Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
oot puolivallaton vain mun kaa
Kuka on sulle se heikko kohta?
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana jos edes kerran meillÀ olisi mahdollisuus olla yö yhdessÀ. Voitais jutella kaikesta maan ja taivaan vÀlillÀ, halia ja suukotella ja pitÀÀ toisiamme hyvÀnÀ koko yö.
ĂlĂ€ oikeasti kuvittele edes tĂ€llaisen tempun jĂ€lkeen.
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn pÀÀtin, ettÀ jonkun kolmesta miehestÀ on nyt vÀistyttÀvÀ. Ei pysty. Vie voimat pyörittÀÀ kolmea kerrallaan.
đ
ĂrsyttÀÀ lukea nĂ€itĂ€ kun tietÀÀ ettei kuitenkaan ole kyseinen kaipauksen kohde :'D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihana jos edes kerran meillÀ olisi mahdollisuus olla yö yhdessÀ. Voitais jutella kaikesta maan ja taivaan vÀlillÀ, halia ja suukotella ja pitÀÀ toisiamme hyvÀnÀ koko yö.
MinkÀ? Sivu
Vierailija kirjoitti:
Miten sinusta tuli niin tĂ€rkeĂ€, ettei voi enÀÀ elÀÀ ilman? Aina kun olen ajatellut, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on loppunut, sydĂ€messĂ€ on ollut valtava autius ja tarkoituksettomuuden tuntu. Onneksi et ole mennyt mihinkÀÀn vaan olet olemassa, vaikka en uskonut sinunlaistasi olevankaan tai ainakaan löytĂ€vĂ€ni. Rakas sinĂ€. đ
Aivan kuin omia ajatuksiani, vaikka joskus tunnen olevani jÀrjetön.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se kaikilla ole nuoruuden rakkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Susta on valtavaa vauhtia tulossa. Muita ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Joskus on rakkautta, pÀÀstÀÀ menemÀÀn. PÀÀstÀÀ irti.
Joo silloin jos se toinen haluaa mennÀ. Mutta jos molemmat haluaa olla yhdessÀ niin sitten ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinkÀ? Sivu
EsittÀmisen ja teeskentelemisen jÀlkeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. ElÀmÀ ei ole elokuvaa, ÀlÀ viitsi lÀssyttÀÀ jos et halua tai kykene toimimaan saavuttaaksesi sitÀ rakkautta. Tuo on kuvottavaa selittelyÀ.
Miks avaudut tietÀmÀttÀ taustoja ? Ja vielÀ noin agressiivisesti? -ME- olemme toimineet irl. Olemme olleet yhdessÀ. Toiselle tuli mm muutto toiselle paikkakunnalle. (+Pari muuta asiaa tÀssÀ. )5 tunnin pÀÀhÀn. Rakastamme toisiamme. Mut meidÀn osalta kaikki on kÀytÀnnössÀ ohi, vaikka rakkaus leijuu ilmassa, ollut jo vuoden ohi. Ei tÀmÀ tÀstÀ aukene. Aika mennÀ eteenpÀin. Viimeeks tÀnÀÀn ollaan itketty tÀmÀ lÀpi hÀnen kanssaan.
LisĂ€yksenĂ€ tĂ€hĂ€n, tiedĂ€mme mitĂ€ tunnemme toisiamme kohtaan, ja mitkĂ€ aikeet on toisiamme kohtaan. Ja olen selvĂ€ksi tehnyt, ettĂ€ minĂ€ pidĂ€n paikkaa auki kyllĂ€. Aina đđ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan pÀÀse enÀÀ sille tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TsemppiÀ muru, kaikki on hyvin.
No ei oo. Ei tÀÀ pysyny salassa. Kaduttaa.
MitÀ salattavaa olisi ollut tunteissa?!
Eri
Sinulla? Varattuna? No mieti.
ĂlĂ€s luule tuntevasi minua! Kysyin yleisesti, jos on syviĂ€ tunteita, ei niitĂ€ kuulu salata, ehkĂ€ alussa otetaan rauhallisesti. En minĂ€ ole tÀÀllĂ€ kaipaamassa minkÀÀn yhden illan panon takia, enkĂ€ kauan enÀÀ muutenkaan.
Eri
Kuvitteletko ettÀ joku tÀÀllÀ vinkuu jonkun yhden illan jutun perÀÀn? TÀÀllÀ kaivataan rakkautta mikÀ ei toteutunut!
VÀsyttÀÀ tuollaiset jotka olettavat asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀnÀÀn pÀÀtin, ettÀ jonkun kolmesta miehestÀ on nyt vÀistyttÀvÀ. Ei pysty. Vie voimat pyörittÀÀ kolmea kerrallaan.
Heh. Tee kaikille palvelus ja vÀisty itse.
No niinhÀn nyt kÀytÀnnössÀ teenkin.
Saivartelua. Tarkoitin tietysti kaikkia kolmea. Opettelet ensin olemaan yksin onnellinen. Yksin sÀ jo oletkin kun kirjoitat tÀnne.
Heh, olen ollut yksin eron jĂ€lkeen viistoista vuotta, muutamalla parisuhteella tuona aikana. Viihdyn vĂ€hĂ€n turhankin hyvin yksin đ€Ł joten oksensit vÀÀrÀÀn osoitteeseen.
Noilla nauruhymiö
Jep. Ihmisten ilkeys ja epÀrehellisyys yhtenÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
ĂlĂ€s luule tuntevasi minua! Kysyin yleisesti, jos on syviĂ€ tunteita, ei niitĂ€ kuulu salata, ehkĂ€ alussa otetaan rauhallisesti. En minĂ€ ole tÀÀllĂ€ kaipaamassa minkÀÀn yhden illan panon takia, enkĂ€ kauan enÀÀ muutenkaan.
Eri
Kuvitteletko ettÀ joku tÀÀllÀ vinkuu jonkun yhden illan jutun perÀÀn? TÀÀllÀ kaivataan rakkautta mikÀ ei toteutunut!
Kuvitteletko sinÀ tietÀvÀsi kaikkien kaipauksien tilanteet? Jopa on ylimielistÀ, vai onko pientÀ leipÀÀntymistÀ ja jopa sisÀsiittoisuutta havaittavissa?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eri
ĂlĂ€ oleta. KyllĂ€ tÀÀllĂ€ on meitĂ€ muitakin, joilla vĂ€hĂ€n epĂ€tyypillisempiĂ€ kuvioita. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Suurinta rakkautta ja kunnioitusta on ettei ala leikkimÀÀn toisen tunteilla.
Miten sinusta tuli niin tĂ€rkeĂ€, ettei voi enÀÀ elÀÀ ilman? Aina kun olen ajatellut, ettĂ€ tĂ€mĂ€ on loppunut, sydĂ€messĂ€ on ollut valtava autius ja tarkoituksettomuuden tuntu. Onneksi et ole mennyt mihinkÀÀn vaan olet olemassa, vaikka en uskonut sinunlaistasi olevankaan tai ainakaan löytĂ€vĂ€ni. Rakas sinĂ€. đ