Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn, ettÀ tuotan pettymyksen.
Ei mulla oo erityisempiÀ odotuksia. YritÀn elÀÀ hetkessÀ ja ottaa asiat asioina. En usko ettÀ tuotat pettymystÀ kunhan vaan itse voit elÀÀ tuon oman tunteesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paavilaisten nullifikaatio on suuri kusetus. Ne voivat oikeasti todeta kymmeniĂ€ vuosia aviossa olleen parin liiton olemattomaksi jonkin muotoseikan perusteella. Avioeroa ei heillĂ€ muka oikeasti ole, mutta sitten de facto kymmeniĂ€ vuosia kestĂ€nyt liitto voidaan tuosta vaan jĂ€lkikĂ€teen todeta mitĂ€ttömĂ€ksi. ĂlyllistĂ€ epĂ€rehellisyyttĂ€ ja tekopyhyyttĂ€.
Ei oikeastaan. Se on ihan kohtuullista ja inhimillistÀ. Jos joku menee vaikka petoksen seurauksena naimisiin niin olisi vÀÀrin jos olisi elÀmÀn ajan sidottu tÀhÀn petoksen tekijÀÀn. KÀÀnnyn tÀssÀ(kin) asiassa katolisten kannalle, kyllÀ ne vaan nÀyttÀÀ ymmÀrtÀvÀn jotkut asiat paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen aikaa kanssasi vaakatasossa.
KyllÀ se kÀy mutta mun pitÀisi tietÀÀ ettÀ se on se mitÀ tarvitset. En osaa lukea ajatuksia.
Onkohan ransu vielÀ hengissÀ?
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaisten kanssa kannata mennÀ naimisiin. Ei ne kykene provaidaan edes kymmenesosaa siitÀ, mitÀ heidÀn ÀitinsÀ ja isoÀitinsÀ.
Niin se vaan maailma kehittyy. Orjuus on kielletty ollut jo aika kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hurskastelijat ja moralistit taas vauhdissa, jÀlleen kerran.
Pohtiminen ei ole noista kumpaakaan.
Onkohan nÀillÀ pohtijoilla edes kaivattua vai halutaanko vain pistÀÀ muille kapuloita rattaisiin? Perustaisivat oman ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuiskohan vielÀ jossain jos vielÀ nÀkis
En lÀhtis kokeileen. Sivusta vaan.
Kaivattu saisi soitella minulle 24/7. đ€
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hakea eroa, jos on vihkikaavassa vannonut rakastavansa, kunnes kuolema erottaa. Se toinen voi ottaa ne sanat tosissaan.
ja hommaa itselleen EK:n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn, ettÀ se olet sinÀ, mutta ehkÀ en ole valmis sittenkÀÀn.
MistÀ kiikastaa?
VÀlissÀ tullut nyt aika monta muutakin vastaajaa tuon kysymykseni jÀlkeen. MistÀ tiedÀt ettÀ olen "minÀ"?
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
MitÀ höpiset ? Et sÀ mitÀÀn pettymystÀ tuota, ja jos, niin löydÀn siitÀkin positiivisen puolen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se nainen haluaisi mut - mikÀÀn ei estÀisi meitÀ. Ei mikÀÀn.
Rohkea asenne.
Paitsi ettÀ tossa on toi JOS.
EntÀs JOS se EI halua.
Niin minÀkin tiedÀn et se oot sinÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TiedÀn, ettÀ se olet sinÀ, mutta ehkÀ en ole valmis sittenkÀÀn.
MistÀ kiikastaa?
VÀlissÀ tullut nyt aika monta muutakin vastaajaa tuon kysymykseni jÀlkeen. MistÀ tiedÀt ettÀ olen "minÀ"?
Tarkoitan pidemmÀllÀ kaavalla eri jutuista...
Vierailija kirjoitti:
PelkÀÀn, ettÀ tuotan pettymyksen.
MillÀ tavalla? SÀngyssÀ vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hakea eroa, jos on vihkikaavassa vannonut rakastavansa, kunnes kuolema erottaa. Se toinen voi ottaa ne sanat tosissaan.
ja hommaa itselleen EK:n
Elinkautinen on keskimÀÀrin jotain 12 vuotta. Jos on ensikertalainen, niin eihÀn se lusi kuin puolet siitÀ. PerhevÀkivalta on ihan oma kategoriansa. Siihen syyllistyneet eivÀt yleensÀ ole vaaraksi muille, joten heidÀt vapautetaan nopeasti. Eli luultavasti se olisi alle 10 vuoden kakku tuollaisessa tilanteessa.
Ja jos et ole valmis niin ei siinÀ mitÀÀn, odotellaan, jatketaan samaa rataa tmv mikÀ ikinÀ sopiikin
MistÀ kiikastaa?