Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Moni rakastaa hÀntÀ hullun lailla. HÀn rakastaa vain minua. Mutta monesti mietin, mitÀ minÀ sillÀ hÀnen rakkaudellaan teen?
Otat vastaan.
Mihin se rakkaus katoaa? katson noita iltalehtien onnellisia pareja...ja parin vuoden pÀÀstÀ ollaan jo eroamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se rakkaus katoaa? katson noita iltalehtien onnellisia pareja...ja parin vuoden pÀÀstÀ ollaan jo eroamassa.
Rakastumisen tunne katoaa. Jos rakkaus ei ope syttynyt siinÀ ajassa niin erohan siinÀ tulee. Rakastaminen kun on muutakin kuin alun kemikaalimyrsky.
Vierailija kirjoitti:
Moni rakastaa hÀntÀ hullun lailla. HÀn rakastaa vain minua. Mutta monesti mietin, mitÀ minÀ sillÀ hÀnen rakkaudellaan teen?
Puhut/olet kuin hĂ€n đ en halua kuulla.
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Mukavaa iltaa pÀivÀunelleni
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
En mitÀÀn. Halusin vain kertoa ettÀ olet hyvÀ tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Tuu syliin istumaan niin mietitÀÀn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuneet miehet juoksevat aina pakoon. Kaikki jÀÀ aina naisen vastuulle.
Ihastunut mies voi olla myös realisti. Siis tiedostaa, ettÀ nainen, jonka pinkit lasit ovat tippuneet pois, pettyy ensivaikutelman jÀlkeen ja siitÀhÀn seuraa pettymys.
Ei kai nyt kaikki miehet ole pettymyksiÀ tutustumisen jÀlkeen
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Haluun et tuut tÀnne ja pistÀt mut matalaks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Tuu syliin istumaan niin mietitÀÀn
Ok
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia ihmisiÀ on, joilla on niin hyvÀt taidot tunneasioissa, ettÀ he saavat tuollasen olon aikaan jokaiselle johon keskittyvÀt sillÀ hetkellÀ
Vierailija kirjoitti:
YmpÀrillÀsi on sellainen sydÀmen muotoinen aura, vaikken mihinkÀÀn auroihin uskokaan.
KenellÀ. Auroja on olemassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Haluun et tuut tÀnne ja pistÀt mut matalaks.
Siihen olis ollut tÀnÀÀn tilaisuus
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mitÀ sÀ haluat.
Haluan repÀistÀ pyyhkeen lanteiltani edessÀsi ja heilutella kullia kiusoittelevasti pyyhkeineni toreron lailla hetkutellen ja keikkuen ja hÀrnÀten kunnes sun on tartuttava siihen ja vietÀvÀ se suuhusi. Muun muassa.
TÀÀllÀ tarvitaan muitakin tunnisteita kuin nimi tai nimikirjaimet.
Mun kaivattu (mies) vois antaa mulle sylitanssin ;)
N