Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajatukset pyörineet jo monta pÀivÀÀ kerran kohdatussa ihmisessÀ, pitÀis kai keksiÀ muutakin tekemistÀ. Mutta minkÀs teet, hÀkellyin hÀnestÀ.
KenestÀ?
MiehestÀ joka oli erÀÀssÀ asunnossa samaan aikaan kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus on kuollut.
Rakkaus ei kuole koskaan. Kuolee se siltikin. Vai kuoleeko? EhkÀ se vain muuntuu mutta se tuntuu siltÀ ettÀ se kuolee.
Harmittaa kun nykyaika on tÀmmöstÀ. Jos oltaisiin kylÀ niin...
Voisitko vastata siihen IG:ssÀ laittamaani viestiin, niin pÀÀstÀÀn alkuun?
Joo, puhutaan vaan, kun on syöty katsottu elokuva, eli seksin jĂ€lkeen đđ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vastata siihen IG:ssÀ laittamaani viestiin, niin pÀÀstÀÀn alkuun?
Ei ole tullut viestejÀ.
Miks? En vaan suostu ymmÀrtÀÀ ettÀ rakas ihminen lÀhti nÀin. IkÀvÀ.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun nykyaika on tÀmmöstÀ. Jos oltaisiin kylÀ niin...
...oltaisiin jo aitassa lemmitty kesÀyönÀ.
Vierailija kirjoitti:
TykkÀÀn susta. Haittaaxe?
Haittaa, inhoan x kirjainta korvaamassa ks.sÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se luuri pois
Mene sinÀ hoitoon ja opettele olemaan hiljaisuudessa. Jos pystyt siihen.
Todellisuus on se, ettĂ€ rakastan erĂ€stĂ€ samanhenkistĂ€ naista. Olemme toistemme kaksoisliekit, paita ja peppu-persoonat. Tapasimme jo noin 5 vuotta sitten, muistaakseni. HĂ€n ei ole ihan kuka tahansa nainen, voisi olla Suomen presidentti. ErittĂ€in niinistömĂ€inen ihminen harkintakyvyltÀÀn ja muutenkin. Hyvin Ă€idillinen (đŠ) nainen. KypsĂ€ ikĂ€isekseen. Esimerkillinen.
Ja rakas juurikin siksi, ettÀ meissÀ on yhtenevÀÀ ja erottavaa kemiaa.
Hanipöölle hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia. đ
Unihaleja ja pusuja sinulle. đ€đ
On ikĂ€vĂ€ sinua. đ„ș
Olisitpa tĂ€ssĂ€ vierellĂ€ni. Olisi hyvĂ€ hetki halitella ja nautittaisiin toistemme lĂ€heisyydestĂ€. đ„°
Mulla tuli viime yönĂ€ happy flappy hands pitkĂ€stĂ€ aikaa kun avasin vihdoin sen uuden pelikonsolin paketistaan. đ Olen saanut mun kasvojen ihon aika hyvÀÀn kuntoon ja akne arvet ovat myös hĂ€ivyttyneet. đ Mulla oli yksi pĂ€ivĂ€ repussa peuran jalkoja. Koirille ruokaa. Mun asunnon lattialla lojuu peuran sarvia ja elĂ€inten luita.
-M.K.K
TÀÀllÀ on nÀköjÀÀn muitakin meidÀn ikÀisiÀ. MÀ en ois kertonut. Paitsi nyt sitten kuitenkin kerroin.
Sinulla on totalitÀÀrinen sielu, neuvottelun asemesta mÀÀrÀilet, uhkailet ja kiristÀt - en koskaan tekisi sinulle niin.Haluat "irl"ÀÀ, mutta kuitenkin estÀt kaikki lÀhestymisyritykset ja kaiken kukkuraksi jÀrkkÀÀt "karkki tai kepponen"-kiristelmiÀ. Surullista. MissÀ on heittÀytymishalusi, uteliaisuutesi, halusi tunnustella toisen luontoa ja olentoa vaikkapa kahvikupposen ÀÀrellÀ yhden 10 minuuttisen verran? Kuten hyvÀÀ tahtoakaan, sitÀ ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt se luuri pois
YmpÀrillÀ odottaa tyhjyys. :/
Vierailija kirjoitti:
Miks? En vaan suostu ymmÀrtÀÀ ettÀ rakas ihminen lÀhti nÀin. IkÀvÀ.
MitÀ tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MinÀ vuonna kaivattusi on syntynyt ja M vai N?
Mies 1985
Tarkemmin heinÀkuu
Ăkkikuolema?