Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Kaikkea hyvÀÀ Danderelle!
Vierailija kirjoitti:
Joku muu saa hoitaa tÀmÀn homman loppuun mun puolesta.
JÀnistÀt?
Hoidan loppuun, kun allekirjoitat valtuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustamaalaamista. YllyttÀnyt vÀkivaltaan ja praiskauksiin, nauranut kavereidensa kanssa toisen kÀrsimykselle, yllyttÀnyt itsariin, tehnyt feikkiprofiileita, rikkonut ihmissuhteita, esittÀnyt toisia ihmisiÀ netissÀ luodakseen kuvan nÀistÀ sekopÀinÀ. KiristÀnyt ja manipuloinut, lahjonut toisen kuvaamaan seksiÀ kiusaamansa ihmisen kanssa ja levittÀnyt tallennetta sairaille kavereilleen.
PitÀiskö vaan muka antaa olla?
Poliisi, mielenterveyspalvelut, vertaistukiryhmÀt on tÀllaisia varten
Samaa mieltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuka olet?
Mulla on sua mies kamalan iso ikÀvÀ. Ollut monta pÀivÀÀ.
Kaamos alkoi. VÀsyttÀÀ. Menen pÀikkÀreille, ÀlkÀÀ hÀiritkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitÀÀ toimia. MikÀÀn ei muutu jos jumitat sun elÀmÀssÀs. Me voitaisiin olla me.
Viilaan jo kalteria poikki, ennen kuin voisi pÀÀstÀ ulos tÀstÀ tukalasta hÀkistÀ. Se kestÀÀ, mutta sitten voisin paeta vaikka yön selkÀÀn, jos tilanne pahenee.
Oisit sanonu, olisin kiinnittÀny köyden kaltereihin ja toisen pÀÀn autoon ja sitten vÀhÀn kiihdytysajoa
Hevosvoimia siis riittÀÀ? TÀÀllÀkin hoppa sai uuden akun, joten tehoa riittÀÀ eikÀ jÀÀ tien varteen.
Dandere kirjoitti:
Ihmiset aliarvioivat mua helposti, minÀ mukaanlukien ja ennen kaikkea erÀs INTP-nainen aliarvioi mua. Oikeasti olen INFP-T. Kaikista kovin vÀlttelijÀ ja yksi kovimmista yli-ajattelijoista.
VÀlttelijÀstÀ vaan tuntuu tuolta, ettÀ aliarvioidaan vaikkei se olisi totta. Rakkautta on vaikea vastaanottaa. Ehkei se onnistukaan kuin etÀÀltÀ. IFP-tyypit on henkisesti kestÀvimpiÀ mitÀ maailmassa on.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin sua.
Vierailija kirjoitti:
Eli pÀÀstÀÀn sairas pariskunta kaiken takana? Joka masinoi tÀtÀ sirkusta. Tunkevat vÀkisin toisen elÀmÀÀn esittÀen jotain romanttista kiinnostusta (ei mennyt lÀpi), eivÀt kuuntele kieltoja, kalastelevat tietoja, jotta voivat jatkaa hommaansa uskottavimmin tehdÀkseen uhrista syyllisen omiin tekoihinsa.
Ei minulta mikÀÀn ohispaskalĂ€ssytysđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The sweetest creature has protectors
Saisinko kysyÀ mielenterveyteni takia, mihin tÀmÀ liittyy? sivu
Secret societies and-. side
Saanko vaan itkeÀ? TÀtÀ elÀmÀÀ. Parhaat ihmiset on pahimmissa paikoissa :( kolmas sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?đ€
Vierailija kirjoitti:
Darling. Ilmoituksen siitÀ, ettÀ ne on palautettu, pitÀisi kÀydÀ allekirjoituksesta.
Tietysti jos kirjoittelet ns. sivusta (alkuperÀiseen ajatukseen) niin tÀmÀ vastaukseni on myös sivusta. TodennÀköisesti nÀin - kun kovin anonyymeinÀ tÀssÀ vaan ollaan.
EnkÀ tÀssÀ kyllÀ mitÀÀn loppua haikaile vaan alkua/jatkoa.
"Seisooko jokin muukin kuin jÀrki?"
En kelpaa edes kiusaajalle.
Poliisi, mielenterveyspalvelut, vertaistukiryhmÀt on tÀllaisia varten