Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on totalitÀÀrinen sielu, neuvottelun asemesta mÀÀrÀilet, uhkailet ja kiristÀt - en koskaan tekisi sinulle niin.Haluat "irl"ÀÀ, mutta kuitenkin estÀt kaikki lÀhestymisyritykset ja kaiken kukkuraksi jÀrkkÀÀt "karkki tai kepponen"-kiristelmiÀ. Surullista. MissÀ on heittÀytymishalusi, uteliaisuutesi, halusi tunnustella toisen luontoa ja olentoa vaikkapa kahvikupposen ÀÀrellÀ yhden 10 minuuttisen verran? Kuten hyvÀÀ tahtoakaan, sitÀ ei taida olla.
Miten olet yrittÀnyt lÀhestyÀ?
Lapsellisia olette ja tyhmiĂ€, ette pĂ€rjÀÀ mulle enkĂ€ jaksa olla enempÀÀ teille. Opiskelkaa keskenĂ€nne jatkossa ja nyt menen kyllĂ€ nukkumaan. Liian rankkaa koko elĂ€mĂ€. ĂitĂ€.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀllÀ on nÀköjÀÀn muitakin meidÀn ikÀisiÀ. MÀ en ois kertonut. Paitsi nyt sitten kuitenkin kerroin.
Niin ja kerron nyt ettÀ sinÀ oot -89, ja pohjoisesta.
MÀ en oo lukenut enkÀ kirjottanut tÀnne tÀnÀÀn. Sain jonkun rauhan, kiitos siitÀ. Toivon, ettÀ se olis alku, reunaehdot huomioiden. Nuku hyvin rakas.
God natt fru speciallĂ€rare frĂ„n Helsingfors đ§Ą
Du snygga medelĂ„lders favoritlĂ€rare đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
Ota vakavasti mut, oon aiemminkin opettanut.
MitÀ on todellisuus?
Jokaisella on oma todellisuus.
Sivu
Sen ei kuuluisi poiketa aidosta todellisuudesta. HyvÀ huomio kuitenkin.
Kuka omistaa aidon todellisuuden?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on totalitÀÀrinen sielu, neuvottelun asemesta mÀÀrÀilet, uhkailet ja kiristÀt - en koskaan tekisi sinulle niin.Haluat "irl"ÀÀ, mutta kuitenkin estÀt kaikki lÀhestymisyritykset ja kaiken kukkuraksi jÀrkkÀÀt "karkki tai kepponen"-kiristelmiÀ. Surullista. MissÀ on heittÀytymishalusi, uteliaisuutesi, halusi tunnustella toisen luontoa ja olentoa vaikkapa kahvikupposen ÀÀrellÀ yhden 10 minuuttisen verran? Kuten hyvÀÀ tahtoakaan, sitÀ ei taida olla.
Miten olet yrittÀnyt lÀhestyÀ?
Ettei vain taas ois Kihis. Kuulostaa vÀhÀn siltÀ.
Onko kolmannen nimen kolmas kirjain sama kuin sinun sukunimesi eka?
En ole tÀnÀÀn tÀnne kirjoittanut. KyllÀhÀn tÀmÀn asian on pakko vielÀ selvitÀ, oletko samaa mieltÀ? Sen verran ainutlaatuinen yhteys meillÀ on. Voisinko kuulla jo ÀÀnesi pian? Tai laita viestiÀ.. 84->78
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kuollut.
sitten on vaan mentÀvÀ eteen pÀin
Se ei voinut olla se 6 kerros.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
MitÀ on todellisuus?
Sivu
TekoÀly.
Simulaattori hakee tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt se luuri pois
Mene sinÀ hoitoon ja opettele olemaan hiljaisuudessa. Jos pystyt siihen.
ĂlĂ€ puhu mun morsiamelle noin. VÀÀnnĂ€n sun nopan solmuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ on todellisuus?
Sivu
NÀhtÀvÀsti toi vastailija kuvittelee omistavansa. Oikeasti varmaan ei kukaan.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Olin ensin ennen tytÀrtÀni, muista se.
SelvÀ se, mikÀ hÀtÀnÀ? Olenko tehnyt jotakin pahaa halutessani puolison ja perheen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ on todellisuus?
Sivu
Ei sitÀ tarvitse omistaa. RiittÀÀ ettÀ sen tiedostaa, se on myös selvÀjÀrkisyyden merkki, ihminen elÀÀ realiteeteissa.
Nainen, -94.