdyin kaipuuseen katsoa sinun kuvaa đŸ€š Ei ole ennen kĂ€ynyt noin ettĂ€ vĂ€lirikon aikana aikuisten viihde ei toimisi harhauttajana. Vaikutuksesi on huolestuttava.

En kuitenkaan katsonut kuvaa kauan vaan siirryin mielikuviin siitÀ kun olemme olleet lÀhekkÀin. Kuva ei toimi.

Vierailija
1405/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TÀmÀ pÀivÀ saa kyynelet silmiin, vaikka kukaan ei ole kuollut.

Vierailija
1406/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua, vaikkei ole oikeutta edes siihen. 

Vierailija
1407/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiskon itseÀni jaloistani, mutta kÀdet ovat tarrautuneet sinuun.

Vierailija
1408/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole? kai meillÀ nyt oikeus kaivata sentÀÀn on

Vierailija
1409/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole? kai meillÀ nyt oikeus kaivata sentÀÀn on

Jos hÀn kysyisi lupaa, ei saisi.

Vierailija
1410/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.

Vierailija
1411/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.

SiellÀ itse jalokivi. -sivu

Vierailija
1412/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete, ei se hyvĂ€ olo kestĂ€nytkÀÀn kovin kauan, tarvisin lisÀÀ 

Miksi et laita viestiÀ suoraan Petelle?

Mulla ei ole puhelinnumeroađŸ˜©

Tuosta hyvÀstÀ olosta voisi ymmÀrtÀÀ muuta.

Vierailija
1413/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kivaa pĂ€ivÀÀ ihanimmalle.💙

Kalle

Vierailija
1414/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sun pitĂ€isi jo olla tÀÀllĂ€ eikĂ€ joutua kaipaamaan. 

Vierailija
1415/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SiellÀ itse jalokivi. -sivu

Ainakin terve ja osaan kohdella muita             hyvin!

Vierailija
1416/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivaa pĂ€ivÀÀ ihanimmalle.💙

Kalle

MissÀ se sun ihanin on kun tÀÀllÀ joudut kaipaamaan?

Vierailija
1417/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkeruus ei kaunista sua

Vierailija
1418/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: Juhliiko kaivattusi tÀnÀÀn?

Juhlii. HyvÀÀ isÀnpÀivÀÀ "Tapio".

Vierailija
1419/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pete, ei se hyvĂ€ olo kestĂ€nytkÀÀn kovin kauan, tarvisin lisÀÀ 

Miksi et laita viestiÀ suoraan Petelle?

Mulla ei ole puhelinnumeroađŸ˜©

Nollasatasata sieltĂ€ löytyy kaikki👍

Ei vÀlttis

Sitten on jotain salattavaa tai velkainen, ettei ole varaa maksaa liittymÀÀ.

Oletko jotenkin yksinkertainen ? Salattavaa tai velkainen ? Mun numero ei löydy tuolta ihan vaan sen takia, ettĂ€ en halua mitÀÀn sekopĂ€iden isku/ ihailu soittoja viinanhuuruissa taikka selvinpĂ€in. On se kumma, jos edes facebookin avaa(profiili suljettuna) niin siellĂ€ on yks jos toinen mies alta viikossa jotain kinuamassa/ ottamassa yhteyttĂ€. MitĂ€ nĂ€mĂ€ urpot tekee ? Laittaa hakuun nimeĂ€ viikoittain, ettĂ€ löytyykö, ja sit vielĂ€ luuleevat ettĂ€ yhteydenotot on tervetulleita. đŸ€Ź

Vierailija
1420/1705 |
09.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

YmmĂ€rrĂ€n tĂ€tĂ€ kirjoittajaa. Mutta ei ole minulta 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: kuusi yhdeksÀn neljÀ