Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Mustamaalaamista. YllyttÀnyt vÀkivaltaan ja praiskauksiin, nauranut kavereidensa kanssa toisen kÀrsimykselle, yllyttÀnyt itsariin, tehnyt feikkiprofiileita, rikkonut ihmissuhteita, esittÀnyt toisia ihmisiÀ netissÀ luodakseen kuvan nÀistÀ sekopÀinÀ. KiristÀnyt ja manipuloinut, lahjonut toisen kuvaamaan seksiÀ kiusaamansa ihmisen kanssa ja levittÀnyt tallennetta sairaille kavereilleen.
PitÀiskö vaan muka antaa olla?
Joo, kun nÀitÀ lukee niin eihÀn tuosta minun K:stani ole mihinkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mustamaalaamista. YllyttÀnyt vÀkivaltaan ja praiskauksiin, nauranut kavereidensa kanssa toisen kÀrsimykselle, yllyttÀnyt itsariin, tehnyt feikkiprofiileita, rikkonut ihmissuhteita, esittÀnyt toisia ihmisiÀ netissÀ luodakseen kuvan nÀistÀ sekopÀinÀ. KiristÀnyt ja manipuloinut, lahjonut toisen kuvaamaan seksiÀ kiusaamansa ihmisen kanssa ja levittÀnyt tallennetta sairaille kavereilleen.
Joo ei se ole tosissaan suhteesi. Oikea mies kun on aloitteellinen ja tekee eikÀ unelmoi jos on tosissaan. Sivu.
Eli pÀÀstÀÀn sairas pariskunta kaiken takana? Joka masinoi tÀtÀ sirkusta. Tunkevat vÀkisin toisen elÀmÀÀn esittÀen jotain romanttista kiinnostusta (ei mennyt lÀpi), eivÀt kuuntele kieltoja, kalastelevat tietoja, jotta voivat jatkaa hommaansa uskottavimmin tehdÀkseen uhrista syyllisen omiin tekoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei se ole tosissaan suhteesi. Oikea mies kun on aloitteellinen ja tekee eikÀ unelmoi jos on tosissaan. Sivu.
Se onkin se ongelma. đ§đ§
Vierailija kirjoitti:
Eli pÀÀstÀÀn sairas pariskunta kaiken takana? Joka masinoi tÀtÀ sirkusta. Tunkevat vÀkisin toisen elÀmÀÀn esittÀen jotain romanttista kiinnostusta (ei mennyt lÀpi), eivÀt kuuntele kieltoja, kalastelevat tietoja, jotta voivat jatkaa hommaansa uskottavimmin tehdÀkseen uhrista syyllisen omiin tekoihinsa.
Huhhuh. đŹ
The sweetest creature has protectors
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se onkin se ongelma. đ§đ§
Hah. YrittÀÀ houkutella kiusaamansa ihmisen johonkin tapaamiseen, jossa vastassa onkin jotain ihan muuta.
Minua ei houkutella loukulle vaan minun tapani on tunkea omia aikojani, nÀin sÀilyy olennainen kontrolli
MikÀ ajaa ihmisen yhtÀ alas kuin tÀmÀ pariskunta on ajautunut?
PelkkÀ persoonallisuushÀiriö ei siihen riitÀ. MitÀ tunteita tossa on taustalla? Kateutta, vihaa, mitÀ muuta? Kun noinkin kauan vÀkivaltainen kiusaaminen ja stalkkaus on jatkunut.
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ajattelisit jos palvoisin sua?
En uskoisi. MinĂ€ varmaan olen palvonut sinua. đ
Vierailija kirjoitti:
Saisinko kysyÀ mielenterveyteni takia, mihin tÀmÀ liittyy? sivu
voiko nÀÀ katkeroituneet kyttÀÀjÀt, kostajat ja muut pershÀiriöiset perustaa oman ketjun.
TÀÀ on kaipaamiselle takoitettu.
Ihmiset aliarvioivat mua helposti, minÀ mukaanlukien ja ennen kaikkea erÀs INTP-nainen aliarvioi mua. Oikeasti olen INFP-T. Kaikista kovin vÀlttelijÀ ja yksi kovimmista yli-ajattelijoista.
Vierailija kirjoitti:
Nahistuneelta omenalta suukkonen tupsupipon alle jonnekin.
Syön sut karoineen pĂ€ivineenđđ€
Vierailija kirjoitti:
MikÀ ajaa ihmisen yhtÀ alas kuin tÀmÀ pariskunta on ajautunut?
PelkkÀ persoonallisuushÀiriö ei siihen riitÀ. MitÀ tunteita tossa on taustalla? Kateutta, vihaa, mitÀ muuta? Kun noinkin kauan vÀkivaltainen kiusaaminen ja stalkkaus on jatkunut.
Psykopatia tai maligni narsismi
Vierailija kirjoitti:
Ka <3
Kalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ ajattelisit jos palvoisin sua?
En uskoisi. MinĂ€ varmaan olen palvonut sinua. đ
Olet eri. Joku perus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: