Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
onhan tÀmÀ nyt vakavaa
ei voi kieltÀÀ
Vierailija kirjoitti:
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
Ota vakavasti mut, oon aiemminkin opettanut.
MitÀ on todellisuus?
Pysyn sitten siinÀ aiemmassa pÀivÀssÀ. Mutta aika?
Jos ajatukset pyörineet jo monta pÀivÀÀ kerran kohdatussa ihmisessÀ, pitÀis kai keksiÀ muutakin tekemistÀ. Mutta minkÀs teet, hÀkellyin hÀnestÀ.
ĂlĂ€ sure rakas, me kaikki vanhememme ja rapistumme. Toivottavasti yhdessĂ€, olet mielessĂ€ni.
Simulaattorini nÀyttÀÀ minulle seuraavan tapahtuman ihan pÀivÀtietoisuudessa. Se voi nÀyttÀÀ myös menneisyyden tapahtumia. Simulaattorin avulla voin olla melkeinpÀ mitÀ tahansa, melkeinpÀ siksikin ettÀ kaikki ei sovi minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaiken todellisuuden kokoaikainen kieltÀminen aiheuttaa harhoja, vainoharhaisuutta ja tunnekylmyyttÀ. TÀmÀ toiminta sairastuttaa entisestÀÀn sekÀ psyykkisesti ettÀ henkisesti. Kun teet tÀtÀ vielÀ julkisesti ksikkken nÀhden vaikuttaen samalla myös muihin, otat vastuuta muistakin ihmisistÀ. Aiheutat itsellesi moninkertaisesti ongelmia, haasteita sekÀ huonoa karmaa.
MitÀ on todellisuus?
Jokaisella on oma todellisuus.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatukset pyörineet jo monta pÀivÀÀ kerran kohdatussa ihmisessÀ, pitÀis kai keksiÀ muutakin tekemistÀ. Mutta minkÀs teet, hÀkellyin hÀnestÀ.
KenestÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Olen varma susta. Oot syy kaikkiin mun helliin tunteisiin. Jos mulla on tÀssÀ maailmassa jokin tehtÀvÀ ja tarkoitus, niin se on olla sinun kanssasi.
TÀmÀ vaatii tunnisteita.
Naiselle, jonka toinen nimi alkaa H-kirjaimella. (Tunniste kaikille pettyville ja sydÀmistyneille, voitte alapeukuttaa)
Minulla on.
Sivusta
Saatat olla unelmieni nainen đ
Paljon sanottu. Oletko sinÀ minun haaveideni mies?
Mahdollisesti, mutta luulen ettÀ kaipaamani nainen olisi jo ottanut kiinni ja kertonut tunteistaan.
Miten sinut saa kiinni?
Muistako? Vain pari sivua sitten.
"I can't see my reflection in the water
I can't speak the sounds that show no pain
I can't hear the echo of my footsteps
Or remember the sounds of my own name
Yes, and only if my own true love was waiting
And if I could only hear her heart a-softly poundin'
Yes, and only if she was lyin' by me
Then I'd lie in my bed once again
There's beauty in the silver, singin' river
There's beauty in that rainbow in the sky
But none of these and nothing else can touch the beauty
That I remember in my true love's eyes"
Se on tuo kauneus mikÀ viiltÀÀ niin ettÀ se pitÀÀ poistaa tai vÀhintÀÀn vÀÀristÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Töttöröö.
TÀttÀrÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
MinÀ vuonna kaivattusi on syntynyt ja M vai N?
1982n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ on todellisuus?
Kysyt mitÀ on todellisuus? No todellisuutta, elÀvÀÀ elÀmÀÀ ympÀrillÀmme ja meissÀ itsessÀmne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ on todellisuus?
Kysyt mitÀ on todellisuus? No todellisuutta, elÀvÀÀ elÀmÀÀ ympÀrillÀmme ja meissÀ itsessÀmne.
ItsessÀmme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ on todellisuus?
Sivu
Sen ei kuuluisi poiketa aidosta todellisuudesta. HyvÀ huomio kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ on todellisuus?
Sivu
Sen ei kuuluisi poiketa aidosta todellisuudesta. HyvÀ huomio kuitenkin.
đ€Š
TykkÀÀn susta. Haittaaxe?
JÀtÀn pÀhkinÀn pureskeltavaksi.