Missä on lapsiperheiden paremmat tuet
Kommentit (18)
Suomessa on maailman parhaimmat tuet lapsiperheille. Alkaen ihan äitiyslomaoikeudesta ja neuvolapalveluista ja lapsille ilmaisesta terveydenhoidosta, kotihoidontuesta ja ilmaisesta hoitopaikasta ja terveydenhuollosta ja lapsilisistä ym ym.
Kuka ne tuet maksaa?
Mietitäänpä hetki. Rajataan ulos lapsiperheelliset itse. Jos lapsiperheet ovat saajia, jonkun lapsettoman pitää olla maksaja. Muutenhan kyse on siitä että maksetaan tukia jotka verotetaan pois tukien saajilta.
Ketkä eivät ole lapsiperheellisiä?
Eläkeläiset. Hekö maksavat? Tuskin.
Enemmistö opiskelijoista. Ei taida olla heistäkään maksajiksi.
Työttömät, sairaat, jne...ei.
Lapsilla ei yleensä ole lapsia, mutta ei.
Jäljelle jää lapsettomat työssäkäyvät. Tilastollisesti lähes kaikki hyvätuloiset miehet ovat lapsiperheellisiä, hyvätuloisissa naisissa on enemmän lapsettomia. Mutta lapsettomat työssäkäyvät ovat jo nyt pelkkiä lypsylehmiä. Yhä useampi normituloinen asuu opiskelijoiden seinänaapurissa kaupunkiyksiössä jota isompaan asuntoon ei ole varaa, ja maksaa veroja.
Miten paljon ajattelitte korottaa lapsettomien työssäkäyvien verotusta jotta tämä vähemmistö kustantaisi enemmistölle paremmat tuet?
Odotan vastauksia.
Lapsiperheet saavat jo nyt ruhtinaallisia tukia ja etuja, missään muussa maassa perheitä ei tueta samalla tavalla kuin Suomessa ja aina te vain vaaditte lisää. Älä lisäänny jos et pysty elättämään rakkautesi hedelmiä ilman, että olet koko ajan käsi ojossa!
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet saavat jo nyt ruhtinaallisia tukia ja etuja, missään muussa maassa perheitä ei tueta samalla tavalla kuin Suomessa ja aina te vain vaaditte lisää. Älä lisäänny jos et pysty elättämään rakkautesi hedelmiä ilman, että olet koko ajan käsi ojossa!
Kerrohan lisää näistä ruhtinaallisista tuista. Mulla jää selvästi jotain saamatta!
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on maailman parhaimmat tuet lapsiperheille. Alkaen ihan äitiyslomaoikeudesta ja neuvolapalveluista ja lapsille ilmaisesta terveydenhoidosta, kotihoidontuesta ja ilmaisesta hoitopaikasta ja terveydenhuollosta ja lapsilisistä ym ym.
On lapsiperheitä ja on lapsiperheitä.
Minun lapsiperheeni ei saa mitään tukia eikä lapsilisiä. Ilmainen terveydenhoito toki kuuluu lapsille myös minun viikoillani. Lasten asumisen, syömiset ja muut menot maksan 100% omasta palkastani.
T: etävanhempi
Ruotsissa. Siellä maksetaan puoliksi molemmille vanhemmille.
Tervemenoa.
Ei millekään muulle ihmisryhmälle syydetä vastikkeetta tukia kuin teille lapsiper'seille ja vielä kehtaatte vinkua lisää. Elätä itse ne hupikakarasi tai lopeta niiden tehtailu!
Vierailija kirjoitti:
Vanhanpiian vero nyt ensi alkuun
Haistapa p*ska, maapallontuhoaja
Miksi ihmeessä kaikki pitäisi aina valtion hoitaa ja maksaa? Eikö olisi aika ihmisten maksaa itse elämisensä, säästää ensin ja ostaa/hankkia sitten? Täällä maksetaan ihan kaikille perustoimeentulo oli sit opiskelija, äiti tai laiskottelija. Joku raja saisi olla. Esim. asunto ostetaan nykyään tosi vähillä säästöillä ja sit mangutaan, kun ei pärjätä!!!
Kyllä me saatiinainakin hyvät tuet kun lapset oli pieniä. Kyllä lapsiperheet hyvät tuet saa. Eivät ole tyytyväisiä mihinkään. Ymmärtäisin jos eläkeläiset nipottais vaatimattomista eläkkeistä.
Lapsiperheet on ahneita. Saavat kaikenlaisia tukia ja lisiä. Olkaa tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsiperheet on ahneita. Saavat kaikenlaisia tukia ja lisiä. Olkaa tyytyväisiä.
Lapsilisä on 100 euroa ja hoitomaksu 250. Siinä tuet.
Vierailija kirjoitti:
No ei se hoitopaikka ilmainen ole😳
Älä tee niitä lapsia, jos ei oo varaa