Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (1511)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se ettÀ kaipaa, kertoo tunteista. On ainutlaatuista jos on kohdannut hÀnet, ketÀ saa suuri tunteita aikaan. Oletko mokannut kun et saanut hÀntÀ omaksi? En usko paskapuhetta *kaikkeni yritin*, vaan jos menettÀÀ on itse toiminut paskamaisesti eikÀ ole osannut arvostaa toista siten kuten pitÀisi. Usein nÀissÀ tapauksissa toiselta ollaan vaadittu kohtuuttomia vaikka miksi, jos itse on pelkkÀ paska? Et ole osannut olla reilu sitÀ kaipaamaasi kohtaan joten olet kaiken ansainnut. Tyydy laastariin ja hyvÀksy, ettei mikÀÀn kaunis enÀÀ osu kohdallesi omasta syystÀsi. Taidat saada mitÀ ansaitset! KulissielÀmÀ on arvotonta paskaa.
Katkeruus ei kaunista sua
Aivan, ja tuohan on ainoa tilanne ja selitys maailmassa mistĂ€ voi olla kyse, jos toinen sanoo kaikkensa yrittĂ€neensĂ€ đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa pĂ€ivÀÀ ihanimmalle.đ
Kalle
MissÀ se sun ihanin on kun tÀÀllÀ joudut kaipaamaan?
TÀllÀ hetkellÀ ei tavoitettavissa.
Kalle
Olisinpa se, jolle isÀnpÀivÀn aamuna lasten kanssa keitÀt ja tarjoilet kahvit ja jos oikein mua lykÀstÀisi, ehkÀ viipaleen pullaakin.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita unia S-naiselle! đđ
Huonosti nukuin, kuten jo pitkÀÀn. VĂ€synyt pĂ€ivĂ€stĂ€ toiseen. Voi kun saisi virtaa elĂ€mÀÀn ihastuksen yhteydenoton myötĂ€ đ
T.s-nainen
MikĂ€hĂ€n huomenna on ilmapiiri đ€
TÀmÀ pÀivÀ vituttaa nykyÀÀn suunnattomasti, vaikka omasta isÀstÀ olenkin kiitollinen. Se, ettÀ isÀksi eivÀt pÀÀse ne jotka haluavat mutta pentuja saavat kelvottomat roistot ja huoripukit, on yksi vahvimpia todisteita sen puolesta, ettÀ mitÀÀn jumalaa ei ole.
MikÀ isÀnpÀivÀ palsta tÀmÀ on ! IsÀnpÀivÀstÀ on varmasti avattu keskusteluita, jonne nuo kurjat kommenttinne kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Mun sivu! MikÀs sun?
82
Pasille hyvĂ€t isĂ€npĂ€ivĂ€ toivotukset đ
Vierailija kirjoitti:
MikÀ isÀnpÀivÀ palsta tÀmÀ on ! IsÀnpÀivÀstÀ on varmasti avattu keskusteluita, jonne nuo kurjat kommenttinne kuuluu.
Suksi suolle
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€, uusin askelmerkein đ
Hehheh luther kÀvi lataamossa vuoden, kunnes ymmÀrsi tulla oikeeseen lopputulemaan. EnkÀ yhtÀÀn ihmettele, asiaa noiden puheiden perusteella. Harmi ettÀ ne jÀi ihmisten korville. Ja ihmiset toistelee noita, ei sitÀ mihin lopputulemaan pÀÀtyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suolle
Suksi ite đđ
Onpas joillakin hektinen isÀnpÀivÀ. EipÀ huvittais olla livenÀ moisten ihmisten seurassa. ImeevÀt kaiken positiivisuuden lÀsnÀolijoistakin.
Arvoisa palstakansa ! Juuri niin ! IsÀnpÀivÀssÀ on kyse teidÀn ruikutuksestanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvĂ€, uusin askelmerkein đ
Ei sano askelmerkit mitÀÀn. Mut hyvĂ€ sulle đ
MÀ nÀin taas unia töistÀ.
SinĂ€ pystyt mihin vaan, kun tarpeeksi tahtoa ja toimintaađ