Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
TÀÀ on joku nelikymppisten golden hour.
Vierailija kirjoitti:
Kuule. Ollapa vielÀ niin nuori!
Vierailija kirjoitti:
Jos se nainen haluaisi mut - mikÀÀn ei estÀisi meitÀ. Ei mikÀÀn.
Juuri nÀin. Minun on pitÀnyt vuosia pohtia kuka on se, jonka haluan Ja miksi juuri hÀnet.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
I miss you. Naiselle.
Kenelle naiselle?
Hei, se on tÀysin sitÀ miten mÀÀritellÀÀn, sovitaan se, voi olla enemmÀn
Miksi tuottaisit pettymyksen? Olet mielenkiintoinen ihminen, haluat kehittÀÀ ja kehittyÀ, sulla on erityinen nÀkökyky, olet kiinnostunut toisen(kin) mielenmaisemasta, vÀlitÀt ja tykkÀÀt, viihdyttÀisiin toistemme seurassa. En tiedÀ, mihin voisi pettyÀ. Kaikilla on heikot kohtamme, mutta jos ne eivÀt ole hallitsevia, toimeen tullaan.
Vierailija kirjoitti:
Sama pyörÀ pyörii tÀÀllÀ. Ei mitÀÀn uutta, turha tÀtÀ avata.
Turha itkeĂ€, kannattaa vĂ€lillĂ€ tehdĂ€ jotakin. Eikö tulekaan enÀÀ asioita ja vastauksia? ĂlĂ€ pidĂ€ elĂ€mÀÀ itsestÀÀnselvyytenĂ€.
Itku pitkÀstÀ ilosta.
Ahneella on paskanen loppu.
Kaikki loppuu aikanaan.
Kaikki on vain vÀliaikaista.
Vaatimalla kaataa vain saavin niskaansa.
Ylimielisyys kÀy lankeamuksen edellÀ.
Etc.
Seurustelisin vain ja ainoastaan dynamiikan filosofian ymmÀrtÀjÀn kanssa. Kaikki muut ovat alikehittyneitÀ filosofioita.
Jos uskallat uudestaan sen temppus niin oon paremmassa valmiudessa.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa kaikki on vain illuusiota. Sen minne emme katso, se on poissa ja se minne katsomme on jotakin mikÀ ei ole sitÀ miltÀ se nÀyttÀÀ. HÀn joka katsoo sinne missÀ touhutaan, nÀkee totuuden.
Et ole ihan normaali ajatusmaailmaltasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei riitÀ sanat kertomaan mitÀ tunnen sua kohtaan.
MÀ en myöskÀÀn kunnolla löytÀnyt sanoja enÀÀ kun selvisi ettÀ kaivattu oli varattu. KÀytös kertoi ainakin minulle toista.
Sivu
EihÀn tuo ole mitÀÀn. Voi olla surkea suhde. Se on musertavaa, jos kuulee kaivatun olevan rakastunut johonkin toiseen. Se on aikalailla menetetty peli siinÀ kohtaa. Ei tule ikinÀ meitÀ, teillÀ on vielÀ mahdollisuus.
Ei vÀlttÀmÀttÀ. Sivusta
MitÀ ei vÀlttÀmÀttÀ?
Menetetty peli
Sama sivusta
En huol
Niin joskus on kyse valinnasta, joskus taas tunteesta joka oli ennen toista jo olemassa. Se ettÀ rakastuu nyt ja valitsee hÀnet ja sitten kuukauden pÀÀstÀ haluaakin sinut on toinen juttu.
Haluisin olla vapautunut ihminen.
Vierailija kirjoitti:
MĂ€ oon aina sen 25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa kaikki on vain illuusiota. Sen minne emme katso, se on poissa ja se minne katsomme on jotakin mikÀ ei ole sitÀ miltÀ se nÀyttÀÀ. HÀn joka katsoo sinne missÀ touhutaan, nÀkee totuuden.
Et ole ihan normaali ajatusmaailmaltasi.
Vauvathan ajattelevat noin, ettÀ mikÀ ei nÀy, ei ole olemassa. VideopeleissÀ renderöinti tapahtuu myös monesti niin, ettÀ mihin kamera ei osoita, hÀviÀÀ.
Dandere kirjoitti:
Seurustelisin vain ja ainoastaan dynamiikan filosofian ymmÀrtÀjÀn kanssa. Kaikki muut ovat alikehittyneitÀ filosofioita.
đđ